سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب

ویرایش
صفحات اختصاصی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :70
بازدید دیروز :520
کل بازدید :899522
تعداد کل یاد داشت ها : 2062
آخرین بازدید : 103/2/11    ساعت : 9:35 ص
درباره وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
ولایت ، امام جمعه ماهنشان ، رمضان ، قدس ، مهدویت ، نماز جمعه ، هفته دولت ، ولایت فقیه ، ولی فقیه ، عدالت ، جهاد ، فرهنگ ، ماهنشان ، انتخابات ، حجاب و عفاف ، رهبری ، روح عبادت ، زائر ، زاهدی پور ، زباله دان تاریخ ، زنان ، زینب کبری ، ستاد اقامه نماز ، سفیانی ، سکولاریزم ، سید جمال الدین ، سینما ، شاهنشاهی ، شجره طیبه ، شراب ، شهروندی ، شورای نگهبان ، صداو سیما ، صداوسیمای مرکز زنجان ، ضرورت کنترل ، ظهور ، ظهور امام مهدی ، عاشورا ، حضرت ابوالفضل ، حضرت زهرا ، حضرت زینب ، حضرت عباس ، حلال خداوند ، حمله به حجاب ، حوزه علمیه ، حیامندی ، حیاوحجاب ، خانه ای را ... ، خاورمیانه ، خدمت به خلق ، خودکفایی ، دستمایه فرهنگی ، دعاومناجات ، دفاع استراتژیک از ایران ، دکتر چمران ، دیدار مسئولان ، دین در متن زندگی ، راه و ترابری ، رجوع از مجتهد زنده ، رحیمیت ، انحرافات ، انحرافات اجتماعی ، اهدای خون ، اوقاف و امورخیریه ، اولین نماز جمعه ، ایت اله طالقانی ، بدحجابی ، بعثت ، بهترین افتخار ، بی‏حجابی ، پرورش ماهی ، پیروی از هوی و هوس ، پیشگیری ، تجوید ، تخریب بارگاه ائمه بقیع ، تربیت دینی ، تسخیر لانه جاسوسی ، تشریفت ، تقلید ، توبه و طهارت ، تولد ولایت ، جامعه شناسی سیاسی ، جایگاه زن ، جایگاه وقف ، جنبش مردم مصر، مصاحبه با ایرنا ، امام خامنه ای ، امام خمینی ، امام خمینی (ره) ، امام شناسی ، امام موسی صدر ، امنیت اجتماعی ، امنیت جامعه ، انتخاب اصلح ، آسیب پذیران ، آسیب ها ، اجلاس بیداری اسلامی ، ادیان و مذاهب ، استصغار ذنب ، استقبال ، اصل نماز ، اعتدال ، اعتقاد به ظهور ، اعتکاف ، افزایش طلاق ، امام جمعه ، مبعث ، محبت ، محیط زیست ، مذاکرات استانبول ، مرجعیت دینی ، مساجد ، مستضعفان ، مشروطیت ، مصاحبه با ایرنا ، مصاحبه با فارس نیوز ، معارفه ، معرفت الهی ، معیار ، معیار اصلح ، مهارت ، فرهنگ دینی ، فروتنی ، فعالیتهای ستاد ، فیض کاشانی ، حاکمان ، حج وزیارت ، حجاب ، عدالت محوری ، عدول ، عزت ، عفاف ، عفاف و حجاب ، علایم و نشانه ها ، عید فطر ، غذای حلال ، غزه ، فرج ، یاد جمعی خداوند ، یارانه ، کوروش بت پرست ، ولایت پذیری ، هیأت نظارت ، وابستگی ، وحدت امت اسلامی ، وزیر بازرگانی ، نماز جمعه ماهنشان ، نیل تا فرات ، رهبر عالیقدر ، رهبرآگاه ، موادمخدر ، میانه رو ، میانه روی ، میلاد موعود ، ندای روح بخش آسمانی ، نقش انقلاب اسلامی ایران در مصر ، نقش زنان در انقلاب اسلام ، نقش معلم ، نقش ولایت و رهبری ، نماز ، قرآن ، قرائت ، قسط و عدل ، قلب ، قوانین راهنمایی و راننندگی و درآمدزایی ، قوه قضائیه ، کاردانی ، کارکردهای انتظار ، کمک رهبر معظم ، کوی بی‏نشان ، گردهمایی ،
امکانات دیگر

جلسه تودیع و معارفه رئیس شبکه و بهداشت و درمان شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان در سالن جلسات شبکه بهداشت شهر ماهنشان برگزار شد که  آقای  دکتر سید مهدی حسینی به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ماهنشان معرفی شد.


      

سخنرانان حجت الاسلام محمودی  مسئول دفتر نمایندگی جهاد کشاورزی شهرستان ماهنشان و  آقای منیخ یکی از دانشجویان قبل از خطبه های نماز جمعه ماهنشان به مناسبت هفته وحدت حوزه و دانشگاه

 

 

 


      

 مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی شاهرودی در مصلای امام خمینی ره شهر ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان و اهالی شهر ماهنشان برگزار شد.

 

 


      

 مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی شاهرودی در مصلای امام خمینی ره شهر ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان و اهالی شهر ماهنشان برگزار شد.

 

 


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.

مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته مورخ 97/10/7
امام جمعه شهرستان ماهنشان درخطبه های این هفته نماز جمعه گفت: نهم دی 1388 نقطه عطف تاریخ انقلاب بود که دوستان را امیدوار و فتنه‌گران را ناامید ساخت. در اهمیت نهم دی همین بس که دشمن در دی ماه 96 تلاش و سرمایه‌گذاری کرد تا این یوم الله بزرگ تاریخی را تحت الشعاع قرار دهد.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: آن چه که باید از نهم دی و وقایع تاریخی دیگر عبرت گرفته شود، این است که فتنه 88 نه اولین فتنه بود و نه آخرین فتنه؛ چنانکه رهبر معظم انقلاب در ارتباط با تحرکات دشمن در سال 98 هشدار دادند. بنا براین مردم و مسئولان باید با بصیرت تمام رفتارهای دشمن را رصد کنند.
حجت الاسلام زاهدی پور با گرامیداشت یادآیت الله شاهرودی اظهارداشت: آیت الله شاهرودی از چهره‌های شاخص علمی و اجرایی بود که کارنامه واقعاً درخشانی داشت. رهبر معظم انقلاب، ایشان را رئیس موفق مجمع تشخیص مصلحت نظام معرفی می‌کنند و این افتخار کمی نیست. ابتکار عمل و ایجاد تحولات عمیق در قوه قضائیه در دوران ریاست بر این قوا از سویی و ولایتمداری و بصیرت در برهه‌های حساس به ویژه در ارتباط با فتنه 88 و در عین حال حضور پررنگ و تأثیرگذار و انقلابی ایشان در عراق کارنامه درخشانی از ایشان بر جای گذاشته است. ضمن آن که ایشان یکی از الگوهای ناب و بی‌بدیل برای مسئولان کشور به شمار می‌رود.
وی افزود: با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از بودجه در شرکت‌های دولتی هزینه می‌شود، لازم است انضباط بودجه‌ای شرکت‌های دولتی باید به دقت مورد توجه قرار گیرد؛ متأسفانه حوزه‌های علمیه در ارتباط با بودجه مظلوم واقع شده‌اند؛ این در حالی است که در مرحله تصویب سی و سه صدهزارم و در مرحله تخصیص با فرض تخصیص 50 درصدی، قریب به بیست صد هزارم از بودجه به حوزه‌ها کمک می‌شود؛ که البته این مقدار حدود ده درصد از نیاز حوزه‌های علمیه است.
خطیب جمعه ماهنشان گفت: صدور فرمان خروج نیروهای آمریکایی از سوریه، ضمن آن که نشان داد مقاومت بزرگترین ابرقدرت‌ها را زمین‌گیر خواهد کرد؛ در عین حال درس عبرتی بود برای کسانی که ساده لوحانه یا برای خوش خدمتی برای دشمن، با حضور مستشاری ایران و مدافعان حرم مخالفت می‌کردند. آن‌ها از خود دشمن هم امیدوارتر بودند. حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: از طرفی تعطیلی دولت از سوی ترامپ با هدف تحت فشار قرار دادن کنگره برای تخصیص بودجه لازم برای احداث دیوار مرزی بین مکزیک و آمریکا، ضمن آن که اوضاع نابسامان این کشور را نشان می‌دهد، در عین حال نشان از نوعی دیکتاتوری در ساختارهای حکومتی آمریکاست. این در حالی است که این کشور خود را مدافع دموکراسی معرفی می‌کند.این‌ها نشان می‌دهد که باید بیشتر خودمان و دشمنمان را بشناسیم و البته خودباخته‌ها باید بیشتر دقت کنند؛ چرا که مهمترین عامل این شکست بزرگ برای آمریکا که بعد از 27 سال سرمایه‌گذاری در غرب آسیا اتفاق می‌افتد، ایران اسلامی و جوانان ولایتمدار و شهادت طلبان است.
وی افزود: افزایش فردگرایی و وجود ارتباطات جایگزین نامشروع آسان و عدم جدیت در مقابله با انحرافات اجتماعی به ویژه فحشا، موجب افزایش سن ازدواج و افزایش آمار طلاق خواهد شد. امام جمعه شهرستان ماهنشان با مطرح کردن برخی از مشکلات مردمی، گفت: مردم انتظار دارند، تعریض جاده زنجان دندی تسریع شده و با انجام زود هنگام بهسازی و اتصال جاده ماهنشان امیرآباد وضعیت جاده‌های ماهنشان بهبود یابد.

 

 

 

 


      

جلسه نشست سیاسی  به مناسبت حماسه 9 دی با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


      

جلسه هماهنگی برنامه های 9 دی شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان در جلسه هماهنگی برنامه های حماسه نهم دی گفت: اگر از فتنه 88 و حماسه نهم دی بتوانیم درس بگیریم قطعا دشمن کمتر می تواند به اهداف خود برسد.

وی افزود: فتنه ای در سال 88 اتفاق افتاد اگرچه این مطلوب نبود از جمله فتنه خوارج، نهروان و جنگ جمل و امثال آنها باید درس گرفت فلذا فتنه 88 درسی است که دست و اهداف دشمنان داخلی و خارجی را رو می کند.

 

امام جمعه ماهنشان با اشاره به حکومت و دولت های مختلف اسلامی و غیر گفت: دولت و حکومت هایی که عاشورایی نباشد رو به افول بوده و خواهدشد اما حکومت انقلاب اسلامی که برگرفته از مکتب عاشورایی است روز به روز رو به جلو با اقتدار در حرکت است.

 

حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: انقلاب اسلامی ایران رو به جلو حرکت میکنید،یکی از نشانه های حرکت تلاطم های که دشمنان دارند است با سرمایه گذاری های که اگرچه کم اما اجمالی قدرت ایران اسلامی قابل کتمان و چشم پوشی نیست .

 

وی افزود: دشمنان و معاندین انقلاب اسلامی در صدد هستند تا حماسه نهم دی را کمرنگ کنند اما غافل از اینکه حماسه نهم دی که بعد از عاشورا و فتنه ای که ایجاد کرده بودند رقم خورد و گره زده شد با عاشورا بنابراین اتفاق هایی که افتاد شبیه عاشورا شد و به عظمت حماسه نهم دی افزوده شد .

 

امام جمعه ماهنشان گفت: عاشورا هنوز درس می دهد و کسانیکه نه در صفوف طاغوت هستند و نه در اطاعت کنندگان خدا و رسول خدا منافقین هستند .

 

 

 

 


      

شروح خطبه های نماز جمعه ماهنشان مورخ 97/9/30 نمار چمعه شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
حجت الاسلام زاهدی‌پور امام جمعه شهرستان ماهنشان در خطبه های این هفته با تبیین بیانات رهبر معظم انقلاب در درس خارج فقه مبنی بر اینکه شیفته ریاست نباشیم،‌ گفت: همچنانکه ایشان و متون دینی تأکید دارند، مسئولان باید به مسئولیت خود به عنوان یک آزمون نگاه کنند؛
وی افزود: عشق و علاقه به ریاست، از عوامل اصلی انحرافات سیاسی،‌ اقتصادی و اجتماعی است و امروز بسیاری از رانتخواری‌های که در کشور صورت می‌گیرد برای حفظ پست چند روزه دنیوی است که دوام هم ندارد. اما مسئولیت مردم در این زمینه سنگین‌تر است؛ چرا که باید در انتخاب خود دقت کنند و از انتخاب کسانی که رسیدن به مسئولیت دنیوی را ابزاری برای رسیدن به مطامع و شهوات دنیوی خود می‌دانند،‌ خودداری کنند. قطعاً اگر مردم در انتخاب مسئولان دقت و تقوای لازم را داشته باشند، بسیاری از مشکلات که امروز در جامعه شاهد آن هستیم، برچیده خواهد شد. مواظب باشیم آخرت خود را فدای عاشقان ریاست نکنیم که در این صورت هم دنیای خود و عزیزانمان را ویران کرده‌ایم و هم خسران اخروی شامل حالمان خواهد شد.
خطیب جمعه ماهنشان اظهارداشت: مسئولان فعلی هم باید هم تقوا داشته باشند و هم شجاعت و درایت نشان دهند. در ارتباط با کانال مالی که قرار است اروپا برای مقابله با تحریم‌ها ایجاد کند.‌ مواظب شیطنت اروپاییان باشیم؛ اروپا هفت ماه است که وعده این کانال را می‌دهد، هنوز اتفاق نیفتاده و از ظواهر برمی‌آید که اگر هم اتفاق بیفتد، بعد از ایجاد کانال هم معطل خواهند کرد. ضمن آن که استفاده از کانال از دو جهت استقلال و عزت کشور را زیر سؤال می‌برد؛ چرا که اولاً میزان گردش مالی ایران تحت نظارت آن‌ها خواهد بود؛ و از طرفی تأکید می‌کنند که این کانال منحصر به مواد غذایی و دارویی باشد که واقعاً‌ برای ایران عزیز تأسف بار است. ضمن آن که اصطلاح «تجارت مشروع» که از سوی اروپا مورد تأکید قرار می‌گیرد، به شدت مبهم است. چرا که آن‌ها می‌توانند تفسیر تجارت مشروع را به تحریم‌های آمریکا معطوف سازند.
رئیس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر ماهنشان با اشاره به در پیش بودن نهم دی ماه و هفته بصیرت گفت: نهم دی‌ماه روز ناامیدی دشمن بود. دشمنان ایران به ویژه آمریکا و طفیلی‌های داخلی آن‌ها به نام فتنه‌گران خائن و حامیان آن‌ها در صدد بودند با تغییر باورها، افکار، رفتار و ساختارهای ایران اسلامی انقلاب اسلامی ایران را از بین برده و مردم را به زیر سلطه خود در بیاورند که مردم ایران اسلام با بصیرت و بیداری تمام در برابر آن ایستاده و با خلق حماسه‌ای نو و انقلابی در نهم دی ماه 88 جوابی دندان شکن به دشمنان نظام اسلامی داده و با ناامید ساختن‌ فتنه گران زبون و ذلیل، بار دیگر بر ولایتمداری خود تأکید کردند. در دیماه 96 بار دیگر دشمنان مردم ایران با سرمایه‌گذاری کلان مادی و معنوی حرکت مذبوحانه‌ و جنایت‌باری را شروع کردند که با بیداری ملت ایران، این حرکت مذبوحانه در نطفه خفه شد.

وی افزود:بار دیگر به دشمنان ایران به ویژه آمریکا و فتنه‌گران هشدار می‌دهیم که اگر بخواهند دست از پا خطا کنند، هم دست و هم پایشان توسط همین ملت قطع شده و امیدشان به یأس تبدیل خواهد شد.نمازهای جمعه، مردم و ائمه جمعه انقلابی هم سنگرهای مستحکم همین مردم است و بیداری و امیدآ‏فرینی را برای مردم و یأس و ناامیدی را دشمنان و فتنه‌گران ذلیل و بدبخت رقم خواهد زد.

حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به وقایع سوریه تأکید کرد: آمریکا علی‌رغم تلاش‌های فراوان تصمیم به خروج از سوریه گرفته و این خروج به بحرانی در داخل آمریکا تبدیل شده است؛ این در حالی است که تقریباً هیچ دستاوری جز از دست دادن حیثیت نداشته است. از طرف دیگر عمر البشیر رئیس جمهور سودان 24 آذرماه در سفری رسمی به سوریه مورد استقبال بشار اسد قرار می‌گیرد که خود نشانه‌ای مثبت از عادی شدن وضع سوریه است؛ همه این‌ها نشان می‌دهد که مقاومت تنها راه پیروزی در برابر دشمنان است. 
امام جمعه ماهنشان دربیان مشکلات شهرستان، با انتقاد از کسانی که می‌گویند، جاده ماهنشان کم تردد است و ضرورتی برای بهسازی ندارد، وباتوجه به نگاه کسانی که فکر می‌کنند تردد در جاده‌های ماهنشان کم است و نیاز به بهسازی ندارد، گفت: بخش مهمی از کمبود تردد به خاطر همین جاده‌هاست، بنابر این نباید علت را به جای معلول بنشانیم.مردم انتظار خدمت دارند. همچنانکه برخی‌ها می‌گفتند:بیمارستان ماهنشان مریض بستری ندارد، فلذا ضرورتی برای ارتقا ندارد، که آن جا هم عرض کردم، مریض هست، چون امکانات نیست مراجعه نمی‌کنند.
ادامه دارد.
صورت وجود آزادی در اکثر کشورهای غربی رخ خواهد داد، عبرتی است برای خودفروشان غرب زده که دیدگاه‌های متزلزل غربی‌ها را نجات بخش جامعه اسلامی ایران ارزیابی کرده و بلکه در صددند اسلام را فدای اندیشه‌های مزخرف غربی کنند. واقعاً جای تأسف است که در مملکت حضرت ولی عصر (عج) برخی‌ها با بی‌شرمی تمام به ترویج فرهنگ غربی مانند کریسمس غربی بپردازند. و یا اینکه برخی‌ها با تبعیت از فرهنگ و بعضاً با نیت ترویج فحشا، ازدواج پسران و دختران زیر 18 سال را ازدواج کودکان معرفی کنند ولی با فرهنگ دوستی پسر و دختر نامحرم مشکلی نداشته باشند. این در حالی است که حفظ فرهنگ بومی و مقابله با تهاجم فرهنگی ضامن حفظ هویت فرهنگی و اجتماعی وسیاسی است.

وی تأکید کرد: وظیفه ما این است که با اسلامی کردن علوم انسانی،‌ بیداری اسلامی و انقلابی را در کل جهان ایجاد کرده و از این طریق در اقصی نقاط عالم حضور پیدا کرده و زمینه را برای ظهور حضرت حجت (عج) فراهم سازیم.

امام جمعه ماهنشان با تأکید بر ضرورت کنترل بازار توسط مسئولان دلسوز و با انتقاد از جولان دادن برخی گرانفروشان به ویژه گرانفروشی رسمی برخی خودروسازان در روزهای اخیر، افزود: گرانفروشی ضمن آن که خیانت به زندگی روز مره مردم است، خیانت به پول ملی و کم ارزش کردن آن است که باید با جدیت تمام با آن مقابله شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


      
<      1   2