سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب

ویرایش
صفحات اختصاصی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :145
بازدید دیروز :435
کل بازدید :897049
تعداد کل یاد داشت ها : 2062
آخرین بازدید : 103/2/7    ساعت : 5:1 ص
درباره وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
ولایت ، امام جمعه ماهنشان ، رمضان ، قدس ، مهدویت ، نماز جمعه ، هفته دولت ، ولایت فقیه ، ولی فقیه ، عدالت ، جهاد ، فرهنگ ، ماهنشان ، انتخابات ، حجاب و عفاف ، رهبری ، روح عبادت ، زائر ، زاهدی پور ، زباله دان تاریخ ، زنان ، زینب کبری ، ستاد اقامه نماز ، سفیانی ، سکولاریزم ، سید جمال الدین ، سینما ، شاهنشاهی ، شجره طیبه ، شراب ، شهروندی ، شورای نگهبان ، صداو سیما ، صداوسیمای مرکز زنجان ، ضرورت کنترل ، ظهور ، ظهور امام مهدی ، عاشورا ، حضرت ابوالفضل ، حضرت زهرا ، حضرت زینب ، حضرت عباس ، حلال خداوند ، حمله به حجاب ، حوزه علمیه ، حیامندی ، حیاوحجاب ، خانه ای را ... ، خاورمیانه ، خدمت به خلق ، خودکفایی ، دستمایه فرهنگی ، دعاومناجات ، دفاع استراتژیک از ایران ، دکتر چمران ، دیدار مسئولان ، دین در متن زندگی ، راه و ترابری ، رجوع از مجتهد زنده ، رحیمیت ، انحرافات ، انحرافات اجتماعی ، اهدای خون ، اوقاف و امورخیریه ، اولین نماز جمعه ، ایت اله طالقانی ، بدحجابی ، بعثت ، بهترین افتخار ، بی‏حجابی ، پرورش ماهی ، پیروی از هوی و هوس ، پیشگیری ، تجوید ، تخریب بارگاه ائمه بقیع ، تربیت دینی ، تسخیر لانه جاسوسی ، تشریفت ، تقلید ، توبه و طهارت ، تولد ولایت ، جامعه شناسی سیاسی ، جایگاه زن ، جایگاه وقف ، جنبش مردم مصر، مصاحبه با ایرنا ، امام خامنه ای ، امام خمینی ، امام خمینی (ره) ، امام شناسی ، امام موسی صدر ، امنیت اجتماعی ، امنیت جامعه ، انتخاب اصلح ، آسیب پذیران ، آسیب ها ، اجلاس بیداری اسلامی ، ادیان و مذاهب ، استصغار ذنب ، استقبال ، اصل نماز ، اعتدال ، اعتقاد به ظهور ، اعتکاف ، افزایش طلاق ، امام جمعه ، مبعث ، محبت ، محیط زیست ، مذاکرات استانبول ، مرجعیت دینی ، مساجد ، مستضعفان ، مشروطیت ، مصاحبه با ایرنا ، مصاحبه با فارس نیوز ، معارفه ، معرفت الهی ، معیار ، معیار اصلح ، مهارت ، فرهنگ دینی ، فروتنی ، فعالیتهای ستاد ، فیض کاشانی ، حاکمان ، حج وزیارت ، حجاب ، عدالت محوری ، عدول ، عزت ، عفاف ، عفاف و حجاب ، علایم و نشانه ها ، عید فطر ، غذای حلال ، غزه ، فرج ، یاد جمعی خداوند ، یارانه ، کوروش بت پرست ، ولایت پذیری ، هیأت نظارت ، وابستگی ، وحدت امت اسلامی ، وزیر بازرگانی ، نماز جمعه ماهنشان ، نیل تا فرات ، رهبر عالیقدر ، رهبرآگاه ، موادمخدر ، میانه رو ، میانه روی ، میلاد موعود ، ندای روح بخش آسمانی ، نقش انقلاب اسلامی ایران در مصر ، نقش زنان در انقلاب اسلام ، نقش معلم ، نقش ولایت و رهبری ، نماز ، قرآن ، قرائت ، قسط و عدل ، قلب ، قوانین راهنمایی و راننندگی و درآمدزایی ، قوه قضائیه ، کاردانی ، کارکردهای انتظار ، کمک رهبر معظم ، کوی بی‏نشان ، گردهمایی ،
امکانات دیگر

جلسه کمیته همکاری حوزه و آموزش و پرورش شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور در جلسه همکاری کمیته حوزه های علمیه ماهنشان و آموزش و پرورش با اشاره به دعای حضرت امام سجاد (ع)، اظهارکرد: امام سجاد (ع) در دعای خود می فرمایند خداوندا مرا در خدمت بندگی خود قرار بده و اگر بنده عمر و چراگاه مرتع شیطان باشد این عمر و زندگی را از من بگیر،بنابراین  با توجه به این دعا جایگاه بندگی برای خداوند،  حائز اهمیت و روشن تر می شود.
وی افزود: اگر بنده خدا نباشیم و غیر خدایی را پرستش و تابع آن باشیم این بندگی ذلت به بار خواهد آورد بنابراین بندگی برای خداوند متعال عزت و برای غیر خدا ذلت به بار خواهد آورد .
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: جایگاه حوزه های علمیه برای اینکه در پرورش بندگی خدا فعالیت می کنند مهم و چشمگیر است برای اینکه بندگی برای خدا داشته باشیم و افرادی را در این خصوص تربیت کنیم  لازم است متولیان و مبلغین با حوزه های علمیه در راستای احیای آن همکاری داشته باشند.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارکرد: با ترویج جایگاه حوزه های علمیه و تربیت جوانان  و نخبگان، روحیه بندگی و عبادت برای خداوند هم در جامعه بیشتر می شود.
در این جلسه اعلام شد: آموزش و پرورش ماهنشان در خصوص سالن ورزشی برای حوزه علمیه و حضور طلبه ها در سالن ورزشی تمهیدات لازم را داشته باشند، کارگاه آشنایی با حوزه های علمیه برای، مدیران، معلمان و دانش آموزان برگزار شود، اختصاص یک زنگ کلاس پرورشی برای تبلیغ و اهمیت حوزه های علمیه ارایه شود، دانش آموزان با انگیزه و مستعد و با تقوا برای حوزه علمیه معرفی شود،نشست های با موضو عات حوزه علمیه در بین دانش آموزان و اهمیت روحانیت در جامعه برای معلمان برگزار شود، گفتمان ویژه برای معلمین در خصوص ارتقاء فرهنگ برگزار شود.


      

جلسه هئیت عاشقان ولایت در حسینیه سپاه ناحیه ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان برگزار شد.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: کاندیدهای انتخاباتی ضمن براعت جویی از فتنه گران و پشتیبانی از ولایت فقیه، دشمن ستیز باشند و با مردم  صادقانه برخورد کنند.
وی با اشاره به آداب سخنران و گفتار گفت: نماینده ای که از سوی مردم انتخاب می شوند نباید مجلس را با چاله میدان ها اشتباه بگیرند بلکه در راستای وظایف و قانون و خط ولایت حرکت کنند.
وی افزود: نماز جمعه مکان کاشتن تخم کینه نیست بنابراین اگر بخواهیم به مسئولی و یا نماینده ای موضوعی را مطرح کنیم اول به صورت خصوص و غیر علنی آن را بیان می کنیم و بعد برای آگاهی مردم و اطلاع آنها از شرایط و پیگیری موضوعی برخی از این مطالب را در خطبه های نماز جمعه عنوان می کنیم .
امام جمعه ماهنشانبا اشاره به انتخاب فرد اصلح و معیارهای آن گفت: اگر می خواهید کاندیدهایی را از سوی خود راهی مجلس کنید و از طرف شما نماینده باشد باید ببینید نسبت به دشمن چه موضعی دارد. حجت الاسلام زاهدی پور  اظهار کرد: کسی که با همه دوست است منافق، و کسی که با ولایتمداران دوست نیست فاسق، و کسی که با دوست ولایتمدار دوستی ندارد ضد ولایت است، بنابراین کاندیدها باید موضع خود را به صورت علنی اعلام کنند.
وی با اشاره به برخی از معیارهای اصلح گفت: نماینده ای که می خواهد وارد مجلس شود باید سواد آن را هم داشته باشد تا بتواند در وضع قانون اظهار نظر کند.
امام جمعه ماهنشان اضافه کرد: کاندیدهایی که این روزها به خاطر رأی گرفتن از سوی مردم، شام و نهار به مردم می دهند مگر اموال خود را خیرات کردند اگر بله چرا قبلا از چنین خیراتی خبری نبود، کاندیدهایی که چنین ریخت و پاشی برای تبلیغ خود انجام می دهد قطعا در آینده برای جمع آوری و برگرداند اموال خود خیانت می کنند.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارکرد: مردم باید آگاه باشند و جوگیر مسایل چشم وهم چشمی و حضور اطرافیان و وعده های غیر عملی کاندیدها نباشد، بعضی ها وعده هایی برای تجزیه شهرستان می دهند، حواستان باشد این خود یک خیانت به مردم و وحدت آنها است.
وی با اشاره به یکی دیگر از انتخاب اصلاح و معیار انتخاباتی افزود: کاندیدها باید توجه داشته باشند و مردم هم به این نکته مهم دقت کنند که آیا کاندید مسیر خود را از فتنه و فتنه گران جدا میکند؟ خصوصا فتنه سال 88 و از آنها اعلام بیزاری دارند و براعت می کنند یانه؟
امام جمعه ماهنشان  با تأکید بر مطالعه زندگی نامه کاندیدها وبررسی تجارب کاری آنها، گفت: نمی شود هم پیرو و حامی ولایت باشی هم از فتنه گران حمایت کنی ، بلکه باید خط و خطوط خود را از فتنه گران اعلام کنند و نسبت به وظایف خود واقف باشند.
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به دشمنی های نظام جمهوری اسلامی ایران اظهارکرد: دشمنان این نظام در سال های پیش برنامه های زیادی برای حضور کم مردم در انتخابات طراحی و اجرا می کردند اما برای این انتخابات پیش رو قصد دارند و از الان تبلیغ می کنند که مشارکت مردم بیشتر باشد اما از مردم می خواهند به کسانی رأی دهند که بیشتر با آنها مشارکت، مسالمت و برخورد دوستانه دارند انتخاب کنند.
وی تأکید کرد: قبل از اینکه ببینیم کدام کاندیدها ولایی تر است باید ببینیم کدام دشمن ستیزتر است، آنهایی که با دشمنان صلح کردند ضربه زیادی به مملکت وارد کردند و ایران را از هرگونه پیشرفت و آبادانی عقب گذاشتند.
امام جمعه ماهنشان گفت: کاندیدهایی که به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی انتخاب می شوند باید وفادار به آرمان های انقلاب و امام و شهدا باشد .
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارکرد: نماینده مجلس شورای اسلامی باید دینی و عرق ملی و تجربه کاری داشته باشد.


      

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان زنجان با حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان دیدار کردند.

 


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور در خطبه های این هفته نمازجمعه عبادی و سیاسی ماهنشان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، اظهارکرد: حضرت امام خامنه‌ای در جمع فرماندهان و جمعی از پرسنل نیروی هوایی و پدافند ارتش جمهوری اسلامی ایران در سالروز بیعت نیروی هوایی با امام راحل عظیم الشان بر چندمطلب تآکید فرمودند که تمام هدف دشمن، بازداشتن ملت نظام جمهوری اسلامی از ادامه‌ راه است، اما مردم جامعه اسلامی باید با برخوردار از علم، عدل، اخلاق، عزت و پیشرفت‌،تلاش کنند تا دشمن نتواند به اهداف خود برسد چرا که تلاش کنونی دشمن تغییر ماهیت و هویت انقلابی نظام جمهوری اسلامی‌ است .
وی راهپیمایی 22 بهمن مردم ایران و شهرستان ماهنشان را معطوف به فرمایشات مقام معظم رهبری دانست و افزود: راهپیمایی 22 بهمن به عنوان یکی از مهمترین نمادهای مردم سالاری دینی، بیعتی مجدد با آرمان نظام اسلای و ولی امر مسلمین جهان و نماد بصیرت و بیداری انقلابی بود.
خطیب نماز جمعه ماهنشان گفت: همچنانکه رهبر معظم انقلاب بارها تأکید کرده اند، راهپیمایی 22 بهمن و شعارهای استکبار ستیزانه به ویژه مرگ بر آمریکا بار دیگر دشمنان اسلام و نظام را ناامید کرد.
حجت الاسلام زاهدی پور تأکید کرد: دفاع از حریم ولایت و حرم اهل بیت هم یک وظیفه دینی است و از طرفی دفاع استراتژیک است، این دفاع موجب دور نگه داشتن دشمن از مرزهاست. همچنانکه رهبر معظم انقلاب در دیدار خانواده شهدای مدافع حرم فرمودند: «مدافعان حرم مبارزه نمی‌کردند، باید در کرمانشاه و همدان می‌جنگیدیم.»
وی افزود: کمک به مردم فلسطین و لبنان هم از این پشتوانه امنیتی برخوردار است، بخشی از بصیرت هم به این معناست. پس جاهلانی که سعی در القای شبهه حیف و میل کردن هزینه‌های عمومی هستند، این بصیرت و نگاه استراتژیک را ندارند. نگاه مخالفان دفاع از حرم، فقط آخور و تخلیگاه است.
امام جمعه ماهنشان با ااشاره به انتخابات 7 اسفندماه سال جاری گفت: مواظب باشیم ممکن است افرادی از کاندیداها به دنبال تجزیه شهرستان و تکه پاره کردن آن باشند، زمانی این‌ها را متوجه می‌شویم که تعصبات قومی و قبیله‌ای را کنار بگذاریم.
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به معیارهایی که از سوی رهبر معظم انقلاب بیان شده است، اظهارکرد : در انتخابات احساسات و تعصبات کور قومی و حزبی و جناحی، دوقطبی‌سازی و تشنج و تنش و هرگونه ناامنی را از انتخابات دور کنید چرا که همه این ها ترفندهای دشمنان است .
وی افزود:حضرت آیت الله خامنه ای ایجاد شکاف و دو قطبی کاذب و خطرناک میان ملت و نظام را از اهداف همیشگی جبهه دشمن و در رأس آن امریکا خواندند و تأکید کردند: حضور ملت در انتخابات و تجلی دوباره ارتباط مستحکم مردم و نظام، به معنای نصرت جمهوری اسلامی و ناکام ماندن این اهداف دشمن است و این حضور براساس وعده صدق الهی، نصرت و یاری پروردگار را به همراه می آورد.
خطیب نمازجمعه ماهنشان گفت: شخص‌محوری و غفلت از منافع ملی، وعده حل مشکلات برخی افراد این نوع نگاه چه از سوی رأی دهنده و چه از سوی کاندیدا خیانت است- ان الله یأمرکم ان تؤدوا الامانات الی اهلها-
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارکرد: توصیه های رهبرمعظم انقلاب به مسئئولان این است که معیارهای غرب‌گرایانه و عاری از ارزشهای ملی و مکتبی و انقلابی را دنبال نکنند، رفتارهای ماکیاولیستی و تحکمی و ولخرجی‌ها و اسرافهای دور از شأن جامعه اسلامی را انجام ندهند.
وی افزود: انتخابات، تجدید قوای ملت و بیعتی تازه با اهداف انقلاب اسلامی ‌ است، بنابراین مسؤولان مشغول به مسائل تبلیغاتی و روزنامه‌ای نشوند و از مسائل مهم دیگر جامعه از جمله اقتصاد غافل نباشند.
امام جمعه ماهنشان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: حضرت آیت الله خامنه ای در ادامه سخنان خود درباره انتخابات با اشاره به برخی حرفهای غلط و نامناسب که این روزها مایه تشویش و تردید مردم می شود افزودند: این حرفها فقط با نگاه سیاسی و به علت دوری از انگیزه های خدایی بیان می شود اما اکنون قصد ندارم به آنها بپردازم.
حجت الاسلام زاهدی پور تأکید کرد: توجه کامل و همیشگی به نقشه‌ها و اهداف جبهه وسیع دشمنان‌ داشته باشید چرا که غفلت از آن ظلت و خفت را به بار می آورد.
وی با اشاره به ثبت نام در حوزه‌ها،افزود: یکی از کارکردهای مهم حوزه پرورش نخبگان است که هیچ جامعه‌ای بدون حضور نخبگان رشد نمی کند، نخبگان حوزوی به دلیل جایگاه اجتماعی خاصی که دارند، حتی زمینه‌ساز رشد مدارس و دانشگاه‌ها نیز هستند، نخبگان حوزوی بیشتر در معرض دید جامعه قرار می‌گیرند.
امام جمعه ماهنشان گفت: تجربه هم اثبات کرده که مناطق عالم خیز، پیشرفتشان بیشتر است، روحانیت زبان گویای مردم است، البته مواظب باشیم که به دلیل همین ویژگی، دشمن در صدد تخریب این نهاد مهم است، اعتقاد به اسلام اصیل در گروه پیروی از روحانیت است.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارکرد: انقلاب اسلامی ایران هم نمونه و دلیل بارز اهمیت است در هر نقطه‌‌ای از تاریخ که روحانیت نقش‌آفرینی کرده، ایران اوج گرفته است. آل بویه، صفویه، مشروطه و شکست آن با کنار رفتن روحانیت و در نهایت انقلاب اسلامی ایران بوده است.
وی با اشاره به صدور حکم تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر ارتداد و اعدام سلمان رشدی، نویسنده خائن کتاب آیات شیطانی (1367 ه.ش) افزود:سلمان رشدی در خاطرات خود با اشاره به روزهای پس از صدور حکم امام می‌گوید: «بارها مجبور به تغییر محل زندگی خود می‌شود.» به‌دلیل فشار ناشی از حکم امام، پلیس انگلیس وظیفه حفاظت از رشدی را بر عهده می‌گیرد و همین وضعیت سبب طلاق همسر وی می‌شود.
خطیب نمازجمعه ماهنشان گفت: سلمان رشدی از لحظه صدور حکم امام خمینی(ره) مخفی شد و پلیس انگلیس (اسکاتلند یارد) حفاظت از وی را در مکان‌هائی نامعلوم برعهده گرفت. هزینه‌های محافظت از او در سال بین یک تا 10 میلیون پوند تخمین زده می‌شد؛ در حدی که یکبار شاهزاده چارلز (ولیعهد انگلستان) اعلام کرد: سلمان رشدی سرباری پرخرج برای‌ مالیات‌دهندگان انگلیسی است.


      

مردم شهرستان ماهنشان  با حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که همیشه همراه انقلاب و ولایت هستند.

 

 

 

 

024794133404

024794133405

 


      

به مناسبت دهه مبارکه فجر کارکنان اداره ورزش و جونان و ورزشکاران شهرستان با حجت الاسلام و المسلمین زاهدپور امام جمعه شهرستان دیدار کردند.


      
 
بهمراسم جشن پیرزوی انقلاب اسلامی با حضور امام جمعه حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان، مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان ماهنشان و بخش انگوران ، خانواده های محترم شهدا ، اهالی محترم بخش انگوران و در سالن ورزش معدن انگوران برگزار گردید.


      

به مناسبت دهه فجر جشن بزرگ انقلاب در شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ، مسئولین ادارات و اقشار مردم در سالن شهید آوینی شهر ماهنشان برگزار شد.

024794133316

024794133315

 


      

آسفالت سه راهی روستای سریک و روستای پشتوک در ماهنشان به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان و مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد. 

024794133267


      

نخستین واحد تولید قیر استاندارد در ماهنشان  به مناسبت  ایام مبارک دهه فجر با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان و مسئولین استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

 
 
 
 

024794133263

 


      
   1   2   3      >