سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب

ویرایش
صفحات اختصاصی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :193
بازدید دیروز :161
کل بازدید :892821
تعداد کل یاد داشت ها : 2062
آخرین بازدید : 103/1/10    ساعت : 2:34 ع
درباره وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
ولایت ، امام جمعه ماهنشان ، رمضان ، قدس ، مهدویت ، نماز جمعه ، هفته دولت ، ولایت فقیه ، ولی فقیه ، عدالت ، جهاد ، فرهنگ ، ماهنشان ، انتخابات ، حجاب و عفاف ، رهبری ، روح عبادت ، زائر ، زاهدی پور ، زباله دان تاریخ ، زنان ، زینب کبری ، ستاد اقامه نماز ، سفیانی ، سکولاریزم ، سید جمال الدین ، سینما ، شاهنشاهی ، شجره طیبه ، شراب ، شهروندی ، شورای نگهبان ، صداو سیما ، صداوسیمای مرکز زنجان ، ضرورت کنترل ، ظهور ، ظهور امام مهدی ، عاشورا ، حضرت ابوالفضل ، حضرت زهرا ، حضرت زینب ، حضرت عباس ، حلال خداوند ، حمله به حجاب ، حوزه علمیه ، حیامندی ، حیاوحجاب ، خانه ای را ... ، خاورمیانه ، خدمت به خلق ، خودکفایی ، دستمایه فرهنگی ، دعاومناجات ، دفاع استراتژیک از ایران ، دکتر چمران ، دیدار مسئولان ، دین در متن زندگی ، راه و ترابری ، رجوع از مجتهد زنده ، رحیمیت ، انحرافات ، انحرافات اجتماعی ، اهدای خون ، اوقاف و امورخیریه ، اولین نماز جمعه ، ایت اله طالقانی ، بدحجابی ، بعثت ، بهترین افتخار ، بی‏حجابی ، پرورش ماهی ، پیروی از هوی و هوس ، پیشگیری ، تجوید ، تخریب بارگاه ائمه بقیع ، تربیت دینی ، تسخیر لانه جاسوسی ، تشریفت ، تقلید ، توبه و طهارت ، تولد ولایت ، جامعه شناسی سیاسی ، جایگاه زن ، جایگاه وقف ، جنبش مردم مصر، مصاحبه با ایرنا ، امام خامنه ای ، امام خمینی ، امام خمینی (ره) ، امام شناسی ، امام موسی صدر ، امنیت اجتماعی ، امنیت جامعه ، انتخاب اصلح ، آسیب پذیران ، آسیب ها ، اجلاس بیداری اسلامی ، ادیان و مذاهب ، استصغار ذنب ، استقبال ، اصل نماز ، اعتدال ، اعتقاد به ظهور ، اعتکاف ، افزایش طلاق ، امام جمعه ، مبعث ، محبت ، محیط زیست ، مذاکرات استانبول ، مرجعیت دینی ، مساجد ، مستضعفان ، مشروطیت ، مصاحبه با ایرنا ، مصاحبه با فارس نیوز ، معارفه ، معرفت الهی ، معیار ، معیار اصلح ، مهارت ، فرهنگ دینی ، فروتنی ، فعالیتهای ستاد ، فیض کاشانی ، حاکمان ، حج وزیارت ، حجاب ، عدالت محوری ، عدول ، عزت ، عفاف ، عفاف و حجاب ، علایم و نشانه ها ، عید فطر ، غذای حلال ، غزه ، فرج ، یاد جمعی خداوند ، یارانه ، کوروش بت پرست ، ولایت پذیری ، هیأت نظارت ، وابستگی ، وحدت امت اسلامی ، وزیر بازرگانی ، نماز جمعه ماهنشان ، نیل تا فرات ، رهبر عالیقدر ، رهبرآگاه ، موادمخدر ، میانه رو ، میانه روی ، میلاد موعود ، ندای روح بخش آسمانی ، نقش انقلاب اسلامی ایران در مصر ، نقش زنان در انقلاب اسلام ، نقش معلم ، نقش ولایت و رهبری ، نماز ، قرآن ، قرائت ، قسط و عدل ، قلب ، قوانین راهنمایی و راننندگی و درآمدزایی ، قوه قضائیه ، کاردانی ، کارکردهای انتظار ، کمک رهبر معظم ، کوی بی‏نشان ، گردهمایی ،
امکانات دیگر

جلسه هماهنگی برگزاری پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نمازجمعه در شهرستان ماهنشان با حضور اعضاء ستاد نماز جمعه در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد. که از مصوبات این جلسه برگزاری نمایشگاه کتاب در محل برگزاری نماز جمعه، بازدید از ادارات ، تجلیل از جوانان فعال ستاد  نماز جمعه، دیدار با خانواده های شهدا، نصب بنر حجاب و عفاف، استقرار کاروان سلامت در محل اقامه جمعه، تهیه و نصب عکس شهدای محراب، برگزاری مسابقات فرهنگی و … از مصوبات این جلسه بود.


      

حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان،نماینده مردم ماهنشان و ایجرود به مناسبت هفته بهزیستی ضمن بازدید و دیدار با دوخانواده معلول در ماهنشان خواستار رفع مشکلات آنها شد و بر پیگیری بیشتر اداره بهزیستی مبنی بر رفع مشکلات خانواده های سه معلوله و سرپرست معلول تأکید کرد.

267w

268w

270w

271w

 


      

جلسه تودیع  و معارفه سرپرست جدید بیمارستان رازی ماه نشان با حضور  حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان و برخی از مسئولین ادارات  در سالن جلسات شبکه بهداشت ماه نشان برگزار گردید.


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین ملکی امام جمعه موقت شهرستان اقامه شد.
حجت الاسلام و المسلمین ملکی امام جمعه موقت شهرستان  در خطبه های نماز جمعه عبادی و سیاسی اظهارکرد: کمپین اخیر منافقین در فرانسه و مجوز این تجمع از سوی فرانسه بار دیگر خط بطلانی بر همه نظریه‌ها و ایده‌های حقوق بشری و دموکراتیک ادعایی  غرب  بود و نشان داد آن چه در چنین کشورهایی وجود ندارد صداقت است و آن چه ارزش ندارد، خون و جان و مال انسان‌های بی‌دفاع و مظلوم است.
وی افزود: این کمپین محکوم است همچنانکه حمایت و دادن مجوز به آن شدیدا محکوم است و وزارت خارجه باید موضعگیری مناسب در این ارتباط داشته باشد.
خطیب نماز جمعه ماهنشان گفت: موضعگیری و سخنرانی فیصل در این کمپین و اظهارات ضد ایرانی و ضد انسانی او هم شرم آور و از کشور جنایتکار عربستان برده صهیونیست‌ها شرم‌آورتر است. که البته بسیار بی‌ارزش هم هست.
حجت الاسلام ملکی  اظهار کرد: اگر چه تروریستی بودن اتفاق اخیر در شهر نیس هنوز کاملا مشخص نشده، ولی آن چه از این اتفاق و قضایای مشابه آن به دست می آید این است که فرانسه و بسیاری از کشورهای غربی گرفتار آتش گسترده‌ای شده اند، که خود  بر افروزنده آن بوده‌اند.
وی افزود: آن چه که غم بارتر است متهم  شدن اسلام در پی این اتفاقات تروریستی است این در حالی است که دامن اسلام ناب محمدی (ص) ذاتا از این اتهامات مبراست.|امام جمعه موقت شهرستان ماهنشان گفت: وقت آن رسیده که کشورهای اسلامی غیرت و معرفت دینی خود را نشان دهند و از پناه دادن به انسان‌های بی‌هویت در قالب وهابیت و داعش توبه کنند و تعلق خاطر خود به اسلام را نشان دهند.
حجت الاسلام ملکی اظهار کرد: سالروز تأسیس شورای نگهبان حقیقتا نیاز به تبریک و جشن دارد. چرا که شورای نگهبان اساسا ضامن رکن اساسی نظام جمهوری اسلامی، یعنی اسلامیت آن است.  هر مشکلی هم که امروز در این نظام به وجود می‌آید در کنار مشکلات تولید شده از سوی دشمن، مربوط به سستی در بعد اسلامیت نظام است.وی افزود: بنابر این مردم  و مسئولان باید در برابر این نهاد مهم و مقدس تمکین کنند. که عدم تمکین در برابر این شورا، در حقیقت عدم تمکین در برابر دستورات دین است.خطیب نماز جمعه ماهنشان گفت: در این میان جایگاه هیأت نظارت شورای نگهبان هم بسیار مهم است و از مردم و مسئولان به ویژه جوانان غیور انقلابی انتظار می‌رود با حضور انقلابی خود، زمینه را برای اعمال نظر شورای نگهبان در انتخابات و در یک جمله کل نظام اسلامی فراهم آورند.
حجت الاسلام ملکی  اظهار کرد: حضور جوانان بسیجی می‌تواند زمینه‌ساز حفظ آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی باشد.
وی ضمن تبریک هفته مالیات افزود: پرداخت مالیات یک وظیفه قانونی است که تأمین کننده هزینه‌های اداره جامعه است. پرداخت مالیات نشان از رشد یافتگی است. در عین حال مردم انتظار دارند عدالت مالیاتی رعایت شود. چیزی که تا حد زیادی وجود ندارد.
امام جمعه موقت ماهنشان گفت: رعایت عدالت و تقوای مالیاتی از سوی مسئولان مالیاتی، مشوق مردم برای پرداخت مالیات خواهد بود.


      

رئیس اداره مالیاتی شهرستان ماهنشان به مناسبت هفته مالیات با حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

 


      

معاونین اداره کل بنیاد شهید استان زنجان با حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان دیدار کردند.


      

گردهمایی و تجمع مدافعان حریم خانواده در شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهر ستان ،حجت الاسلام سیدرضا موسوی مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان و مسئولین شهرستانی و بانوان برگزار شد.
حجت الاسلام سیدرضا موسوی در جمع بانوان و برخی از مسئولین ماهنشانی با اشاره به احادیث و روایات در خصوص حجاب و عفاف اظهارکرد: در قرآن مجید بیش از ده آیه در مورد حجاب و حرمت نگاه به نامحرم وجود دارد.
یکی از این آیات، آیه 59 سوره احزاب است:« یا ایهاالنبی قل لازواجک و بناتک و نساءالمومنین یدنین علیهن من جلابیبهن ذلک ادنی ان یعرفن فلا یوذین و کان الله غفورا رحیما» ای پیامبر، به زنان و دخترانت و نیز به زنان مومنین بگو خود را بپوشانند تا شناخته شوند و مورد اذیت قرار نگیرند. و خداوند بخشنده مهربان است.
وی افزود:
از فضایل اخلاقی مورد تأکید در اسلام «عفاف» است که در اصطلاح به نیروی درونی تعدیل کننده شهوات و غرایز انسان اطلاق می‌شود. توجه بسیار آیات و روایات نشان از اهمیت بی‌حد و حصر این مسأله در اسلام دارد؛ چرا که بدون آن انسان در مسیر اعتدال قرار نگرفته و به سعادت حقیقی خود نائل نخواهد شد.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان زنجان گفت:
ابعاد عفاف نیز جنبه‌های مختلف زندگی بشر را در برگرفته و انسان هم در کردار، هم در گفتار و هم افکار دعوت به رعایت عفاف و خویشتن‌داری شده است.
حجت الاسلام موسوی اظهار کرد: پوشش، معرف شخصیت و عفت زن مؤمن است و موجب می گردد که افراد لاابالی جرأت نکنند به او جسارت کرده و به دید شهوت و هوسرانی به او بنگرند و طبق احادیث و روایات زنان مؤمن برای این که مورد آزار افراد هرزه قرار نگیرند، به گونه ای خود را بپوشانند که زمینه ای برای بی حرمتی به آنها فراهم نشود.
وی با بیان اینکه  هر پدیده ای، آثار و پیامدهایی را به دنبال خواهد داشت افزود:  حجاب به عنوان یک راهکار عملی، آثار فردی و اجتماعی مختلفی را به دنبال خواهد داشت که اگر این ارزش از مردم ما خصوصا بانوان برداشته و حذف شود، سلامت و امنیت جامعه به خطر کشانده می شود و بیماری جامعه را فرا می گیرد که دشمنان با هزار و یک رنگ و ترفند به دنبال از بین بردن این ارزش ها و سلامتی های جامعه هستند تا خودشان به اهداف شوم خود دست یابند.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان زنجان با بیان اینکه پوشش زن، در اسلام آن است که در معاشرت با مردان، بدن خود را پوشانده و از جلوه گری، پرهیز کند، گفت: مراد از حجاب اسلامی، پوشش و حریم قایل شدن در معاشرت زنان با مردان نامحرم، در خلال رفتارهای مختلف آنها، مثل نحوه ی پوشش، نگاه، حرف زدن و راه رفتن است. بنابراین، حجاب و پوشش زن، به منزله ی یک حاجب و مانع در مقابل افراد نامحرمی است که قصد نفوذ و تصرف در حریم ناموس دیگران را دارند نه اینکه محدود کردن بانوان باشد.

 

226w

246w

227w

231w

236w

انتهای پیام/


      

همزمان با 21 تیر ماه روز ملی عفاف و حجاب همایش مدافعان حریم خانواده در بوستان شهدای گمنام شهر ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان و بانوان و مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.
امام جمعه شهرستان ماهنشان در این گردهمایی با اشاره به نام گذاری هفته حجاب و عفاف گفت:
حجاب و عفاف به عنوان دو ارزش در جامعه بشری بویژه جوامع اسلامی مطرح است.
حجت الاسلام حسینعلی زاهدی پور  با بیان اینکه همواره این دو ارزش در کنار هم استفاده می شوند و در نگاه اول بنظر می آید هر دو به یک معنا باشد، اظهارکرد: حجاب یعنی پوشاندن و پنهان کردن و عفاف به معنی پاک دامنی و حجاب درونی است که انسان را از گناه باز می دارد.
وی افزود: حجاب همواره بخش عمده  ای از رسالت انبیاء و اولیاء بوده است زیرا حفظ حجاب به حذف بسیاری از گناهان کمک می کند و فرد با حجاب به تهذیب و تزکیه نفس و ملکات نفسانی پرداخته و قرب الهی را نصیب خود خواهد کرد.
امام جمعه شهرستان ماهنشان با بیان اینکه حذف حجاب و عفاف باعث رشد هرج و مرج در جامعه می شود گفت: دشمنان اسلام به مرور دنبال کمرنگ و کم ارزش جلوه دادن حجاب و عفاف هستند چرا که با حذف این موارد هرج و مرج، بی بند و باری، فساد و … جامعه را فرا می گیرد و کنترل افراد در چنین جوامعی سخت می شود .

 

240ص

219w

220w

225w


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام  و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان برگزار شد. امام جمعه شهرستان در خطبه های نماز عید سعید فطر اظهارکرد: مردم جنگ دیده سوریه و مدافعان حرمین شریف هم اکنون نیازمند یاری مردم هستند تا بتوانند علاوه بر اینکه از مقدسات شیعیان دفاع کنند، با عزمی راسخ در راستای حفظ امنیت مرزهای انقلاب اسلامی قدم بردارند.
وی افزود: دفاع مدافعان حرم در سوریه و عراق، حفاظت از آرمان های انقلاب اسلامی بوده و مردم باید همانند پشتیبانی از رزمندگان در دفاع مقدس از مدافعان حرم نیز پشتیبانی کنند.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: مدافعان حرم کار بزرگی را انجام می‌دهند و اقدام‌شان موجب ایجاد امنیت و ثبات برای میهن اسلامی شده است و از این جهت اقدام سربازان نظام برای برقراری امنیت کشور، با اقدام مدافعان حرم در یک راستا و هر دو در جهت حفظ امنیت کشور و منطقه است.
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به راهپیمایی روز قدس و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی اظهارکرد: راهپیمایی روز قدس وحدت آفرین و انسجام بخش قدرت های اسلامی است .
وی افزود: پشت پرده داعش و دیگر گروه‌های تروریستی که ظاهری اسلامی دارند، صهیونیسم با همراهی آل سعود و دیگر کشورهای غربی و منطقه‌ای از این گروه‌های تروریستی حمایت می‌کند.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: ایران به عنوان قطب امنیت منطقه از سوی دوست و دشمن به رسمیت شناخته شده است و دشمنان آن سعی در از بین بردن این امنیت و آرامش هستند.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهار کرد: هیچ کشوری در منطقه ظرفیت ایران را که قطب امنیت در منطقه شود را ندارد و به لحاظ وسعت، ظرفیت فرهنگی و اعتقادی و علمی و فناوری ظرفیت ایران را هیچ کشوری ندارد.
وی افزود: دشمنان اسلام هر روز با ترفندهای جدید و بروز سعی در براندازی انقلاب اسلامی دارند و می خواهند ایران هم غلام حلقه به گوش آنان باشد، اما ایران با حفظ اقتدار و قدرت در برابر تمام یاوه گویان ایستادگی می کند و این ایستادگی مستلزم حفظ وحدت، مقاومت و ایمان قوی است.


      

نماز عید سعید فطر به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان در مصلا امام خمینی (ره) ماهنشان برگزار شد.

 

109w




118w



108w


115w

 

 

 


      
   1   2   3      >