سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب

ویرایش
صفحات اختصاصی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :173
بازدید دیروز :303
کل بازدید :896642
تعداد کل یاد داشت ها : 2062
آخرین بازدید : 103/2/6    ساعت : 12:46 ع
درباره وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
ولایت ، امام جمعه ماهنشان ، رمضان ، قدس ، مهدویت ، نماز جمعه ، هفته دولت ، ولایت فقیه ، ولی فقیه ، عدالت ، جهاد ، فرهنگ ، ماهنشان ، انتخابات ، حجاب و عفاف ، رهبری ، روح عبادت ، زائر ، زاهدی پور ، زباله دان تاریخ ، زنان ، زینب کبری ، ستاد اقامه نماز ، سفیانی ، سکولاریزم ، سید جمال الدین ، سینما ، شاهنشاهی ، شجره طیبه ، شراب ، شهروندی ، شورای نگهبان ، صداو سیما ، صداوسیمای مرکز زنجان ، ضرورت کنترل ، ظهور ، ظهور امام مهدی ، عاشورا ، حضرت ابوالفضل ، حضرت زهرا ، حضرت زینب ، حضرت عباس ، حلال خداوند ، حمله به حجاب ، حوزه علمیه ، حیامندی ، حیاوحجاب ، خانه ای را ... ، خاورمیانه ، خدمت به خلق ، خودکفایی ، دستمایه فرهنگی ، دعاومناجات ، دفاع استراتژیک از ایران ، دکتر چمران ، دیدار مسئولان ، دین در متن زندگی ، راه و ترابری ، رجوع از مجتهد زنده ، رحیمیت ، انحرافات ، انحرافات اجتماعی ، اهدای خون ، اوقاف و امورخیریه ، اولین نماز جمعه ، ایت اله طالقانی ، بدحجابی ، بعثت ، بهترین افتخار ، بی‏حجابی ، پرورش ماهی ، پیروی از هوی و هوس ، پیشگیری ، تجوید ، تخریب بارگاه ائمه بقیع ، تربیت دینی ، تسخیر لانه جاسوسی ، تشریفت ، تقلید ، توبه و طهارت ، تولد ولایت ، جامعه شناسی سیاسی ، جایگاه زن ، جایگاه وقف ، جنبش مردم مصر، مصاحبه با ایرنا ، امام خامنه ای ، امام خمینی ، امام خمینی (ره) ، امام شناسی ، امام موسی صدر ، امنیت اجتماعی ، امنیت جامعه ، انتخاب اصلح ، آسیب پذیران ، آسیب ها ، اجلاس بیداری اسلامی ، ادیان و مذاهب ، استصغار ذنب ، استقبال ، اصل نماز ، اعتدال ، اعتقاد به ظهور ، اعتکاف ، افزایش طلاق ، امام جمعه ، مبعث ، محبت ، محیط زیست ، مذاکرات استانبول ، مرجعیت دینی ، مساجد ، مستضعفان ، مشروطیت ، مصاحبه با ایرنا ، مصاحبه با فارس نیوز ، معارفه ، معرفت الهی ، معیار ، معیار اصلح ، مهارت ، فرهنگ دینی ، فروتنی ، فعالیتهای ستاد ، فیض کاشانی ، حاکمان ، حج وزیارت ، حجاب ، عدالت محوری ، عدول ، عزت ، عفاف ، عفاف و حجاب ، علایم و نشانه ها ، عید فطر ، غذای حلال ، غزه ، فرج ، یاد جمعی خداوند ، یارانه ، کوروش بت پرست ، ولایت پذیری ، هیأت نظارت ، وابستگی ، وحدت امت اسلامی ، وزیر بازرگانی ، نماز جمعه ماهنشان ، نیل تا فرات ، رهبر عالیقدر ، رهبرآگاه ، موادمخدر ، میانه رو ، میانه روی ، میلاد موعود ، ندای روح بخش آسمانی ، نقش انقلاب اسلامی ایران در مصر ، نقش زنان در انقلاب اسلام ، نقش معلم ، نقش ولایت و رهبری ، نماز ، قرآن ، قرائت ، قسط و عدل ، قلب ، قوانین راهنمایی و راننندگی و درآمدزایی ، قوه قضائیه ، کاردانی ، کارکردهای انتظار ، کمک رهبر معظم ، کوی بی‏نشان ، گردهمایی ،
امکانات دیگر

مراسم گرامیداشت دهه کرامت و روز دختر با حضور خادمین آستانه کریمه اهل بیت (س) به همراه پرچم متبرک ایشان در شهرستان ماهنشان برگزارشد.
به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان ماهنشان بدهه کرامت و روز دختر مراسمی با هدف معرفی شخصیت والای حضرت امام رضا (ع) و خواهر بزرگوارش حضرت معصومه (س) در محل سالن کتابخانه عمومی شهید رجایی شهر ماهنشان برگزارشد.
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان  در این مراسم با اشاره به ولایتپذیری حضرت معصومه (س) و عشق به ولایت گفت: عشق به ولایت جوششی است و حضرت معصومه (س) با درک ولایتپذیری راه درستی را انتخاب کرده و در این مسیر  موفق و سرلوحه تمام شیفتگان اهل بیت (ع) است.
وی با اشاره به هویت دینی والهی اظهارکرد:هویت دینی
از نیازهای فطری آدمی، گرایش به عشق و پرستش است، به این معنا که انسان مستقل از هر گونه یادگیری در درونش تمایل به عبادت و بندگی خدا را احساس می‌کندو تجلی چنین احساس و تمایلی دراعمال و رفتار دینی آشکار می شود.
اکبری یکی از خادمین آستانه کریمه اهل بیت (س) در ادامه این مراسم به ارائه کرامات حضرت معصومه (س) پرداخت.
دراین مراسم ضمن متبرک شدن جمع حاضر با پرچم متبرک بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) و توزیع بسته های تبرک ، از اسامی معصومه تجلیل شد.

 

 


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.


      

امام جمعه شهر ماهنشان گفت: نشناختن مذهب جعفری در بین نسل امروز آسیب جدی است و سوق دادن نسل امروز به مبانی دینی و شناساندن اهل بیت (ع) و راه شهدا برای آنان کمتر شده و  این موضوع باید کارشناسی شود تا جوانان و نوجوانان بجای گرویستن به بازی های اینترنتی و برنامه های ماهواره مخرب ، جذب برنامه های در راستای دین خود و مذهب خود شوند.
 حجت الاسلام زاهدی پور  امام جمعه شهرستان ماهنشان  در جلسه هم اندیشی پروژه ساخت یادمان شهدا ی گمنام ضمن تسلیت سالروز شهادت رئیس مذهب شیعه امام جعفر صادق (ع)، اظهارکرد: شناخت جوانان و نوجوانان از هنر پیشه ها و بازیکنان نسبت به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) ببیشتر شده است و  این نشان از کم کاری مسئولین و کم توجهی پدر و مادر ها نسبت به مسائل دینی و مذهب فرزندانشان است .
وی با اشاره به شخصیت شهدا افزود:
در هر کشوری که به مسأله جوان و جوانان، درست رسیدگی شود، آن کشور در راه پیشرفت، موفقیت های بزرگی به دست خواهد آورد و شهدا در زمان خود طوری تربیت یافته بودند که ارزش ها و بهترینها را خوب تشخیص داده و راه تقوا را پیش گرفتند و موفق هم شدند.
امام جمعه ماهنشان ادامه داد: این به این معنا نیست که جوانان امروزی متحمل مسئولیت نمی شوند و با دین و مذهب مشکل دارند بلکه به این معناست که بزرگان و پدر و مادرها نتوانسته اند در طی گذر نسل ها دین و آیین خود را به خوبی به مردم و جوانان خود  القا کنند تا آنها با توجه به دستورات دینی و شرایط جامعه ی خود پیش بروند،هرچند بودند کسانی که با شناساندن راه تقوا ، خود و فرزندانشان از جان شیرین  برای میهن اسلامی گذشتند.
حجت الاسلام زاهدی پور تصریح کرد: جوانان امروز خوب هستند اما خوب ساخته و تربیت نشده اند ، اگر ارزش های دینی به نحو احسن به خورد نسل امروز داده می شد مساجد و پای منبرهای ما پر از جوانان  بود ، اگر نسبت به آینده و طرز فکر این جوانان حساس بودیم باید قبل از هر برنامه و تجهیزاتی که در اختیارشان قرارداده می شود، آسیب شناسی و نیاز سنجی آن بعمل آورده می شد.
وی با اشاره به ترویج دین و فرهنگ آن گفت:  از دین و فرهنگ دین اسلام  شناخت و اطلاع کمتری در بین مردم است،  بنابراین برای شناساندن دین و فرهنگ پر معنا و پر محتوای اسلام و مذهب شیعه باید تلاش کرد و بنابه فرمایشات حضرت امام صادق (ع) که فرمودند: از قدیم جهل عمرش زیاد بوده و اساس آن قوی است، بنابراین نیاز جامعه این است که دین اسلام و علم دینی خوب ترویج داده شود تا مردم دین را بازیچه و تفریح برای خود ندانند.
امام جمعه ماهنشان  با اشاره به مسائل روز جامعه اظهارکرد: شهدا مایه افتخار و برکت جامعه ما هستند چرا که راه  را در عرصه و زمان خود به خوبی نشان دادند و ثابت کردند که به خود متکی شدن هیهات من الذله می خواهد و این را گفتند و رفتند.
در ادامه جلسه هریک از اعضای جلسه به ارائه راهکار و پیشنهادات جهت ساخت پروژه یادمان شهدای گمنام  پرداختند و تأکید برآن شد که اعتباراتی از طریق دولت و مردم  برای ساخت این پروژه جمع آوری کنند.


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.


      

 

نشست تخصصی ویژه مبلغین و ائمه جماعات شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان برگزارشد 


      

 مراسم  زیارت عاشورا و دعای توسل در جوار مزار شهدای گمنام ماهنشان برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام زاهدی‌پور امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به اینکه شهدا همیشه زینت بخش محافل بوده‌اند، افزود: یادواره شهدا باید با مداومت بیشتر و با حضور فعالانه خانواده‌های شاهد و ایثارگر برگزار شود.
وی اظهار کرد: شهدا، ایثارگران و خانواده‌های آنها گنجینه‌های جامعه هستند و نباید هیچگاه از یاد و خاطر آنان غافل شد از این رو برگزاری برنامه‌هایی که با نام شهدا مزین شده‌اند فضای معنوی را در جامعه گسترش داده و فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل امروز منتقل می‌کنند


      
جلسه شورای اداری شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان، نماینده شهرشتان در سالن جلسات فرماندار برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور یکی از آسیب های اساسی موجود در نظام اداری کشور روز مرگی است و مسئولان کشور میتواند  با کلان نگری و اتخاذ تدابیری در جهت کاهش هزینه ها و بالا بردن کیفیت عملکرد نیرو های دولتی در ادارات، این آسیب را ریشه کن کرده و گام های مهمی را در جهت آبادانی مناطق محرومی همچون شهرستان ماهنشان از لحاظ اقتصادی، فرهنگی و سیاسی بردارند. ایشان در پایان سخنان خود با اشاره به سالروز اقامهی اولین نماز جمعه  کشور در پنجم مردادماه سال 1358، در خصوص اهمیت و جایگاه برگزاری و شرکت در نماز جمعه مطالبی را بیان و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نماز جمعه، هشتم شوال سالروز تخریب قبور اطهار(ع) را تسلیت گفتنند.

      

مومنان خدا جوی ماهنشانی پس از یک ماه عبادت و روزه داری با حضور در مصلی  و مسجد باقرالعلوم (ع) شهرستان نماز عید سعید فطر را به امامت امام جمعه ماهنشان اقامه کردند.
مردم مومن و متدین ماهنشان قبل از اقامه نماز عید فطر به قرائت زیارت عاشورا پرداختند.
حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان  در خطبه‌های نماز عید سعید فطر، این روز را روز مزد گرفتن از درگاه الهی دانست و افزود: بهترین توشه ماه مبارک رمضان برای انسان، افزایش تقوا بود.
وی درادامه با اشاره به توافق مذاکرات اظهارکرد:پیروزی در مذاکرات هسته‌ای نتیجه پایبندی بر مواضع حق بوداما فعلا این توافق نهایی نشده و باید به تصویب شورای امنیت وکنگره برسد بنابراین اظهارشادمانی و ذوق زدگی زیاد مناسب نیست چرا که کشورهای غربی از این شادمانی ها سوءاستفاده می کند.پ
امام جمعه ماهنشان ضمن محکوم کردن جنایات آل صعود، خاطرنشان کرد: تاریخچه آل سعود گویای جنایات‌های فراوان آنها در حق مسلمانان است و از رژیم غاصب صهیونیستی که به دنبال چپاول منابع اقتصادی جهان اسلام هستند، خطرناک‌ترند .
حجت الاسلام زاهدی پور ادامه داد: دست آل سعود در طول تاریخ آغشته به خون صدها هزار مسلمان بوده و رفتارشان برای عقاید اسلامی مخرب است و بدون شک مهد داعش که محصول اندیشه منحط محمد بن عبدالوهاب هستند، در حکومت آل سعود قرار دارد.

 


      

امام جمعه ماهنشان گفت: هدایت های رهبر معظم انقلاب نقطه ی عطف توافق هسته ای است و ارائه خطوط قرمز  نظام جمهوری اسلامی ایران دشمن را وادار به تسلیم کرد.
حجت الاسلام زاهدی پور امروز درنمازجمعه عبادی وسیاسی  ضمن تقدیر وتشکر از تم مذاکره کننده ، اظهارکرد: توافق محصول مقاومت و ایستادگی ، ایثار وخون شهدا هسته ای است اما ملت ایران هنوز نسبت به آمریکا وغرب بد بین است با توجه به جواب نامه مقام معظم رهبری در نامه رئیس جمهور ما اعتماد به آمریکا نداریم و باید همچنان با بصیرت به جلو برویم از دبه درآوردن آمریکا نباید چشم پوشی کرد.
امام جمعه ماهنشان با اشاره به اظهارشادی بعضی از شهروندان ایرانی بعداز توافق افزود: توافق هسته ای مورد نظر نظام هنوز اجرایی نشده است و بایدمذاکرات در مسیر قانونی به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد واظهار شادی در خیابانها ضمن اینکه سلب آسایش دیگران می شود دشمن هم برداشت بدی از این مورد برمی دارد.
حجت الاسلام زاهدی پور در ادامه با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با جوانان ودانشجویان گفت: دیدار 5 ساعته رهبرانقلاب با دانشجویان وجوانان نشان دادن اهمیت به این قشر از جامعه است ، این محفل صمیمی پدر وفرزندی به ما می آموزد به فرزندان  ارزش و وقت بگذاریدو در آموزش  آموزه های دینی برای فرزندان دقت لازم باید داشته باشید .
وی اضافه کرد: برگزاری  کنسرت برای جوانان نشاط آور نیست و کسانی که می خواهند در مراسمات ملی ومذهبی  کنسرت وموسیقی بیاورند و جوانان را شاد کنند سوال من اینجاست که آیا مگر شهدای ما با موسیقی و برگزاری کنسرت ها به میدان رفتند .
وی همچنین به 26 تیر ماه سالروز تاسیس شورای نگهبان قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران  اشاره کرد و افزود: شورای نگهبان یکی از مهم ترین نهاد های نظام بلکه از ارکان نظام است وظیفه مهم این نهاد انطباق مصوبات مجلس با قانون اسلامی و شرع مقدس است که با نظارت دقیق بر همه مصوبات مهم ترین نقش را ایفا می کند. وظیفه دیگر این نهاد مقدس تایید صلاحیت نامزد های خبرگان رهبری ، ریاست جمهوری و نمایندگان مجلس شورای اسلامی است . شورای نگهبان در این عرصه با بررسی دقیق مانع بزرگی در جلوگیری نفوذ معاندان به بدنه کلان مدیریت کشور است.
وی همچنین در ادامه خطبه ها به سالروز قیام آیت الله کاشانی در 30 تیرماه نیز اشاره
کرد.


      

امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: باید فرهنگ سازی شود تا متولین و دارائیان جامعه در راستای فقر زدایی تلاش کنند.
 حجت الاسلام زاهدی پور در جلسه شورای زکات فطره اظهارکرد: زکات فطره جبران کننده و تکمیل کننده فلسفه روزه داری است و به نوعی ، اتمام کننده روزه عبارت است از پرداخت زکات فطره که مسلمانان باید در اسرع وقت آن را به دست فقیر برسانند.
امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به نتیجه فقر زدایی افزود: همه مسلمانان خصوص کسانی که ثروتمند هستند تلاش کنند تا فقیری در جامعه نباشد تا فرزندان اگرچه فقیر هم نباشند حداقل در آرامش به سر ببرند و برای کشوری که به نام امام زمان (عج) و نظام جمهوری اسلامی است به لحاظ ملی افتخاری هم برای کشور باشد.
وی تصریح کرد: باید درجامعه فقر را تعریف کرد تا هر سود جویی نخواهد خود را به شکل فقیر درآورد و از این راه درآمد زایی کند چرا که این طور افراد  به شکل های مختلف ضمن اینکه مسئولین جامعه ی خود را زیر سوال می برد ، ظاهر شهر را هم بد جلوه می کند .