سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب

ویرایش
صفحات اختصاصی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :107
بازدید دیروز :119
کل بازدید :895586
تعداد کل یاد داشت ها : 2062
آخرین بازدید : 103/1/30    ساعت : 2:27 ع
درباره وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
ولایت ، امام جمعه ماهنشان ، رمضان ، قدس ، مهدویت ، نماز جمعه ، هفته دولت ، ولایت فقیه ، ولی فقیه ، عدالت ، جهاد ، فرهنگ ، ماهنشان ، انتخابات ، حجاب و عفاف ، رهبری ، روح عبادت ، زائر ، زاهدی پور ، زباله دان تاریخ ، زنان ، زینب کبری ، ستاد اقامه نماز ، سفیانی ، سکولاریزم ، سید جمال الدین ، سینما ، شاهنشاهی ، شجره طیبه ، شراب ، شهروندی ، شورای نگهبان ، صداو سیما ، صداوسیمای مرکز زنجان ، ضرورت کنترل ، ظهور ، ظهور امام مهدی ، عاشورا ، حضرت ابوالفضل ، حضرت زهرا ، حضرت زینب ، حضرت عباس ، حلال خداوند ، حمله به حجاب ، حوزه علمیه ، حیامندی ، حیاوحجاب ، خانه ای را ... ، خاورمیانه ، خدمت به خلق ، خودکفایی ، دستمایه فرهنگی ، دعاومناجات ، دفاع استراتژیک از ایران ، دکتر چمران ، دیدار مسئولان ، دین در متن زندگی ، راه و ترابری ، رجوع از مجتهد زنده ، رحیمیت ، انحرافات ، انحرافات اجتماعی ، اهدای خون ، اوقاف و امورخیریه ، اولین نماز جمعه ، ایت اله طالقانی ، بدحجابی ، بعثت ، بهترین افتخار ، بی‏حجابی ، پرورش ماهی ، پیروی از هوی و هوس ، پیشگیری ، تجوید ، تخریب بارگاه ائمه بقیع ، تربیت دینی ، تسخیر لانه جاسوسی ، تشریفت ، تقلید ، توبه و طهارت ، تولد ولایت ، جامعه شناسی سیاسی ، جایگاه زن ، جایگاه وقف ، جنبش مردم مصر، مصاحبه با ایرنا ، امام خامنه ای ، امام خمینی ، امام خمینی (ره) ، امام شناسی ، امام موسی صدر ، امنیت اجتماعی ، امنیت جامعه ، انتخاب اصلح ، آسیب پذیران ، آسیب ها ، اجلاس بیداری اسلامی ، ادیان و مذاهب ، استصغار ذنب ، استقبال ، اصل نماز ، اعتدال ، اعتقاد به ظهور ، اعتکاف ، افزایش طلاق ، امام جمعه ، مبعث ، محبت ، محیط زیست ، مذاکرات استانبول ، مرجعیت دینی ، مساجد ، مستضعفان ، مشروطیت ، مصاحبه با ایرنا ، مصاحبه با فارس نیوز ، معارفه ، معرفت الهی ، معیار ، معیار اصلح ، مهارت ، فرهنگ دینی ، فروتنی ، فعالیتهای ستاد ، فیض کاشانی ، حاکمان ، حج وزیارت ، حجاب ، عدالت محوری ، عدول ، عزت ، عفاف ، عفاف و حجاب ، علایم و نشانه ها ، عید فطر ، غذای حلال ، غزه ، فرج ، یاد جمعی خداوند ، یارانه ، کوروش بت پرست ، ولایت پذیری ، هیأت نظارت ، وابستگی ، وحدت امت اسلامی ، وزیر بازرگانی ، نماز جمعه ماهنشان ، نیل تا فرات ، رهبر عالیقدر ، رهبرآگاه ، موادمخدر ، میانه رو ، میانه روی ، میلاد موعود ، ندای روح بخش آسمانی ، نقش انقلاب اسلامی ایران در مصر ، نقش زنان در انقلاب اسلام ، نقش معلم ، نقش ولایت و رهبری ، نماز ، قرآن ، قرائت ، قسط و عدل ، قلب ، قوانین راهنمایی و راننندگی و درآمدزایی ، قوه قضائیه ، کاردانی ، کارکردهای انتظار ، کمک رهبر معظم ، کوی بی‏نشان ، گردهمایی ،
امکانات دیگر

مراسم تودیع و معارفه شهردار ماهنشان با حضور و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پورامام جمعه شهرستان،مدیرکل امور شورای شهر،و فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولین و مردم و شوراهای اسلامی شهر ماهنشان

دراین مراسم از زحمات ملکی نژاد و عابدینی قدردانی و حاج حسن ملکی به عنوان شهردار ماهنشان معرفی شد.


      

مراسم تودیع و معارفه رییس تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان با حضور امام جمعه ماهنشان و مسئولین استانی و شهرستانی در دفتر امام جمعه ماهنشان برگزارمیشود

دراین مراسم از زحمات حجت الاسلام خسروی قدر دانی و حجت الاسلام ملکی به عنوان سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان معرفی شد.

 

 

 

 

 

 

 


      

سخنرانی قبل از خطبه نماز جمعه ماهنشان نماینده حقوقی بنیاد مسکن  انقلاب اسلامی استان زنجان حجت الاسلام صیدی

 


      

جشن مبعث حضرت پیامبر اکرم (ص) با مدیحه سرایی حاج سید یوسف شبیری زنجانی در مصلای امام خمینی (ره) ماهنشان برگزار شد.

 

تجلیل از نام های محمد به مناسبت مبعث نبوی در مراسم جشن مبعث ماهنشان

 


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
امام جمعه شهرستان ماهنشان امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: تنها راه سعادت حقیقی جامعه، حاکمیت دین در همه حوزه‌های فردی و اجتماعی است.
حجت الاسلام زاهدی پور گفت: توهم سعادت با توسل به هوای نفس، مهم‌ترین مانع در مسیر سعادت حقیقی و الهی جامعه بشری است. آن چه امروز به عنوان سعادت تلقی و تعریف می‌شود دقیقاً در نقطه مقابل هدف خلقت انسان است و آن چه که انسان را از هدف خود دور سازد، نمی‌تواند به عنوان سعادت تلقی شود.
وی افزود: بالاترین مظهر جاهلیت مدرن در جامعه امروز بشری این است که نظریه‌های اخلاقی ساخته بشر در عرض و موازی بعثت قرار گرفته و در بهترین وضعیت پیامبر اسلام و بعثت نبوی به عنوان یکی از نظریه‌های و ایده‌های اخلاقی مطرح می‌شود. به عبارت دیگر به خیال باطل برخی‌ها، ویژگی مهم پیامبران و به ویژه پیامبر خاتم این بود که آنان نیز مانند دیگر نوابغ تاریخ، در مسیر رشد بشر قرار گرفت و این مسیر توسط حکما و اندیشمندان ادامه پیدا کرد و امروز دیگر نیازی به رسالت، نبوت و بعثت نداریم.
خطیب جمعه شهرستان ماهنشان گفت:  دغدغه حریم شخصی و خصوصی یکی از موانع اصلی توسعه پیام‌رسان‌های داخلی است.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت:  فتوای رهبر معظم انقلاب مبنی بر حرمت تعرض به حریم خصوصی افراد، یک گام استراتژیک مهم در جهت تقویت و تشویق انتقال فضای مجازی به سرورها و امکانات داخلی است.
وی افزود:  مسئولان باید زمینه های لازم برای استفاده از فضای مجازی را با تقویت بسترهای سخت افزاری، امنیتی و فرهنگی فراهم کنند.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت : انتقال فضای مجازی به داخل کشور یک ضرورت امنیتی، سیاسی،‌ اجتماعی و فرهنگی است؛ امروز دشمن برای همه کشورها و مناطق سناریو دارد و ساده‌لوحی است که فکر کنیم دشمن جهت برای خدمت به ما این فضا را فراهم کرده است.
حجت الاسلام زاهدی پوراظهارداشت:   برخی‌ها ساده‌لوحانه از منفعت متقابل دم می‌زنند؛ این در حالی است که منفعت در فضای مجازی یک طرفه بوده و به نفع دشمن است. واقعاً فضای مجازی امروز به یک تهدید امنیتی، فرهنگی و سیاسی تبدیل شده است. وی با اشاره به گرانی دلار افزود: اقدام دولت در ارتباط با کنترل بازار ارز یک اقدام رو به جلو و مثبت است و همه قوا و ارکان نظام موظف به تأمین بسترهای لازم در این زمینه هستند.
امام جمعه ماهنشان گفت: مدیریت با تدبیر همراه مبارزه با رانتخواری راهکار اساسی مبارزه با بحران بازار ارز است.
بنابراین نباید اجازه دهیم رانتخواران و قاچاقچیان زالو صفت و حامیان جنایتکار آنها خون مردم را به خون کشیده و در عین حال زمینه‌ساز مشکلات اقتصادی و امنیتی را برای جامعه به بار آورند.
حجت الاسلام زاهدی پور با بیان اینکه کنترل قیمت دلار، حمایت از کالای ایرانی است اظهارداشت:  اکنون همه نیروهاى کشور اعم از قواى سه‌گانه و نهادهاى گوناگون البته با حمایت و همراهى مردم براى برون‌رفت از وضعیت بد اقتصادى باید آستین همت را بالا زده و براى ایجاد اقتصاد درون‌زا و خوداتکا در تحقق شعار حمایت از کالاى ایرانى، در راستاى حمایت از سرمایه وطنى، پول ملى و کارگر ایرانى اقدامات جدى انجام داده و گام‌هاى بلندى را بردارند تا ان‌شاءالله بتوانیم بر معضلات و مشکلات اقتصادى نیز فائق آییم.
وی با اشاره به 29 فروردین روز ارتش این روز را بر ارتشیان تبریک گفته و افزود:  ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز مظهر اقتدار ملی و منطقه ای است که این افتخار در پرتو ولایتمداری و انقلاب اسلامی به دست آمده و مردم قدردان این نعمت الهی هستند.
خطیب جمعه شهرستان ماهنشان گفت: اگر ما امروز قدرت تعیین کننده منطقه هستیم، در پرتو همین قدرت بی بدیل است. این مرهون اقتدار ماست که امروز با حمایت از سوریه، قلب رژیم صهیونیستی از ترس به شماره افتاده و با برخی اقدامات مذبوحانه دست و پا می زند.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهار داشت : دشمن کاری کرد که امروز به نفع انقلاب و نظام تمام شده است. به وسیله داعش در صدد نابودی حکومت سوریه بودند، که همین اقدام آن ها را در چنگ ایران گرفتار کرد. امروز رژیم اشغالگر به معنای حقیقی در محاصره قرار گرفته و تهدید ترامپ و امثال آن دست و پا زدن در این گرداب است.
وی با بیان اینکه این است ایران انقلابی که باید باستان گرایان سلطنت طلب آن را درک کنند، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز مظهر اقتدار ملی و منطقه ای است که این افتخار در پرتو ولایتمداری و انقلاب اسلامی به دست آمده و مردم قدردان این نعمت الهی هستند.
امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به آغاز ثبت نام حوزه های علمیه گفت: طلبگی و حضور در حوزه‌های علمیه و کسب تخصص در تبیین معارف دینی، اولی‌ترین و مهم‌ترین راه‌های حفظ‌، احیا و ترویج اسلام ناب و فلسفه بعثت به شمار می‌روند.
حجت الاسلام راهدی پور اظهارداشت :  خواهرانی که استعداد لازم را دارند، در عین حال حوزه‌های علمیه یک سرمایه اجتماعی برای یک منطقه است که مردم باید برای حفظ و تعظیم و بزرگداشت و  رونق آن سرمایه‌ تلاش کنند، این فرصت را غنیمت بدانند و جهت حضور و ثبت نام در حوزه‌های علمیه اقدام کنند.
وی افزود:  ثبت نام در حوزه علمیه زینب کبری (س) با امکانات خوابگاهی رایگان شروع شده و خواهران می‌‌توانند برای ثبت نام به این حوزه علمیه مراجعه کرده و یا به ثبت نام اینترنتی اقدام کنند.

 

 

 

 


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به 20 فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای و سالروز شهادت شهید آوینی و روز هنر انقلاب اسلامی اظهارداشت: شهید آوینی که به تعبیر حضرت آقا سید شهیدان اهل قلم است، نشان داد که برخلاف تعریف امروز از هنر که آلوده به فساد و فحشا از التزامات آن است، هنر می‌تواند در عین پاکی تأثیرگذار باشد.  واقعاً در این زمینه باید از هنرمندانی مانند حاتمی کیا و امثال آن‌ها تشکر کرد. و در عین حال گلایه داریم از برخی اقدامات مسئولان به ظاهر فرهنگی در ارتباط با عدم رعایت شئونات دینی در برنامه‌های نوروز .

وی افزود: آن‌ها که فکر می‌کنند با ترویج رقص و اختلاط زن و مرد آن هم بدون رعایت حجاب و دیگر حدود شرعی  و حرکات سخیف به فرهنگ و اقتصاد کشور کمک می‌کنند، سخت در اشتباهند.

خطیب جمعه ماهنشان گفت: در هر دوره‌ای از تاریخ که مردم یا مسئولان به عیش و نوش و خوشگذرانی پرداخته‌اند، ایران متحمل آسیب جدی شده است. اواخر دوره صفویه با همه خدماتی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب به تشیع داشتند، اواخر دوره قاجاریه، حکومت پلید پهلوی شاهدی زنده بر این ادعاست.

حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت :بعد از انقلاب هم هر جا مقاومت کرده‌ایم، موفق‌تر بوده‌ایم، رسیدن به تکنولوژی هوا، فضا، هسته‌ای، نانو و امثال آن که در برخی دوره‌ها به آن دست پیدا کردیم از این دست اقدامات است.

وی افزود: فرهنگ ایران، فرهنگ اهل بیت است و هر کس تلاش برای ترویج فرهنگی غیر از فرهنگ اهل بیت داشته باشد، به نظام و حتی ایران خیانت کرده است.

امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: بله شکل طرح می تونه اینجوری باشه که ضمانت اجرای فرهنگ دینی و اهل بیت فقط با  اعتقاد به ولایت فقیه،  ممکن است.

حجت الاسلام زاهدی پور اظهار داشت: اصیل‌ترین روش برای حمایت از کالای ایرانی، تمسک به فرهنگ اصیل دینی است. مواظب باشیم گرفتار صرفه‌جویی با مدل غربی نباشیم، مدل صرفه‌جویی اسلامی، تفاوت ماهوی با صرفه‌جویی غربی دارد.

وی افزود: صرفه‌جویی مدل غربی، صرفه‌جویی نیست،‌ استعمار، استثمار است و خسّت طبع، این در حالی است که صرفه‌جویی مد نظر قرآن و اهل بیت، الگوی نابی است که مقارن با سخاوت است.

امام جمعه ماهنشان با اشاره به دوشنبه 20 فروردین 22 رجب، قطع رابطه ایران و آمریکا،گفت:  از ظلم برخی داخلی‌ها در تأکید بر ارتباط با آمریکا واقعا تأسف‌بار است. چرا که این گونه تأکید بر رابطه به معنای دریوزگی و التماس به دشمن است، این در حالی است که قطع رابطه نه از سوی ایران بلکه از سوی آمریکا اتفاق افتاده است. و بعد از آن هم جنایت‌های فراوانی در ادامه انجام داده است.
 
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: به لطف خدا مقاومت مردم ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا، او را وادار به عقب نشینی کرد و البته یک روز هم رسماً از این کار غلط یعنی قطع رابطه با ایران عذرخواهی کرد.

وی افزود: منشأ شکل‏گیرى روز زمین به سال 1976 بر مى‏گردد. رژیم صهیونیستى در تاریخ 29 مارس سال 1976 به مصادره هزاران هکتار از زمین‏هاى شهروندان فلسطینى سرزمین‏هاى اشغالى ساکن در منطقه الجلیل واقع در شمال فلسطین اقدام کرد. در پى این اقدام غاصبانه، مردم فلسطین دست به اعتصاب غذا و تظاهرات اعتراض‏ آمیز زدند.

خطیب جمعه ماهنشان در ادامه گفت؛ فلسطینیان روز تأسیس رژیم صهیونیستى و اشغال سرزمینهایشان در 15 مى سال 1948 را #یومـالنکبه یا روز بدبختى مى نامند. هر ساله به مناسبت سالگرد تصرف هزاران هکتار از سرزمینهاى فلسطینیان ساکن منطقه الجلیل در تاریخ 30 مارس 1967 (10فروردین 1346) که در آن 6 فلسطینى کشته شد، فلسطینیان ساکن کرانه باخترى، غزه و قدس تظاهرات مى‏کنند.

حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: بیانیه اسماعیل هنیه در خصوص این راهپیمایى و حوادث روز 30 مارس هم به‏ خوبى نشان میدهد که جنبش حماس هم به اهمیت مبارزه در روش‏هاى غیرنظامى بیش از گذشته پى برده است.
وی افزود: از طرفی این اقدام غرب و سران مرتجع عرب را از اهداف شوم خود ناامید کرد.


      

مدیر عامل شرکت کالسیمین انگوران آقای دکتر رحیمی با حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان دیدار کردند.


      

                         دیدار نوروزی رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ماهنشان با حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان                                                                   

 

دیدار نوروزی رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده ای شهرستان ماهنشان  با حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان

 

 

 


      

سخنرانی و عزاداری حجت الاسلام زاهدی پور ، امام جمعه شهرستان به مناسبت وفات غریبانه قرمان کربلا، حضرت زینب کبری (س) در جمع خواهران معتکف ماهنشان

 

 

 

 


      

دیدار نوروزی با خانواده شهید ملکی با حضور حجت الاسلام زاهدی‌پور، امام جمعه، فرماندار و مدیر کل و اعضای هلال احمر و نماینده بنیاد شهید شهرستان ماهنشان

 

 

 


      
   1   2   3      >