سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب

ویرایش
صفحات اختصاصی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :44
بازدید دیروز :143
کل بازدید :895666
تعداد کل یاد داشت ها : 2062
آخرین بازدید : 103/1/31    ساعت : 8:14 ص
درباره وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
ولایت ، امام جمعه ماهنشان ، رمضان ، قدس ، مهدویت ، نماز جمعه ، هفته دولت ، ولایت فقیه ، ولی فقیه ، عدالت ، جهاد ، فرهنگ ، ماهنشان ، انتخابات ، حجاب و عفاف ، رهبری ، روح عبادت ، زائر ، زاهدی پور ، زباله دان تاریخ ، زنان ، زینب کبری ، ستاد اقامه نماز ، سفیانی ، سکولاریزم ، سید جمال الدین ، سینما ، شاهنشاهی ، شجره طیبه ، شراب ، شهروندی ، شورای نگهبان ، صداو سیما ، صداوسیمای مرکز زنجان ، ضرورت کنترل ، ظهور ، ظهور امام مهدی ، عاشورا ، حضرت ابوالفضل ، حضرت زهرا ، حضرت زینب ، حضرت عباس ، حلال خداوند ، حمله به حجاب ، حوزه علمیه ، حیامندی ، حیاوحجاب ، خانه ای را ... ، خاورمیانه ، خدمت به خلق ، خودکفایی ، دستمایه فرهنگی ، دعاومناجات ، دفاع استراتژیک از ایران ، دکتر چمران ، دیدار مسئولان ، دین در متن زندگی ، راه و ترابری ، رجوع از مجتهد زنده ، رحیمیت ، انحرافات ، انحرافات اجتماعی ، اهدای خون ، اوقاف و امورخیریه ، اولین نماز جمعه ، ایت اله طالقانی ، بدحجابی ، بعثت ، بهترین افتخار ، بی‏حجابی ، پرورش ماهی ، پیروی از هوی و هوس ، پیشگیری ، تجوید ، تخریب بارگاه ائمه بقیع ، تربیت دینی ، تسخیر لانه جاسوسی ، تشریفت ، تقلید ، توبه و طهارت ، تولد ولایت ، جامعه شناسی سیاسی ، جایگاه زن ، جایگاه وقف ، جنبش مردم مصر، مصاحبه با ایرنا ، امام خامنه ای ، امام خمینی ، امام خمینی (ره) ، امام شناسی ، امام موسی صدر ، امنیت اجتماعی ، امنیت جامعه ، انتخاب اصلح ، آسیب پذیران ، آسیب ها ، اجلاس بیداری اسلامی ، ادیان و مذاهب ، استصغار ذنب ، استقبال ، اصل نماز ، اعتدال ، اعتقاد به ظهور ، اعتکاف ، افزایش طلاق ، امام جمعه ، مبعث ، محبت ، محیط زیست ، مذاکرات استانبول ، مرجعیت دینی ، مساجد ، مستضعفان ، مشروطیت ، مصاحبه با ایرنا ، مصاحبه با فارس نیوز ، معارفه ، معرفت الهی ، معیار ، معیار اصلح ، مهارت ، فرهنگ دینی ، فروتنی ، فعالیتهای ستاد ، فیض کاشانی ، حاکمان ، حج وزیارت ، حجاب ، عدالت محوری ، عدول ، عزت ، عفاف ، عفاف و حجاب ، علایم و نشانه ها ، عید فطر ، غذای حلال ، غزه ، فرج ، یاد جمعی خداوند ، یارانه ، کوروش بت پرست ، ولایت پذیری ، هیأت نظارت ، وابستگی ، وحدت امت اسلامی ، وزیر بازرگانی ، نماز جمعه ماهنشان ، نیل تا فرات ، رهبر عالیقدر ، رهبرآگاه ، موادمخدر ، میانه رو ، میانه روی ، میلاد موعود ، ندای روح بخش آسمانی ، نقش انقلاب اسلامی ایران در مصر ، نقش زنان در انقلاب اسلام ، نقش معلم ، نقش ولایت و رهبری ، نماز ، قرآن ، قرائت ، قسط و عدل ، قلب ، قوانین راهنمایی و راننندگی و درآمدزایی ، قوه قضائیه ، کاردانی ، کارکردهای انتظار ، کمک رهبر معظم ، کوی بی‏نشان ، گردهمایی ،
امکانات دیگر

دیدار آقای رضایی رئیس جدید اداره برق شهرستان ماهنشان با حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان

 


      

 خطبه نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.

مشروح خطبه های نماز جمعه شهر ماهنشان مورخ 97/9/23

امام جمعه شهرستان ماهنشان درخطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با خانواده‌های شهدا گفت: این دیدار پیام‌های مهمی داشت که یکی از مهمترین‌ آن‌ها توجه به فرهنگ شهادت طلبی به عنوان معجزه نظام جمهوری اسلامی از سویی و عدم غفلت از دشمن به ویژه آمریکاست.توجه داشته باشیم که آمریکا هر روز و هر سال برای ایران اسلامی نقشه می‌کشد؛ چهل سال این غلط ها را کرده و اگر چه به نتیجه نرسیده ولی قطعاَ همانطور که امام المسلمین فرمودند: ممکن است برای سال 98 هم توطئه‌ای جدید داشته باشد.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: توجه داشته باشیم که وحدت حوزه و دانشگاه یک ضرورت انکارناپذیر است و پشتوانه استدلالی محکمی دارد. ضمن اینکه تلاش دشمن برای ایجاد اختلاف دلیل بر اهمیت آن برای کشور است. بهترین راهکار وحدت حوزه و دانشگاه اسلامی کردن علوم اسلامی و استفاده منطقی و نه احساسی از ظرفیت هر کدام از این دو نهاد علمی است.
وی افزود: حاکمیت نظریه‌های علمی غربی در جامعه نه تنها وحدت حوزه و دانشگاه را به چالش کشانده، بلکه وحدت کل جامعه را نیز به مسلخ برده است. بخش مهمی از تشتت نظر و روش در حوزه تصمیم‌گیری مسئولان جامعه نیز برآمده از تشتت مبانی علمی در میان آن‌هاست. مردم و به ویژه جوانان باید بدانند که بسیاری از مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی امروز صرفاَ محصول اختلاس و امثال آن نیست. بلکه به این دلیل است که ما به لحاظ علمی تولید کار نکرده‌ایم.
خطیب جمعه ماهنشان گفت:دانشگاه‌های ما متخصص ترجمه هستند. فرهنگ ترجمه خودباوری را به فدای نگاه حریصانه به مبانی غربی کرده است. شهید شهریاری‌ها، احمدی روشن‌ها و تهرانی مقدم‌ها خودباوری است. آن چه انقلاب، امام و رهبری به دنبال آن بودند و هستند، خودباوری است و آن چه دشمنان ما به دنبال آن هستند، خودباختگی است. در عین حال تعاملات علمی، فکری و فرهنگی‌ می‌تواند به وحدت هر چه بیشتر این دو نهاد مهم علمی و فرهنگی منجر شود.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: پینشهاد می‌کنم در هفته وحدت حوزه و دانشگاه، یکی از اساتید، یا رؤسا یا دانشجویان دانشگاه در نماز جمعه سخنرانی کنند، ما هم آماده هستیم مقدمات را فراهم کنیم. نماز جمعه به لحاظ اعتقادی،‌ اجتماعی و فرهنگی خدمات فراوان بی بدیلی را به ایران اسلامی ارائه کرده است؛ این در حالی است که هر هفته در نهصد منطقه از کشور نماز جمعه به صورت رایگان برگزار می‌گردد. از این رو نماز جمعه به لحاظ اقتصادی می‌تواند الگوی کارگشا برای مسئولان باشد که می‌‌توان با کمترین هزینه آن هم با برد جهانی کار انجام داد.
وی افزود: در یک کلمه باید گفت که توجه به نماز جمعه و حضور در آن از معیارهای مهم انقلابی بودن بوده و هر گونه اقدام علیه این نهاد عظیم، یک حرکت ضد دینی و ضد انقلابی به شمار می‌رود. از این رو مردم و به ویژه مسئولان باید به این اصل مهم و اساسی توجه بیشتری داشته باشند. 
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: ارسال خودسرانه لایحه fatf و cft به مجمع قبل از رأی گیری مبنی بر اصرار مجلس حتی به فرض وجود مصلحت یک کار غیر قانونی و غیر اخلاقی است. توجه داشته باشیم که در ایران اسلامی هیچ کس غیر از ولی فقیه ولایت نداشته و این‌ خودسری‌ها موجب سوء استفاده دشمن‌ و بدبینی مردم شده و در عین حال خودسری را به یک فرهنگ در جامعه تبدیل می‌کند. انتظار مردم از مسئولان این است که بیش از همه پای‌بندی به قانون داشته باشند.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: به نظر می‌رسد کار درست این است که مجمع تشخیص مصلحت نظام به دلیل فرایند غیر قانونی که اتفاق افتاده، از بررسی این لایحه خودداری کرده و آن را جهت رأی‌گیری به مجلس بازگرداند.

 

 

 


      

جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان،ناصری رئیس ستاد اقامه نماز استان و اعضای ستاد برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


      

شورای اداری شهرستان ماهنشان با حضور و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه محترم شهرستان، حجت الاسلام و المسلمین خورشیدی اطهر امام جمعه انگوران،  استاندار استان زنجان، نماینده مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین استانی و شهرستانی

 

 

 


      

 حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان به همراه مسئولین استانی و شهرستانی  با مادر شهید رجبعلی بالایی  دیدار کردند.

 


      

بازدید حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان و حجت الاسلام والمسلمین خورشیدی اطهر امام جمعه به انگوران و شهر دندی، مسئولین  استانی و شهرستانی از شرکت کالسیمین

 

 

 


      

دیدار حجت الاسلام زاهدی‌پور، امام جمعه شهرستان با رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان در این دیدار از زحمات رئیس و همکاران ایشان در ارتباط با اجرای برنامه‌‌های فرهنگی،‌ دینی تقدیر و تشکر به عمل آم

 


      

امام جمعه شهرستان ماهنشان: اجتماعی کردن بیش از حد زنان و تأکید بر حضور آنان در مدیریت کلان کشوری، یک فرایند احساسی سیاسی و در عین حال غیر منطبق با منویات امام و رهبری بوده و آسیب‌های ساختاری اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی به دنبال دارد.

حمله تروریستی در چابهار، یک جنایت کور بوده و نشان از درماندگی دشمنان در برابر اقتدار نظام اسلامی است.
مردم پشتیبان نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی هستند.

 مسئولان و گروه‌هایی که علیه حجاب و چادر تبلیغ منفی انجام می‌دهند، سیاست‌های رضاخانی را دنبال می‌کنند

 


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد. امام جمعه شهرستان ماهنشان در خطبه های نماز جمعه عبادی و سیاسی به پیام حضرت امام خامنه‌ای مقام معظم رهبری دربیست و هفتمین اجلاسیه سراسری نماز اشاره و کرد و گفت:ترویج نماز نماد دینداری و رمز اصلی سلامت فردی و اجتماعی جامعه است لذا باید توسط مردم و مسئولان مورد توجه قرار گیرند،نباید فراموش کرد که همه مسئولان بدون استثناء، اعم از فرهنگی و غیر فرهنگی در برابر نماز مسئولیت دارند.
حجت الاسلام حسینعلی زاهدی پور با اشاره به مناسبتهای پیش رو اظهارداشت:جمعه 16 آذر 29 ربیع روز دانشجو در سال1332 چهار ماه بعد از کودتای 28 مرداد و سفر نیکسون معاون رئیس جمهور آمریکا به ایران است که امروز دانشگاه و دانشجو نباید اجازه دهد، روز دانشجو از مسیر و آرمان‌‌های خود منحرف شود چرا که روز دانشجو ریشه در استکبارستیزی و به ویژه آمریکاستیزی دارد و نباید از این ریشه مبارک جدا شود؛ برخی افراد، گروه‌ها و جناح‌های سیاسی برای رسیدن به مقاصد غیر انقلابی خود، سعی می‌کنند، روز دانشجو را از تاریخ، مسیر و آرمان‌های مربوط به آن منحرف کنند.
وی افزود: قریب به نه ماه از اعلام سال تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی می‌گذرد؛ این در حالی است که بخش اعظم این نه ماه، بدترین وضعیت برای تولید رقم زده شد. یکی از راهکارها، کنار رفتن دولت از عرصه تولید به ویژه تولیدات صنعتی مهم صنعت خودرو است. دولت زمانی می‌تواند ناظر خوبی باشد، که ذینفع نباشد. تأسف بار است که خودرو صفر به هر تعداد که لازم باشد، با قیمت آزاد و گران وجود دارد، اما وقتی که سخن از قیمت معقول و مصوب می‌شود، شِکوه از نبود قطعه و امثال آن می‌شود، سؤال این است که خودروهای صفر قیمت آزاد در کجای جهان تولید می‌شود. امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به جلسه شورای امنیت در مورد ایران به پیشنهاد آمریکا و برخی کشورهای آمریکایی نشان داد که علیرغم خیال باطل برخی‌ها اروپا و آمریکا تفاوتی محسوسی در استراتژی اسلام ستیزی و ایران ستیزی ندارند. از طرفی تظاهرات خودجوش جلیقه زردها علیه اقتصاد فلج فرانسه و بروز نشانه‌هایی از این دست در سایر کشورهای اروپایی نشان دهنده این است که اروپا آن چنان هم که برخی فریب خورده‌ها و وطن‌فروش‌ها می‌پندارند، جاذبه‌های اقتصادی ندارد. حجت الاسلام زاهدی پور اقدام کور تروریستی در چابهار را به شدت محکوم کرد و اظهارداشت: این اقدام خصمانه نشانه درماندگی دشمنان در برابر اقتدار نظام اسلامی است؛ مردم ایران اسلامی مثل همیشه پشتیبان نیروی انتظامی هستند و قطعاً دشمن با این دست اقدامات سخیف و بی ارزش نه تنها به اهداف شوم نخواهد رسید، بلکه بیش از گذشته در دیدگاه مردم منفورتر شده و در باتلاق نفرت مردم گرفتار خواهد شد. یاد شهدای نیروی انتظامی را گرامی می‌داریم و برای مصدومان این جنایت تروریستی طلب سلامت و عافیت داریم. در عین حال مردم فراموش نخواهد کرد که رسانه‌های غربی باز هم از تعبیر تروریستی بودن برای این جنایت استفاده نکردند و این نشان از عمق کینه آنان نسبت به مردم ایران عزیز دارد.

 

 

 

 


      

فرایند تکمیل صحن اصلی مصلای امام خمینی (ره) ماهنشان با پیگیری های امام جمعه شهرستان و مساعدت های مردمی و دولتی خاطر نشان می سازد در سال 97 تا 15 آذر بیش از یکصد میلیون تومان جهت تکمیل داخل مصلا هزینه شده است؛ و پیش بینی می شود این مبلغ تا آخر سال به 130 میلیون تومان افزایش یابد.
حدود 25 میلیون از مبلغ مذکور، توسط مردم ماهنشان و برخی خیران غیر ماهنشانی، 25 میلیون تومان توسط دولت و الباقی نیز به صورات تعهدی اجرا شده که انتظار می رود با مساعدت های مردم و دولت تأمین شود.همچنین تکمیل گچکاری داخل مصلا و کاشیکاری و تکمیل سرویس های بهداشتی نیاز به 400 میلیون تومان اعتبار دارد که در صورت تأمین اعتبار اجرا خواهد شد.در پایان از مساعدت های مردم عزیز ماهنشان کمال تقدیر و تشکر به عمل می آید.

 

 

 

 

 

 

 

 


      
   1   2      >