سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب

ویرایش
صفحات اختصاصی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :115
بازدید دیروز :36
کل بازدید :892582
تعداد کل یاد داشت ها : 2062
آخرین بازدید : 103/1/9    ساعت : 7:28 ع
درباره وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
ولایت ، امام جمعه ماهنشان ، رمضان ، قدس ، مهدویت ، نماز جمعه ، هفته دولت ، ولایت فقیه ، ولی فقیه ، عدالت ، جهاد ، فرهنگ ، ماهنشان ، انتخابات ، حجاب و عفاف ، رهبری ، روح عبادت ، زائر ، زاهدی پور ، زباله دان تاریخ ، زنان ، زینب کبری ، ستاد اقامه نماز ، سفیانی ، سکولاریزم ، سید جمال الدین ، سینما ، شاهنشاهی ، شجره طیبه ، شراب ، شهروندی ، شورای نگهبان ، صداو سیما ، صداوسیمای مرکز زنجان ، ضرورت کنترل ، ظهور ، ظهور امام مهدی ، عاشورا ، حضرت ابوالفضل ، حضرت زهرا ، حضرت زینب ، حضرت عباس ، حلال خداوند ، حمله به حجاب ، حوزه علمیه ، حیامندی ، حیاوحجاب ، خانه ای را ... ، خاورمیانه ، خدمت به خلق ، خودکفایی ، دستمایه فرهنگی ، دعاومناجات ، دفاع استراتژیک از ایران ، دکتر چمران ، دیدار مسئولان ، دین در متن زندگی ، راه و ترابری ، رجوع از مجتهد زنده ، رحیمیت ، انحرافات ، انحرافات اجتماعی ، اهدای خون ، اوقاف و امورخیریه ، اولین نماز جمعه ، ایت اله طالقانی ، بدحجابی ، بعثت ، بهترین افتخار ، بی‏حجابی ، پرورش ماهی ، پیروی از هوی و هوس ، پیشگیری ، تجوید ، تخریب بارگاه ائمه بقیع ، تربیت دینی ، تسخیر لانه جاسوسی ، تشریفت ، تقلید ، توبه و طهارت ، تولد ولایت ، جامعه شناسی سیاسی ، جایگاه زن ، جایگاه وقف ، جنبش مردم مصر، مصاحبه با ایرنا ، امام خامنه ای ، امام خمینی ، امام خمینی (ره) ، امام شناسی ، امام موسی صدر ، امنیت اجتماعی ، امنیت جامعه ، انتخاب اصلح ، آسیب پذیران ، آسیب ها ، اجلاس بیداری اسلامی ، ادیان و مذاهب ، استصغار ذنب ، استقبال ، اصل نماز ، اعتدال ، اعتقاد به ظهور ، اعتکاف ، افزایش طلاق ، امام جمعه ، مبعث ، محبت ، محیط زیست ، مذاکرات استانبول ، مرجعیت دینی ، مساجد ، مستضعفان ، مشروطیت ، مصاحبه با ایرنا ، مصاحبه با فارس نیوز ، معارفه ، معرفت الهی ، معیار ، معیار اصلح ، مهارت ، فرهنگ دینی ، فروتنی ، فعالیتهای ستاد ، فیض کاشانی ، حاکمان ، حج وزیارت ، حجاب ، عدالت محوری ، عدول ، عزت ، عفاف ، عفاف و حجاب ، علایم و نشانه ها ، عید فطر ، غذای حلال ، غزه ، فرج ، یاد جمعی خداوند ، یارانه ، کوروش بت پرست ، ولایت پذیری ، هیأت نظارت ، وابستگی ، وحدت امت اسلامی ، وزیر بازرگانی ، نماز جمعه ماهنشان ، نیل تا فرات ، رهبر عالیقدر ، رهبرآگاه ، موادمخدر ، میانه رو ، میانه روی ، میلاد موعود ، ندای روح بخش آسمانی ، نقش انقلاب اسلامی ایران در مصر ، نقش زنان در انقلاب اسلام ، نقش معلم ، نقش ولایت و رهبری ، نماز ، قرآن ، قرائت ، قسط و عدل ، قلب ، قوانین راهنمایی و راننندگی و درآمدزایی ، قوه قضائیه ، کاردانی ، کارکردهای انتظار ، کمک رهبر معظم ، کوی بی‏نشان ، گردهمایی ،
امکانات دیگر

به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدا... الحسین (ع) و یاران با وفایش مراسمی پرفیض زیارت عاشورا و احسان حلیم در دفتر امام جمعه شهرستان ماهنشان برگزار شد./.

 


      
عزاداران هیئت رزمندگان اسلام ماهنشان همزمان در اولین روز های ماه محرم با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان و  اقشار مختلف مردم و مسئولین دسته عزاداری را به سمت مزار شهدای گمنام حرکت دادند.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


      

همزمان با روز جهانی حضرت علی اصغر(ع) ، همایش عظیم شیرخوارگان حسینی در مسجد ولیعصر(عج) ماهنشان با حضور خیل عظیمی از کودکان خردسالان ماهنشانی به همراه مادران برگزارشد.

این همایش با شرکت باشکوه مادران و نوزدان عاشق اباعبدالله حسین(ع) و به یاد کوچکترین سرباز و شهید دشت کربلا حضرت ‘علی اصغر’ (ع) برپا شد.
عهد نامه و نذر نامه ای نیز قرائت شد که مادران به همراه نوزادان خود با حضرت ولی عصر (عج) میثاق بستند که فرزندانشان در راه دین و اسلام تربیت کنند و اعلام کردند: -یا صاحب الزمان فرزندم را نذر یاری قیام تو می کنم، او را برای ظهور نزدیکت برگزین، مولای من سربازانت را نظاره گر باش که همه این سربازان فدای قدوم تو هستند-.

 


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
حجت الاسلام حسینعلی زاهدی پور» در خطبه های این هفته با اشاره به هفته امر به معروف و نهی از منکر ،اظهارکرد:هر خیری که به دنبال آن هستیم در این دو فریضه مهم است که بها تقام الفرائض یعنی هر آرمانی که به دنبال آن هستیم وابسته به امر به معروف و نهی از منکر است.
وی افزود: مهمترین وظیفه ما امروز در برابر سید الشهداء (ع) این است که جامعه را به معنای واقعی دینی کنیم. جامعه، زمانی دینی می‌شود که عمل دینی در آن حاکم باشد.
خطیب نماز جمعه ماهنشان با اشاره به روز پیوند اولیا و مربیان گفت: بزرگترین وظیفه اولیا و مربیان پرورش نسل حسینی است، البته نه فقط سینه زن بلکه عامل و فدائی دین، همه چیز را کنار بگذارد و به دنبال احیای دین باشد،حفظ دین بالاتر از همه مصلحت ‌هاست.
حجت الاسلام زاهدی پور تصریح کرد: افتخار کلینتون به دشمنی با آمریکا دیوانه‌های مذاکره با آمریکا را رسوا کرد، فریب خوردگان و ترسوها باید بدانند که فریب خوردن و احساس ترس از دشمن، معادلات را به نفع دشمن تغییر می‌دهد، فریب و ترس در صفین پیروزی حتمی را به شکست تبدیل کرد.
وی اظهارکرد: آزمایش موشکی عماد و … دشمن را غافلگیر کرد و البته به موقع بود، آمادگی‏ها باید همواره به‏گونه‏ای باشد که براساس دستور قرآنی، در دشمن ایجاد رعب کند و جرئت تجاوز را از او بگیرد زیرا اگر خاکریزها قابل نفوذ باشند، دشمن نفوذ خواهد کرد.
امام جمعه ماهنشان با اشاره به گفته های رئیس جمهور، گفت: رئیس جمهور تأکید کرده بود که «ایران برای توانمندی دفاعی خود از هیچ‏کس اجازه نمی‏گیرد»، آمریکا اعلام نگرانی کرد این در حالی است که وجود آمریکا عامل نگرانی کل جهان است.
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به بر جام، اظهارکرد: روش تصویب بر جام، حرف و حدیث‌هایی داشت که تاریخ قضاوت کرد، ضد اخلاقی‌تر از همه نسبت دادن این قضایا به رهبر معظم انقلاب بود، که دفتر ایشان تکذیب کرد.
وی افزود: اما تصویب یا عدم تصویب برجام هیچ تأثیری در دشمنی ایران، نظام اسلامی و مردم ایران اسلامی با آمریکا نخواهد داشت. همچنانکه در دشمنی آمریکائیان با ما تأثیری نداشته است.
خطیب نماز جمعه ماهنشان تأکید کرد: شعار مرگ بر آمریکا، نه تاکتیک که بلکه شعار استراتژیک ایران اسلامی در برابر آمریکاست که خاستگاه آن عاشورا و کربلای حسینی و تجلیگاه آن انقلاب خمینی است.
حجت الاسلام زاهدی پور اضافه کرد: اگر مردم ایران، بعد از قرن‌ها خیانت‌های مغول‌ را فراموش نکرده‌اند، نسل‌های آینده نیز قرن‌های متمادی این خیانت را در حافظ تاریخی این مملکت ثبت خواهند کرد. آمریکا همیشه در برابر مردم غیرتمند و حسینی ایران روسیاه است.


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
«حجت الاسلام حسینعلی زاهدی پور» در نماز جمعه عبادی و سیاسی این هفته اظهارکرد: فلسفه اساسی قیام سیدالشهداء امر به معروف و نهی از منکر است و همین حرکت سیداالشهدا کافی است که به عظمت این مفهوم دینی و اجتماعی پی ببریم، البته بندگان شیاطین به دنبال سنگ‌اندازی در این مسیر هستند.
وی با اشاره به روز مباهله و روز خانواده، افزود: خانواده بنیانی مقدس در اسلام است و هیچ دینی به این اندازه به خانواده توجه نکرده است، ما می‌توانیم با آوردن دیدگاه‌های اسلام در چارچوب‌های علوم انسانی، الگویی جامع و مانع و در عین حال بی‌بدیل برای خانواده در جهان ارائه کنیم، واقعا اگر همه مانند خانواده علوی و فاطمی فکر کنند، گرسنه‌ای در جهان نخواهد ماند.
خطیب نماز جمعه ماهنشان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان و نیروهای دریایی سپاه، گفت: مذاکره ممنوع: لا اللّهِ، لا اُعطیهِم بِیَدی إعطاءَ الذَّلیلِ… أعوذُ بِرَبّی و رَبِّکُم مِن کُلِّ مُتَکَبِّرٍ، آن‌ها که از آمریکا می‌ترسند و آن را کدخدای جهان می‌دانند بدانند که آمریکا کدخدا نیست بلکه سگ نجس و پلید دهکده جهانی است و وای بر آن ها که چنین اربابی را برای خود انتخاب کرده‌اند.
حجت الاسلام زاهدی پور، اظهارکرد: تازه اگر هم در صدر اسلام مذاکره شده باشد، طرف مذاکره بالاخره نام خودش را مسلمان گذاشته بود و لذا قیاس مع الفارق است.
وی در ادامه با اشاره به نامه وزرا به رئیس جمهوری، افزود: نامه وزرا به رئیس جمهوری نشان از این دارد که اقتصاد مقاومتی با تکیه بر توانمندی‌های بومی مورد تأکید است، نمی‌توان دست روی دست گذاشت و منتظر رفع تحریم ها شد.
امام جمعه ماهنشان اضافه کرد: امروز بسیاری از تولید کنندگان با چالش جدی مواجه هستند و برخی تعطیل شده‌اند، این یعنی رکود و پایین آمدن 180هزار میلیارد تومانی ارزش سرمایه و بازار یعنی تورم منفی و عدم توان لازم برای تولید، تورم منفی یعنی از جیب خرج کردن تولید کننده، تورم مصرفی داخل بازار صرفا به دلیل دخالت دلالان هست نه اینکه نشانه رونق بازار باشد.
حجت الاسلام زاهدی پورتصریح کرد: رکود یعنی نبود قدرت تولید، فروش و خرید در کنار هم، بسیار خطرناک است،«من تشکر می‌کنم از نامه نماینده شهرستان به برخی وزرا در ارتباط با حمایت از تولید».
وی تأکید کرد: مسئولان هم بشتابند و از تولید حمایت کنند، یک مجوز بعضی وقت‌ها ماه‌ها و بلکه سال‌ها زمان می‌برد و برخی فقط به دنبال ساخت ویلا برای خود هستند.
خطیب نماز جمعه ماهنشان با اشاره به برگزاری رزمایش الی بیت المقدس، گفت: رزمایش الی بیت المقدس به دلیل ماهیت مردمی و بسیجی، اثرگذاری ویژه‌ای هم در تحلیل‌های دوستان و هم دشمنان خواهد داشت، آن چه دشمن در این رزمایش می‌بیند حضور پرشکوه بسیج مردمی است که ولایتمداری خود را اثبات می‌کنند و این از امتیازات مهم این رزمایش است.
انتهای پیام/



      

حجت الاسلام زاهدی پور در جمع کارکنان اداره پست شهرستان ماهنشان که به مناسبت 17مهرماه روز جهانی پست، ضمن تقدیر از کارکنان اداره پست، اظهارکرد: زمینه و زیر ساخت های مناسب باید برای انجام فعالیتهای الکترونیکی انجام گیرد که در راس آن فرهنگ سازی و نحوه استفاده از این امکانات است.
وی با اشاره به ارائه خدمات بهتر در روستاها که مانع مهاجرت آنان می شود، افزود: هریک از نهادهای دولتی باید به نقاط روستایی هم توجه ویژه ای داشته باشند و در راستای خدمات رسانی اقدامات بهتری را ارائه دهند، چرا که نسل امروز جامعه دنبال آسایش و خدمات است و اگر در روستاها مشکلات باشد و رفاه و امکاناتی نباشد به شهر ها مهاجرت کرده که این خود مشکلاتی را به بار می آورد.
امام جمعه ماهنشان با اشاره به ارتقای شهرستان، گفت: جاذبه های جدیدی را چه در سطح شهر ماهنشان و چه در سطح شهرستان و روستاها باید ایجاد کرد تا شاهد پیشرفت و ارتقای آن باشیم.

 


      

حجت الاسلام زاهدی پور در گفت و گو با خبرنگار اوج بیداری ، ضمن تسلیت و ابراز تأسف وهمدردی با خانواده های داغداران اظهارکرد: واقعا این فاجعه دردآور است و دل هر مومنی را به درد می آورد و مظلومیت شیعیان علی ابن ابیطالب در این فاجعه بیشتر نمایان است .
وی افزود:  مراسم مجلس ترحیم از سوی رهبر معظم انقلاب تدارک دیده شده است که ، همزمان با سراسر کشور در شهرستان ماهنشان هم رأس ساعت 15:30برگزار می شود.
امام جمعه ماهنشان گفت: گرامیداشت این مراسم وظیفه دینی و در عین حال هم مسئله  سیاسی است و حضرت امام خامنه ای مدظلله اعالی با آن اقتدار بیاناتی را ارائه داشتند باید ماهم با اقتدار بایستیم .
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارکرد: جان باختن بسیاری از حجاج بیت‌الله الحرام در صبح روز عید قربان در منا، موجی از غم و اندوه را در میان مسلمانان و حتی انسان‌های آزادی‌خواه در پی داشت که با برگزاری مراسم مجلس ترحیم ضمن اینکه با خانواده های داغداران همدردی می شود  اقدامات غیرمسئولانه آل سعود در حادثه منا هم محکوم می شود.http://www.ojebidari.ir/


      

مراسم جانباختگان حادثه منا در ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان و مسئولین و مردم برگزارشد.
 مراسم گرامیداشت جانباختگان حادثه منا دقایقی پیش در مسجد ولیعصر (عج)ماهنشان با قرائت قرآن و مرثیه سرایی برگزارشد.

 

 


      

حجت الاسلام زاهدی پور در جلسه ستاد امربه معروف ونهی از منکر اظهارکرد: هنوز مشکلاتی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است ، ما فعلا در ضرورت این امر مشکل داریم چه بسا برای اجرایی آن تلاش های زیادی باید انجام شود .
وی اضافه کرد: همین جلسه های ستاد ، تسهیل کننده امربه معروف و نهی از منکر است و نباید این وقت ها و فرصت ها را کلیشه ای کرد و استفاده بهتری از جلسات نبرد، باید مشکلات و معظلات امربه معروف ونهی از منکر شناسایی و برای آن به صورت نوبتی راهکار ارائه داد.
وی افزود: عدم موفقیت در اجرایی امربه معروف و نهی از منکر نداشتن دغدغه این موضوع است و گاها بعضی از اوقات مسئولین حتی در جلسات حضور نمی یابند، پس با این شرایط چطور می شود انتظار داشت که   این امر را در بین مسئولان و مردم عادی شود .
امام جمعه ماهنشان خاطرنشان کرد: پیشگیری بهتر از درمان است اما نافی درمان نیست ،بنابراین در زمینه امربه معروف و نهی از منکر هردو لازم است و جلسه این امر درمان است نه پیشگیری.
حجت الاسلام زاهدی پور گفت: مردم شهرستان ماهنشان در بین شهرستانی دیگر متدین ترین مردم هستند اما بگوییم منکر نیست این قابل قبول نمی باشد .
در این جلسه موضوعاتی از جمله موضوع بندی کردن منکرات جلسات امر به معروف و نهی از منکر به پیشنهاد دبیر ستاد ، رصد منکرات  و معروفات شهرستان توسط اعضای ستاد و ارائه راهکار در جلسه ، ارائه راهکار در خصوص منکرات و مجالس عروسی،  منکراتی  مثل شراب خواری، صداهای ناهنجارو…، ارسال قانون جدید امر به معروف و نهی از منکر به اعضای ستاد ، دیوار نویسی در مادآباد توسط دهیار ، نامه به روحانیون جهت احصاء منکرات رایج و معروفات ترک شده ، نوشتن سخنی از امام حسین (ع) در خصوص امربه معروف و نهی از منکر در سربرگ نامه های اداری و ادارات ، تشکیل و معرفی شوراهای امربه معروف ونهی از منکر در ادارات شهرستان اعلام شد.

 


      

جشن عاطفه‌ها  در راستای فرهنگ‌سازی روحیه احسان، انفاق و نیکوکاری و دستگیری از دانش‌آموزان بی‌بضاعت با حضور مسئولین ماهنشانی برگزارشد.


      
   1   2      >