سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب

ویرایش
صفحات اختصاصی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :99
بازدید دیروز :161
کل بازدید :892727
تعداد کل یاد داشت ها : 2062
آخرین بازدید : 103/1/10    ساعت : 9:57 ص
درباره وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
ولایت ، امام جمعه ماهنشان ، رمضان ، قدس ، مهدویت ، نماز جمعه ، هفته دولت ، ولایت فقیه ، ولی فقیه ، عدالت ، جهاد ، فرهنگ ، ماهنشان ، انتخابات ، حجاب و عفاف ، رهبری ، روح عبادت ، زائر ، زاهدی پور ، زباله دان تاریخ ، زنان ، زینب کبری ، ستاد اقامه نماز ، سفیانی ، سکولاریزم ، سید جمال الدین ، سینما ، شاهنشاهی ، شجره طیبه ، شراب ، شهروندی ، شورای نگهبان ، صداو سیما ، صداوسیمای مرکز زنجان ، ضرورت کنترل ، ظهور ، ظهور امام مهدی ، عاشورا ، حضرت ابوالفضل ، حضرت زهرا ، حضرت زینب ، حضرت عباس ، حلال خداوند ، حمله به حجاب ، حوزه علمیه ، حیامندی ، حیاوحجاب ، خانه ای را ... ، خاورمیانه ، خدمت به خلق ، خودکفایی ، دستمایه فرهنگی ، دعاومناجات ، دفاع استراتژیک از ایران ، دکتر چمران ، دیدار مسئولان ، دین در متن زندگی ، راه و ترابری ، رجوع از مجتهد زنده ، رحیمیت ، انحرافات ، انحرافات اجتماعی ، اهدای خون ، اوقاف و امورخیریه ، اولین نماز جمعه ، ایت اله طالقانی ، بدحجابی ، بعثت ، بهترین افتخار ، بی‏حجابی ، پرورش ماهی ، پیروی از هوی و هوس ، پیشگیری ، تجوید ، تخریب بارگاه ائمه بقیع ، تربیت دینی ، تسخیر لانه جاسوسی ، تشریفت ، تقلید ، توبه و طهارت ، تولد ولایت ، جامعه شناسی سیاسی ، جایگاه زن ، جایگاه وقف ، جنبش مردم مصر، مصاحبه با ایرنا ، امام خامنه ای ، امام خمینی ، امام خمینی (ره) ، امام شناسی ، امام موسی صدر ، امنیت اجتماعی ، امنیت جامعه ، انتخاب اصلح ، آسیب پذیران ، آسیب ها ، اجلاس بیداری اسلامی ، ادیان و مذاهب ، استصغار ذنب ، استقبال ، اصل نماز ، اعتدال ، اعتقاد به ظهور ، اعتکاف ، افزایش طلاق ، امام جمعه ، مبعث ، محبت ، محیط زیست ، مذاکرات استانبول ، مرجعیت دینی ، مساجد ، مستضعفان ، مشروطیت ، مصاحبه با ایرنا ، مصاحبه با فارس نیوز ، معارفه ، معرفت الهی ، معیار ، معیار اصلح ، مهارت ، فرهنگ دینی ، فروتنی ، فعالیتهای ستاد ، فیض کاشانی ، حاکمان ، حج وزیارت ، حجاب ، عدالت محوری ، عدول ، عزت ، عفاف ، عفاف و حجاب ، علایم و نشانه ها ، عید فطر ، غذای حلال ، غزه ، فرج ، یاد جمعی خداوند ، یارانه ، کوروش بت پرست ، ولایت پذیری ، هیأت نظارت ، وابستگی ، وحدت امت اسلامی ، وزیر بازرگانی ، نماز جمعه ماهنشان ، نیل تا فرات ، رهبر عالیقدر ، رهبرآگاه ، موادمخدر ، میانه رو ، میانه روی ، میلاد موعود ، ندای روح بخش آسمانی ، نقش انقلاب اسلامی ایران در مصر ، نقش زنان در انقلاب اسلام ، نقش معلم ، نقش ولایت و رهبری ، نماز ، قرآن ، قرائت ، قسط و عدل ، قلب ، قوانین راهنمایی و راننندگی و درآمدزایی ، قوه قضائیه ، کاردانی ، کارکردهای انتظار ، کمک رهبر معظم ، کوی بی‏نشان ، گردهمایی ،
امکانات دیگر

راهپیمایی 29 بهمن 89 بعد از مراسم نماز جمعه، با شکوه خاصی در شهرستان ماهنشان برگزار گردید.
نماز گزاران  محکومیت فتنه گران را از دستگاه قضایی و امنیتی خواستار شدند.


      

نماز جمعه 29 بهمن 89 به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان اقامه شد.
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور، امام جمعه ماهنشان در خطبه اول نماز، ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، یکی از راههای رسیدن به تقوای الهی را، داشتن الگوی مناسب دانستند. ایشان با تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت رسول اکرم (صل الله علیه وآله) و امام صادق (علیه السلام)، اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) را الگویی دانستند که قول و فعلشان برای انسانها حجت بوده و ناهنجاریهای زندگی هیچ تاثیری در مسیر حرکت آنان ندارد. ایشان افزودند:. قرآن کریم در سوره حجرات آیه 21 (ولقد کان لکم فی رسول الله اسوة حسنه......) نبی اکرم (صل الله علیه وآله) را بعنوان یک الگو معرفی می نماید و انسانها باید ایشان را الگوی عملی خویش قرار دهند. ندیدن نور حضرت ختمی مرتبت(صل الله علیه وآله) و الگو قرار دادن افرادی که در اولیات زندگی خود، نیازمند راهنما هستند، یک خسران عظیم بوده و موجب تحقیر و بدبختی انسانهاست.  در جامعه برخی اهل بیت را الگو دانسته اما متاسفانه در عمل هیچ سنخیتی با ایشان ندارند و بسیاری از دستورات دینی همانند نماز را که مورد اهتمام اهل بیت علیهم السلام بوده تضییع می­نمایند
خطبه دوم
حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور در خطبه دوم نماز، ضمن اشاره به مناسبتهای هفته و محکوم کردن حرکت ضد انقلابی فتنه گران در25 بهمن عنوان کردند: فتنه گران با صف آرایی در برابر رهبری و ملت ایران، خواستند اعلام موجودیت نمایند که به فضل الهی، ملت با موج عظیم خود و با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب شکست سختی را به جبهه فتنه و نفاق وارد ساختند. آنان به بهانه حمایت از جنبش مردم مصر به خیابانها آمده و با شعارهای ساختار شکنانه اقدام به تخریب اموال عمومی نمودند. ایشان در ادامه افزودند : اگر هدف آنان حمایت از مردم مصر بود باید در 22 بهمن به جمع ملت ایران پیوسته و همگام با آنان، حمایت خود را از این جنبش اسلامی اعلام می­داشتند. حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور در پایان خطبه ضمن توصیه مردم به تبعیت از روحانیت افزودند: فتنه گران و اربابان آمریکایی و غربی آنان باید ملت آگاه و هوشیار ایران را بشناسند و متوجه باشند این ملت با سختی های زیادی این انقلاب را بدست آورده اند و به راحتی از آن نخواهند گذشت.


      

امام جمعه ماهنشان:
تسخیر لانه جاسوسی سبب شناسایی چهره‌های به ظاهر معتقد به نظام شد.

خبرگزاری فارس: امام جمعه ماهنشان گفت: تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام سبب شناسایی چهره‌های به ظاهر معتقد به نظام شد.

حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: 13 آبان در حقیقت اوج شکوفایی روحیه استکبارستیزی بود که دانشجویان با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران، توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.
وی با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی کمک شایانی به تداوم راه انقلاب کرد، افزود: باید با شناسایی آسیب‌های این حوزه و تقویت روحیه استکبار ستیزی همچنان به ادامه روند انقلاب اسلامی کمک کرد.
امام جمعه ماهنشان انتقال مبانی انقلاب اسلامی را به قشر جوان و تاثیر‌گذار جامعه مهم ارزیابی کرد و گفت: ترویج ارزش و مکانیزم تاثیر‌گذاری انقلاب در جهان نیز باید برای انتقال این فرهنگ به نسل جوان مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه فعالیت‌های رسانه‌های کشور باید در مقابل رسانه‌های غربی و شرقی افزایش یابد، یادآور شد: با انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و پاسخگویی مناسب به شبهات نسل جوان در این راستا می‌توان گام‌های اساسی برداشت.
زاهدی پور با اشاره به اینکه در جامعه شناسی انقلاب پس از انقلاب مردم به سه دسته تقسیم می‌شوند، تصریح کرد: افراد کاملا وفادار به انقلاب، افراد میانه‌رو و افراد افراطی که خود را از انقلاب جدا می‌کنند از جمله این سه دسته محسوب می‌شوند.
وی بیان کرد: افراد میانه‌رو کسانی هستند که در زمان فعالیت‌های انقلابی به تحصیل علم مشغول بوده و از اهداف و آرمان‌های انقلاب به دور هستند این افراد پس از انقلاب به عنوان روشنفکران جامعه به دلیل عدم آشنایی با اهداف انقلاب تهدیدی برای نظام به شمار می‌آیند.
امام جمعه ماهنشان ادامه داد: افراد میانه‌رو نیز در انقلاب اسلامی ایران تهدیداتی را برای نظام به وجود آوردند که 13 آبان در واقع دفع کننده تهدیدات این گروه بود که دانشجویان پیرو خط امام با تسخیر لانه جاسوسی این تهدیدات را کمرنگ کردند.
وی تسخیر لانه جاسوسی را موجب جدایی جبهه حق و باطل عنوان کرد و یادآور شد: با تسخیر لانه جاسوسی مردم با اهداف واقعی برخی از افراد به ظاهر معتقد به نظام جمهوری اسلامی ایران آشنا شدند.




برچسب ها : امام جمعه ماهنشان  , تسخیر لانه جاسوسی  , مصاحبه با فارس نیوز  ,
      

 حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان، درجلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ماهنشان، ضمن تبریک ایام به امامت رسیدن حضرت مهدی (عجل الله فرجه) به وظیفه خطیر آموزش و پرورش اشاره کرده افزودند: این نهاد وظیفه تعلیم و تربیت دانش آموزان را بر عهده دارد از آنجایی که در جامعه اسلامی تعلیم و تربیت منهای دین امکان ندارد در رابطه با نقش دین در تعاملات اجتماعی و سیاسی سخن به میان آورده و بحث را به این موضوع مهم اختصاص داده وعنوان کردند؛ مسئله حضور دین مسئله ای بسیار مهم است زیرا ما معتقدیم هدف نهایی بشر رسیدن به کمال است و مسیر این کمال را نیز خداوند متعال تعیین می_فرماید. عقل بشر برای طی این مسیر باید به عقل اول، که همان عقل خداوندی است پیوند خورده و تمام برنامه های زندگی را با توجه به این مسیر تعیین نماید. در قرون هفدهم و هجدهم اومانیسم (انسانِ خدایی) آمد و دین را کنار گذاشته و انسان را به جای خدا نشاند. و شاید علت آن دین تحریف شده آنها بود. لکن بهد به این نتیجه رسیدند که خدا و دین هم می تواند بخشی از نیازهای دنیوی بشر را تامین نماید و نتیجه آن در حاشیه قرار گرفتن دین بود. مع الا سف برخی احساس می­کنند کار کرد دین فقط نوعی معنویت بخشی صوری به بشر می­دهد و کاری با متن زندگی ندارد. هابرماس متفکر غربی در رابطه با مسئله دین و نقش آن می گوید: را به شرطی می­توان در مسائل دنیوی وعلمی وارد کرد که مبانی سکولار و مدرنیته را بپذیرد. ایشان اظهار کردند دینی که مبانی سکولار را بپذیرد دیگر دین نیست. دین برای تعیین برنامه بشر آمده است و اگر قرار بود سلیقه ای تفسیر شود دیگر لازم به ارائه آن نبود. حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور با الهام گرفتن از کتاب آسمانی قرآن کریم افزودند: بزرگترین خدمت آموزش وپرورش باوراندن نقش اساسی برای دانش آموزان باشد. دین باید در کنار تعلیم و تربیت نقش ایفا کند و یزکیهم ویعلمهم الکتاب و الحکمه و قتی معلم و دانش آموز به این باور رسیدند نزد خداوند گرامی هستند.




برچسب ها : سکولاریزم  , دین در متن زندگی  , نقش معلم  ,
      
زنجان - امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: قیام های مردم مسلمان جهان قیامی خود جوش و مردمی است و با این حرکت نقش مردم در خاورمیانه پر رنگ تر شده است.

حجت الاسلام "حسین علی زاهدی پور" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه این جوامع ذاتا اسلامی هستند و نمی توانستند مدت زمان طولانی در زیر پرچم استکبار زندگی کنند، افزود: با وجود این زمینه و از سوی دیگر وضعیت بحرانی مردم مسلمان در این کشور ها، زمینه های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی برای قیام مسلمانان فراهم بود و در نهایت خود را منصه ظهور گذاشت.
وی، انسان را موجودی آزادی خواه دانست و یادآورشد: این موجود آزادی خواه نمی تواند دیکتارتوری را پذیرفته و حکومتی این چنین را انتخاب کند و در نهایت روزی در برابر چنین حکومتی خواهد ایستاد و مردم مسلمان مصر نیز از این دست هستند.
حجت الاسلام زاهدی پور، به نبود آزادی به معنای حقیقی در کشورهای اسلامی اشاره و اظهار کرد: زمانی که مردم تحت فشار قدرت های دیکتاتوری و استکباری قرار می گیرند باید انتظار وقوع قیام و انقلاب را در آن کشور و جامعه داشت و در زمان حاضر قیام ملت های مسلمان نیز نتیجه وجود چنین فشاری بر روی مردم است.
امام جمعه شهرستان ماهنشان، پیشرفت روزافزون انقلاب اسلامی را از دیگر زمینه های قیام مسلمانان جهان دانست و گفت: مسلمانان جهان در زمان حاضر پیشرفت روز افزون نظام اسلامی را علیرغم وجود تحریم های شدید اقتصادی و 32 سال دسیسه چینی برای براندازی آن می بینند و این موضوع آنان را هوشیار تر و بیدارتر کرده است.
وی، خاطر نشان کرد: مسلمانان سایر کشورها، آزادای حقیقی موجود در ایران را می بینند و با فشارهای سیاسی و خفقان موجود در کشورهای خود مقایسه کرده و فضای کنونی ایران را در سطح خاورمیانه بی نظیر می دانند.
حجت الاسلام زاهدی پور، استقامت و ایستادگی مردم تا زمان رسیدن به نتیجه مطلوب را برای پیروزی انقلاب مردم مصر، یمن، اردن و تونس ضروری دانست و افزود: ممکن است این قیامها ابتدا به یک نتیجه کوتاه مدت و موقت دست یابد اما موضوعی که قطعی است و شاید در طولانی مدت محقق شود خروش تمامی مسلمان جهان و مقابله با حکومت های استکباری و دیکتاتوری است.
امام جمعه شهرستان ماهنشان، خروش مسلمانان را موجب تضعیف اقتدار و ابهت کشورهای غربی به ویژه دولت مستکبر آمریکا دانست و یادآور شد: خروش مسلمانان می تواند زمینه ای برای ترویج عقاید تشیع در میان سایر مسلمانان غیر شیعه باشد.
وی، بر لزوم وجود رهبری برای هدایت قیام مردم تاکید کرد و گفت: مسلمانان غیر تشیع در نظام عقیدتی خود هیچ اعتقادی به امامت و به تبع آن ولایت فقیه ندارند و تا زمانی که چنین رهبری در میان مسلمانان غیر شیعه نباشد قیام و انقلاب آنان نتیجه ای مانند انقلاب اسلامی ایرانی را در بر نخواهد داشت.




برچسب ها : جنبش مردم مصر، مصاحبه با ایرنا  , خاورمیانه  , نقش انقلاب اسلامی ایران در مصر  , نقش ولایت و رهبری  ,
      

 نماز جمعه این هفته  مورخه 22 بهمن 89 به امامت حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان در خطبه اول  ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی از عفاف و خویشتنداری سخن به میان آورده و با استناد به روایتی که زراره از امام باقر(ع) نقل کرده فرمودند:  یکی از برترین عبادتها عفت شکم  و شهوت است. ایشان در ادامه  افزودند انسانی موفق است که عقل خود را  بر شهوت غلبه داده و آنرا تحت سیطره عقل در آورد.
امام جمعه ماهنشان در خطبه دوم نماز به مناسبت های هفته اشاره کرده و ضمن  تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر، یکی ازمهمترین دستاوردهای انقلاب را تاسیس حکومت بی بدیل ازسوی امام دانستند.
 یک متفکر آمریکایی در رابطه با مردم سالاری دینی 
 اظهار کرده بود اگر غرب به  دو نکته مهم در ایران پی ببرد،  همه مسلمات  و اصول جزمی آن زیر سؤال می‌رود؛  یکی اینکه امکان دخالت دین و برنامه داشتن آن را اثبات کرد و از طرفی با تأسیس حکومتی دینی این امکان را به نمایش گذاشت، ایشان با استناد به گفته این متفکر غربی افزودند اصولاً انسان به صورت مستقل و بریده از وحی وقوانین الهی توان قانونگذاری و حاکمیت ندارد از این رو امام با تکیه بر این مبنای عقیدتی و نظریه ولایت فقیه را ارائه کردند که در این حکومت مردم نقش اساسی دارند و درعین حال نظارت الهی اصلی ترین عامل جلوگیری از استبداد خواهد بود. امام آمد این را اثبات کرد و با تکیه بر دین جامعه را نجات داد. دمکراسی غربی استبداد مدرن است؛ نقاط قوت مادی موجود درآن نمی تواند مبنای الگو گیری تام از آن باشد. مدرنیته و پست مدرنیته با دین سازگار نیستند. و بسیاری از بیماریهایی که در چالش با آن مواجه بودیم، اکنون ریشه‌کن شده است. ما که روزی حتی تصور درستی از ماهواره و فضا نداشتیم،  امروز به جمع ده کشور دارنده علم فضا و ماهواره پیوسته ایم. اگر روزی سرنوشت به دست بیگانگان تعیین می‌شد و سیاستمداران و حاکمان ما عروسک‌های خیمه ‌شب‌ بازی بودند، امروز رهبر جامعه اسلامی و دیگر سیاستمداران آن ادبیات سیاست و قدرت جهان را شکل داده و در مواردی تحت تأثیر قرار می‌دهند.
حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور در ادامه تاکید کردند در حکومت ولایت فقیه،  مردم نقش ایفا کرده و ولی نعمت هستند. امام با همین نظریه بود که جهان را تغییر داد. حاکمیت و اجرای ارزش‌های اسلامی  دین می‌تواند ساختاری جدید از حکومت را تعریف کند که در نوع خود می تواند بی ‌نظیر باشد؛ امام امت (ره) با ایجاد تغییرات ساختاری یعنی انقلاب به تمام معنا، نوعی از نظام حکومتی را تبیین و تأسیس کرد که بی‌بدیل بود.


      

 راهپیمایی 22/بهمن/89 با حضور امام جمعه شهرستان –  نماینده مردم ماهنشان، انگوران  و ایجرود و در مجلس شورای اسلامی – فرماندار  و مسئولان ادارات و سایر اقشار مردم به شکل با شکوهی برگزارشد.


      

مراسم جشن انقلاب در مجتمع سرب و روی انگوران  در مورخه 20/بهمن/89  با حضور امام جمعه شهرستان ، عبداللهی نماینده مردم ماهنشان، انگوران و ایجرود در مجلس شورای اسلامی،  فرماندار و مسئولان  ادارت     شهرستان برگزارشد.



مراسم جشن در مسجد جامع دندی  با حضور امام جمعه شهرستان – عبداللهی نماینده مردم ماهنشان، بخش انگوران و ایجرود  در مجلس شورای اسلامی – فرماندار  و مسئولان  ادارات و سایر اقشار مردم برگزارشد.



      

امام جمعه ماهنشان در مصاحبه با ایسنا در ارتباط با سفر سوم دولت به ماهنشان خواستار شد:
توسعه صنعتی شهرستان ماهنشان لازمه محرومیت زدایی از منطقه


      

امام جمعه ماهنشان در مصاحبه با خبرگزاری ایرنا:

کتاب بهترین هدیه خداوند به بشریت است


      
   1   2      >