سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب

ویرایش
صفحات اختصاصی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :145
بازدید دیروز :303
کل بازدید :896614
تعداد کل یاد داشت ها : 2062
آخرین بازدید : 103/2/6    ساعت : 10:58 ص
درباره وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
ولایت ، امام جمعه ماهنشان ، رمضان ، قدس ، مهدویت ، نماز جمعه ، هفته دولت ، ولایت فقیه ، ولی فقیه ، عدالت ، جهاد ، فرهنگ ، ماهنشان ، انتخابات ، حجاب و عفاف ، رهبری ، روح عبادت ، زائر ، زاهدی پور ، زباله دان تاریخ ، زنان ، زینب کبری ، ستاد اقامه نماز ، سفیانی ، سکولاریزم ، سید جمال الدین ، سینما ، شاهنشاهی ، شجره طیبه ، شراب ، شهروندی ، شورای نگهبان ، صداو سیما ، صداوسیمای مرکز زنجان ، ضرورت کنترل ، ظهور ، ظهور امام مهدی ، عاشورا ، حضرت ابوالفضل ، حضرت زهرا ، حضرت زینب ، حضرت عباس ، حلال خداوند ، حمله به حجاب ، حوزه علمیه ، حیامندی ، حیاوحجاب ، خانه ای را ... ، خاورمیانه ، خدمت به خلق ، خودکفایی ، دستمایه فرهنگی ، دعاومناجات ، دفاع استراتژیک از ایران ، دکتر چمران ، دیدار مسئولان ، دین در متن زندگی ، راه و ترابری ، رجوع از مجتهد زنده ، رحیمیت ، انحرافات ، انحرافات اجتماعی ، اهدای خون ، اوقاف و امورخیریه ، اولین نماز جمعه ، ایت اله طالقانی ، بدحجابی ، بعثت ، بهترین افتخار ، بی‏حجابی ، پرورش ماهی ، پیروی از هوی و هوس ، پیشگیری ، تجوید ، تخریب بارگاه ائمه بقیع ، تربیت دینی ، تسخیر لانه جاسوسی ، تشریفت ، تقلید ، توبه و طهارت ، تولد ولایت ، جامعه شناسی سیاسی ، جایگاه زن ، جایگاه وقف ، جنبش مردم مصر، مصاحبه با ایرنا ، امام خامنه ای ، امام خمینی ، امام خمینی (ره) ، امام شناسی ، امام موسی صدر ، امنیت اجتماعی ، امنیت جامعه ، انتخاب اصلح ، آسیب پذیران ، آسیب ها ، اجلاس بیداری اسلامی ، ادیان و مذاهب ، استصغار ذنب ، استقبال ، اصل نماز ، اعتدال ، اعتقاد به ظهور ، اعتکاف ، افزایش طلاق ، امام جمعه ، مبعث ، محبت ، محیط زیست ، مذاکرات استانبول ، مرجعیت دینی ، مساجد ، مستضعفان ، مشروطیت ، مصاحبه با ایرنا ، مصاحبه با فارس نیوز ، معارفه ، معرفت الهی ، معیار ، معیار اصلح ، مهارت ، فرهنگ دینی ، فروتنی ، فعالیتهای ستاد ، فیض کاشانی ، حاکمان ، حج وزیارت ، حجاب ، عدالت محوری ، عدول ، عزت ، عفاف ، عفاف و حجاب ، علایم و نشانه ها ، عید فطر ، غذای حلال ، غزه ، فرج ، یاد جمعی خداوند ، یارانه ، کوروش بت پرست ، ولایت پذیری ، هیأت نظارت ، وابستگی ، وحدت امت اسلامی ، وزیر بازرگانی ، نماز جمعه ماهنشان ، نیل تا فرات ، رهبر عالیقدر ، رهبرآگاه ، موادمخدر ، میانه رو ، میانه روی ، میلاد موعود ، ندای روح بخش آسمانی ، نقش انقلاب اسلامی ایران در مصر ، نقش زنان در انقلاب اسلام ، نقش معلم ، نقش ولایت و رهبری ، نماز ، قرآن ، قرائت ، قسط و عدل ، قلب ، قوانین راهنمایی و راننندگی و درآمدزایی ، قوه قضائیه ، کاردانی ، کارکردهای انتظار ، کمک رهبر معظم ، کوی بی‏نشان ، گردهمایی ،
امکانات دیگر

حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان در جلسه کارگروه تخصصی بانوان و خانواده شهرستان حضور یافته و به سخنرانی پرداختند.
ایشان با تشریح جایگاه زن از دیدگاه اسلام افزودند: جایگاه و شخصیت زن در تکوین زندگی بشر بی بدیل است و اسلام از زن به عنوان پایه و اساس خانواده یاد می کند.


      

حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان در همایش سراسری قرآنی ناجا حضور یافته و به سخنرانی پرداختند.




      

جلسه درس اخلاق شهرستان ماهنشان باحضور مسئولین ادارات شهرستان ماهنشان در محل دفتر امام جمعه ماهنشان برگزارشد.
حجت‌الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان درجلسه اخلاق پیرامون مباحث اخلاقی و متخلق شدن به اخلاق اسلامی و دینی با اشاره به سخن پیامبر اکرم (ص) که فرمودند: بعثت من برای اتمام مکارم اخلاقی بوده است نکاتی بیان کرد.
وی با تاکید براین نکته که اگر انسان جایگاه خود را بشناسد و حقیقتاً بداند که جانشین خداوند است مطمئناً سعی وتلاش خواهد کرد که اخلاق و صفات خود را شبیه صفات خداوند کند؛ به عنوان نمونه یک مدیر آراسته به اخلاق الهی با زیر دستان مجموعه خود و مردم با رحمت و نرم خویی برخورد می کند و گذشت را سرلوحه کار خود قرار میدهد.
در ادامه حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به صفت ستار العیوب بودن خداوند نمونه ای از برخورد و رفتار آیت الله بهجت با افراد را بیان کرد و گفت: یک انسان مومن و دارای اخلاق اسلامی سعی می کند که عیوب دیگران را نادیده گرفته و بپوشاند.


      

امام جمعه ماهنشان گفت : با توجه به فرهنگ دینی، جعرافیایی و نسل مردم ایران اسلامی، این کشور سابقه درخشانی در حوزه علمی و پژوهشی دارد.
حجت الاسلام حسین علی زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان  روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به ظرفیتهای موجود کشور، نهادهای مربوطه باید بهای بیشتری به تحقیقات پژوهشی کشور بدهند.
وی از انجام تحقیقات پژوهشی به عنوان مهمترین گام علمی برای رسیدن به حقایق جامعه یاد و ابراز کرد: تحقیقات پژوهشی مجهولات انسانها را به معلومات تبدیل می کند.
حجت الاسلام زاهدی پور افزود: حرکت منطقی و اصولی انسان موقوف به پژوهشهای منطقی اوست و در این صورت مسیر رشد و کمال انسانها هموار می شود.
این کارشناس ارشد جامعه شناسی بر لزوم توسعه پژوهش در جامعه علمی و مورد بررسی قرار دادن جایگاه آن در کشور تاکید و اظهار کرد: فرهنگ پژوهشی در کشور ایران ایجاب می کند که این تحقیقات نه تنها جامعه انسانی را از برخی آسیبهای اجتماعی نجات می دهد بلکه نوعی تکلیف دینی محسوب می شود.
وی با اشاره به این که ایران جامعه ای اسلامی، دینی و خدایی است، خاطرنشان کرد: انجام پژوهشهای سازنده می تواند انسان را برای نیل به مسیر درست زندگی، فکر و راه خدایی رهنمون سازد.
حجت الاسلام زاهدی پور تصریح کرد: توسعه علم و فناوری در کشور از ضروریات جامعه و نوعی تقدس محسوب می شود.
امام جمعه ماهنشان گفت: زمانی که نقطه عزیمت، مسیر حرکت و سرانجام کاری رنگ و بوی دینی داشته باشد عبادت تلقی می شود و فعالیتهای پژوهشی نیز بدین منوال است.
وی ادامه داد: تحقیقات پژوهشی در صورت سازگاری با چهارچوب های موجود علمی می تواند تکلیف دینی بوده و به مقصد نهایی برسد.
حجت الاسلام زاهدی پور افزود: ایران اسلامی داعیه رهبری جهان بشری دارد و در صورت انجام صحیح و کامل تحقیقات پژوهشی می تواند انقلاب اسلامی و رهبری را برای بشریت تعریف کند.
بنا به گفته این مسوول، انقلاب مردمی ایران الگوی مناسبی برای مبانی نظری علمی و تحقیقاتی است و موفقیتهای فراوان علمی امروز کشور نشانگر ظرفیتهای بالای علمی و تحقیقات صورت گرفته در علوم مختلف بویژه اجتماعی است.
وی عدم آشنایی و یا پایین بودن بودن اطلاعات پژوهشگران و محققان با علوم اسلامی و زمینه های فرهنگی ایران اسلامی را از مشکلات بارز بخش پژوهش کشور یاد کرد.
حجت الاسلام زاهدی پور ابراز کرد: با وجود اسلامی بودن کشور متاسفانه اطلاعات پژوهشگران در زمینه علوم اسلامی کمتر است و باید تلاش شود که در انجام پژوهشها، علوم اسلامی با علوم مختلف و تحقیقات توام باشد.
وی افزود: در شرایط امروزی فرهنگ پژوهشهای بنیادین و انجام تحقیقات در حوزه علوم انسانی، روانشناسی و جامعه شناسی بدلیل عدم حمایتهای مادی نهادهای علمی کم و ضعیف است.
امام جمعه ماهنشان نداشتن تخصص لازم بنیادین را از دیگر دلایل ضعف پژوهشهای بنیادین کشور برشمرد و بر افزایش اطلاعات و آگاهی پژوهشگران در حوزه علوم اسلامی توام با علوم اجتماعی تاکید کرد.
حجت الاسلام با اشاره به وجود ضعف در ساختارهای پژوهشی نهادهای علمی، عنوان کرد: متاسفانه نهادهای مرتبط کشور بهای چندانی برای تحقیقات علمی قائل نشده و بودجه خاصی را برای آن اختصاص نمی دهند.
وی مشکل سیاسی "بین المللی" رااز دیگر موانع فعلی تحقیقات پژوهشی کشور دانست و افزود: با توجه به قوانین این تحریم ها و محروم ماندن بسیاری از نتایج علمی نهادها، تحقیقات بومی فراوان ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
امام جمعه ماهنشان با تاکید بر آشنایی متخصصین با آموزه های دینی، اصلاح بنیادین ساختارهای اداری و علمی، حمایت جدی مسوولان مرتبط در انجام تحقیقات پژوهشی تاکید کرد.
این مقام مسوول اظهار کرد: امور پژوهشی باید به دست متخصصان سپرده شود و آنها ضمن آشنا بودن با مسائل پژوهشی با روحیه پژوهشی خود به تحقیق بپردازند.


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین ملکی امام جمعه موقت شهرستان اقامه شد.


      

جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان و رئیس ستاد اقامه نماز استان در دفتر امام جمعه ماهنشان برگزارشد. که در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور ضمن تسلیت شهادت سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) و شهادت امام سجاد (ع) به اهمیت ترویج و توسعه فرهنگ نماز پرداختند و افزودند ساختار و الگوی زندگی مان نماز باشد. 

 


      

حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ماهنشان حضور یافته و سخنرانی کردند.


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان  اقامه شد.
امام جمعه ماهنشان: ضمن توصیه به تقوا پرهیز از دروغ را موجب رضایت خداوند متعال و پیشرفت جامعه ارزریابی نموده و این انحرافات زشت کلید بسیاری از انحرافات اجتماعی دیگر دانستند.
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور در خطبه دوم نیز ضمن دعوت به تقوا با اشاره به سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی تاسیس این شورا را نشان از دور اندیشی امام راحل ارزیابی کرده و تحول در دانشگاه به ویِژه در ارتباط با علوم انسانی و اسلامی سازی آن را مهمترین عامل پیشرفت و تعالی جامعه ارزیابی کردند. ایشان وضعیت علوم انسانی دانشگاه ها را وضع فعلی نامناسب دانستند. و در ادامه افزودند: شهادت آیت اله دستغیب بیانگر اهمیت اساسی و جایگاه رفیع نماز جمعه برای نظام اسلامی و خطر آن برای دشمنان اسلام است حضور در نماز جمعه حضور در سنگر دفاع از اسلام است.
حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور عنوان کردند: شکارپهپاد آمریکایی، سقوط عزت آمریکا و اوج عزت ایران اسلامی در پرتو ولایت است.

 


      

به مناسبت مراسم گرامیداشت روز دانشجو حجت الاسلام و المسلین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان در این مراسم حضور یافته و به سخنرانی پرداختند ایشان افزودند:  ایستادگی برابر دشمن و تقویت روحیه استکبار‌ستیزی میان ملت از پیام‌های اصلی روز دانشجو است که لازم است آحاد ملت و مسئولان به این روز به عنوان روز پر افتخار و سندی بر حقانیت ایران اسلامی بنگرند.
وی بیان کرد: دانشجویان و دانشگاهیان امروز باید بیش از پیش روحیه استکبار‌ستیزی را در خود زنده‌ نگاه داشته و برای تقویت آن تلاش کنند که البته این روحیه تا به امروز بین آحاد دانشجویان با جدیت وجود داشته است و نکته مهم دیگر در موضوع استکبار ستیزی این است که بهترین شیوه برای پاسخگویی به سیل تهاجمات و کینه‌توزی‌های دشمنان و غرب جهاد علمی و عملی دانشجویان است.
امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه دانشجویان با اراده و غیور ایران اسلامی با گام‌های قوی در راه خودکفایی و همچنین تحقق و اجرایی کردن فرمان اقتصاد مقاومتی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی در حقیقت پایه پیشرفت کشور است.



      

حجت الاسلام حسین علی زاهدی پور در نخستین یادواره شهدای روستاهای قلعه، ارزه خوران،‌ کلیسا، خیرآباد و اورجک از توابع شهرستان ماهنشان افزود: شهدا و خانواده های آنها سرمایه های گرانقدر هستند و ایثار، شهادت و صبر شهدا باید در جامعه اسلامی به عنوان الگو مطرح باشد.
وی افتخار و سربلندی امروز جامعه ایران اسلامی را حاصل خون شهدا و رشادت و ایثارگری آنها دانست و ابراز کرد: شهدا در راه پیشرفت اسلام و اهداف نظام اسلامی جان خود را فدا کردند.
حجت الاسلام زاهدی پور با تاکید بر عمل به وصایای شهدا، اظهار کرد: عمل به وصایای شهدا در پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی بسیار موثر می باشد.
امام جمعه ماهنشان با اشاره به توطئه های متعدد دشمنان، گفت: همه مردم به ویژه جوانان باید با اتحاد و یکپارچگی خود از فرامین رهبری اطاعت کرده و امید دشمنان را به یاس تبدیل سازند.
وی هم چنین از شهدا به عنوان حقیقتی فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: بالاترین اهداف یادواره های شهدا، شهادت سازی در جامعه است.

 


      
   1   2      >