سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب

ویرایش
صفحات اختصاصی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :259
بازدید دیروز :572
کل بازدید :899191
تعداد کل یاد داشت ها : 2062
آخرین بازدید : 103/2/10    ساعت : 11:12 ص
درباره وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
ولایت ، امام جمعه ماهنشان ، رمضان ، قدس ، مهدویت ، نماز جمعه ، هفته دولت ، ولایت فقیه ، ولی فقیه ، عدالت ، جهاد ، فرهنگ ، ماهنشان ، انتخابات ، حجاب و عفاف ، رهبری ، روح عبادت ، زائر ، زاهدی پور ، زباله دان تاریخ ، زنان ، زینب کبری ، ستاد اقامه نماز ، سفیانی ، سکولاریزم ، سید جمال الدین ، سینما ، شاهنشاهی ، شجره طیبه ، شراب ، شهروندی ، شورای نگهبان ، صداو سیما ، صداوسیمای مرکز زنجان ، ضرورت کنترل ، ظهور ، ظهور امام مهدی ، عاشورا ، حضرت ابوالفضل ، حضرت زهرا ، حضرت زینب ، حضرت عباس ، حلال خداوند ، حمله به حجاب ، حوزه علمیه ، حیامندی ، حیاوحجاب ، خانه ای را ... ، خاورمیانه ، خدمت به خلق ، خودکفایی ، دستمایه فرهنگی ، دعاومناجات ، دفاع استراتژیک از ایران ، دکتر چمران ، دیدار مسئولان ، دین در متن زندگی ، راه و ترابری ، رجوع از مجتهد زنده ، رحیمیت ، انحرافات ، انحرافات اجتماعی ، اهدای خون ، اوقاف و امورخیریه ، اولین نماز جمعه ، ایت اله طالقانی ، بدحجابی ، بعثت ، بهترین افتخار ، بی‏حجابی ، پرورش ماهی ، پیروی از هوی و هوس ، پیشگیری ، تجوید ، تخریب بارگاه ائمه بقیع ، تربیت دینی ، تسخیر لانه جاسوسی ، تشریفت ، تقلید ، توبه و طهارت ، تولد ولایت ، جامعه شناسی سیاسی ، جایگاه زن ، جایگاه وقف ، جنبش مردم مصر، مصاحبه با ایرنا ، امام خامنه ای ، امام خمینی ، امام خمینی (ره) ، امام شناسی ، امام موسی صدر ، امنیت اجتماعی ، امنیت جامعه ، انتخاب اصلح ، آسیب پذیران ، آسیب ها ، اجلاس بیداری اسلامی ، ادیان و مذاهب ، استصغار ذنب ، استقبال ، اصل نماز ، اعتدال ، اعتقاد به ظهور ، اعتکاف ، افزایش طلاق ، امام جمعه ، مبعث ، محبت ، محیط زیست ، مذاکرات استانبول ، مرجعیت دینی ، مساجد ، مستضعفان ، مشروطیت ، مصاحبه با ایرنا ، مصاحبه با فارس نیوز ، معارفه ، معرفت الهی ، معیار ، معیار اصلح ، مهارت ، فرهنگ دینی ، فروتنی ، فعالیتهای ستاد ، فیض کاشانی ، حاکمان ، حج وزیارت ، حجاب ، عدالت محوری ، عدول ، عزت ، عفاف ، عفاف و حجاب ، علایم و نشانه ها ، عید فطر ، غذای حلال ، غزه ، فرج ، یاد جمعی خداوند ، یارانه ، کوروش بت پرست ، ولایت پذیری ، هیأت نظارت ، وابستگی ، وحدت امت اسلامی ، وزیر بازرگانی ، نماز جمعه ماهنشان ، نیل تا فرات ، رهبر عالیقدر ، رهبرآگاه ، موادمخدر ، میانه رو ، میانه روی ، میلاد موعود ، ندای روح بخش آسمانی ، نقش انقلاب اسلامی ایران در مصر ، نقش زنان در انقلاب اسلام ، نقش معلم ، نقش ولایت و رهبری ، نماز ، قرآن ، قرائت ، قسط و عدل ، قلب ، قوانین راهنمایی و راننندگی و درآمدزایی ، قوه قضائیه ، کاردانی ، کارکردهای انتظار ، کمک رهبر معظم ، کوی بی‏نشان ، گردهمایی ،
امکانات دیگر

مراسم قرائت دعای جوشن کبیر، قرآن به سر گرفتن، نماز احیا، عزاداری و … از برنامه هایی بود که در این مسجد ولیعصر (عج) ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان برگزارشد.

5b

21

8b

 


      

مراسم شب قدر بیست و یکم ماه مبارک رمضان با حضورحجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان و مردم روزه‌دار ماهنشان با برگزاری مراسم احیا و قرائت دعای جوشن کبیر در مسجد ولیعصر(عج) برگزارشد.

 

8

3

5

انتهای پیام/


      

مراسم احیای شب 19 رمضان در مسجد ولیعصر (عج) ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان برگزار شد.


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: توجه مقام معظم رهبری به حقوق‌های کلان و نجومی نشان از آسیب‌های فراوانی که این مسئله دارد، است. به ویژه اینکه این حقوق‌ها را هجوم به ارزش‌ها تلقی کردند که خود جای تأمل بسیار دارد.
وی افزود: متأسفانه ما 2500 سال تحت حکومت طاغوت و پادشاهان بوده‌ایم، و برخی گویا به تنهایی و در رؤیاهای ابلهانه خود، رؤیای پادشاهی برای خود می‌بینند و لذا به پر کردن شکم خود همت می‌گمارند، به تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب و در ایامی که منتسب به امیرمؤمنان، شهید عدالت است، مردم انقلابی نیز انتظار برخورد انقلابی با این پدیده شوم را دارند و خواهان مجازات این مجرمان هستند.
خطیب نماز جمعه ماهنشان با اشاره به دیدار های مختلف رهبر انقلاب در ماه رمضان، گفت: فرمایشات حضرت آقا در دیدارهای رمضانی با قشرهای مختلف باید سرلوحه رفتارهای مردم و مسئولان قرار گیرد.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهار کرد: تأکید مجدد ایشان بر برخورد با فتنه، روشن می‌سازد که فتنه‌ها به ویژه فتنه 88 نباید از اذهان پاک شود و نباید سخنی و حرکتی به نفع فتنه برداشته شود. همچنانکه تأکید کرده‌اند برائت از فتنه لازم است و این به دلیل‌ خسارت‌های جبران ‌ناپذیری است که فتنه 88 بر کشور وارد کرد، خود ایشان در دیدار ائمه جمعه در موارد دیگر فرموده‌اند که واقعا معلوم نیست چه زمانی این خسارت‌ها جبران شود.
وی با اشاره به 4 تیر 18 رمضان‌المبارک‌، شب قدر و بمباران وحشیانه جنوب لبنان توسط صهیونیست‌ها، افزود: اگر چه جنایاتی از این دست فراوان است اما باید توجه داشت که فلسطین هنوز مسئله اول جهان اسلام است.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: مظلومیت مسلمانان به ویژه مسلمانان بحرین و از طرفی هم پیمانی و هم پیالگی سران مرتجع و بی‌خاصیت عرب و به ویژه سران خائن و کثیف آل سعود، ضرورت بصیرت و آگاهی و دشمن‌شناسی را بیش از پیش روشن ساخته و جایگاه بی‌نظیر انقلاب اسلامی و الگوی ولایت در رهبری را بیش از پیش روشن می‌سازد.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهار کرد: در این میان در تنگنا قرار گرفتن مردم مظلوم بحرین توسط سران خبیث آل خلیفه و آل سعود، دل هر مسلمان آگاهی را به درد می‌آورد.
وی افزود: سلب تابعیت از رهبران انقلاب بحرین به ویژه آیت الله شیخ عیسی مرجع دینی اکثریت مردم بحرین، محکوم بوده و در عین حال پوشالی بودن نظریه‌ها و ایده‌های حقوق بشری غربی را روز به روز آشکار کرده و مدعیان آن را بی‌آبروتر می‌سازد.
خطیب نماز ماهنشان با بیان اینکه صهیونیست غده سرطانی است، گفت: همه این بدبختی‌ها و بیچارگی‌ مسلمانان از این غده سرطانی شروع شده و امروز داعش و امثال آن و نسل کشی مسلمان در کشورهای مختلف مانند بحرین با اشاره اربابان صهیونیستی حکام زبون و خوار برخی کشورهای به اصطلاح مسلمان صورت می‌گیرد.
حجت الاسلام زاهدی پور تصریح کرد: مسلمانان عالم با تأسی از مردم انقلابی ایران اسلامی و رهبری شجاع آن، مثل سال‌های گذشته بلکه پرشورتر در راه‌پیمایی عاشورایی قدس امسال شرکت کرده و بار دیگر جنایات و خیانت صهیونیست‌ها و حامیان غربی و شرقی آنان را به تاریخ بشریت یادآوری خواهند کرد.
وی افزود: همچنانکه امام و رهبری بارها گفته‌اند و آیات و روایات مؤید آن هستند، این غده سرطانی به حول و قوه الهی و در نزدیکترین زمان مضمحل و نابود خواهد شد که نصر من الله و فتح قریب- وَیَقُولُونَ سُبْحَانَ رَبِّنَا إِنْ کَانَ وَعْدُ رَبِّنَا لَمَفْعُولًا.
امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به 5 تیر 19 رمضان‌المبارک‌ و ضربت خوردن حضرت على علیه‌السلام به‌ دست ابن ‌ملجم مرادى ملعون ، گفت: مردم و مسئولان در این شب‌ها کمی از علائق دنیوی بکاهند و بیاید ساعات و روزهایی را صرفا با خدا باشیم، تا لذت بندگی برای خدا و با خدا بودن را تجربه کنیم که قطعا برکات آن در کوتاه مدت و بلند مدت مشهود خواهد بود.
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به 6 تیر 20 رمضان‌المبارک‌ شب قدر و سوء قصد به حضرت آیت‌الله خامنه‌اى، رئیس جمهور وقت در مسجد ابوذر تهران توسط منافقین ، اظهار کرد: وجود پر برکت حضرت امام خامنه‌ای (ره) ذخیره‌ای الهی برای انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران بود که علی رغم تلاش دشمنان، این ذخیره الهی ماند تا نور افشانی کند. جانبازی ایشان نیز سندی برای حقانیت و در عین حال مظلومیت انقلاب اسلامی و راه ولایت بود که از صدر اسلام تا کنون ادامه داشته است.
وی با اشاره به روز جهانى مبارزه با مواد مخدرافزود: مواد مخدر و اعتیاد به آن ریشه‌ها و زمینه‌هایی دارد که فقر فرهنگی، عدم اولویت گذاری فرهنگی و اقتصادی، عدم توجه کافی به فرهنگ دینی و توجه بیهوده به راهکارهای غربی از جمله این زمینه‌هاست که با اتکا به توان بومی و توجه به فرهنگی دینی، تلاش در رفع فقر مادی و فرهنگی، همت ، اقدام علمی و عملی برنامه‌ریزی شده در کنار پرهیز از شعارزدگی و بی‌برنامگی، می‌تواند بخش مهمی از مشکلات را از پیش رو بردارد.
امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به 7 تیر 21 رمضان‌المبارک‌، شهادت مظلومانه مولاى متقیان، حضرت امام على(ع) و شهادت مظلومانه آیت‌الله دکتر بهشتى و 72 تن از یاران حضرت امام خمینى(ره) با انفجار بمب توسط منافقین در دفتر مرکزى حزب جمهورى اسلامى (1360 ه.ش) – روز قوه قضائیه، گفت: شهید بهشتی دارای شخصیت علمی، اخلاقی و مدیریتی بود.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهار کرد: آشنایی با مبانی دین در حد عالی و از طرفی آشنایی و آگاهی کامل به نقطه قوت‌ها و به ویژه نقطه ضعف‌های فرهنگ منحط غربی و در نقطه مقابل آگاهی کامل نسبت به فرهنگ بی بدیل دینی، و از طرفی روحیه خدمت به مردم به جای بهره‌برداری شخصی از مدیریت، شهید آیت الله بهشتی را به شخصیتی کم نظیر در عرصه مدیریت انقلابی تبدیل کرد.
وی افزود: یقینا مدیرانی که فاقد چنین روحیه‌ای هستند، مدیران موفق نبوده و بلکه زمینه‌ساز انحراف اذهان مردم از انقلاب اسلامی خواهند بود.
خطیب نماز جمعه ماهنشان ضمن اینکه این روز را بر عموم مردم به ویژه خادمان عدالت در قوه قضائیه تبریک گفت،اظهار کرد: انتظار داریم که این عزیزان نیز با الگوگیری از شهید بهشتی و دوری از تعلقات دنیوی بیشترین تلاش را در احیا و ترویج عدالت و رساندن مزه شیرین آن به کام مردم تلاش کنند و همچنین اعضای شورای حل اختلاف بجای اینکه تأکید بر قضاوت داشته باشند رویه ی حل اختلاف و وظایف اصلی خود را انجام دهند.
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به 8 تیر 22 رمضان‌المبارک‌ شب قدر و بمباران شیمیایى سردشت ، روز مبارزه با سلاح‌هاى شیمیایى و میکربى، اظهار کرد: بمباران شیمیایی در سردشت بخشی از جنایات دشمن با فرماندهی آمریکا و غرب است.
وی افزود: دشمن، دشمنی می‌کند، اما در اینجا سؤال این است که ما چه کرده‌ایم. امروز بسیاری از جوانان آنگونه که از جنایات آمریکا در هیروشیما، ناکازاکی و ویتنام اطلاع دارند، از جنایات دشمن در کشور خودمان اطلاع دقیقی ندارند.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: به عبارت دیگر مسئولان ما در ترویج و آموزش فرهنگ و تاریخ دفاع مقدس به وظیفه خود عمل نکرده‌اند. این در حالی است که اطلاع از تاریخ یک مملکت حق مردم و هویت آنان است و شاید اگر این تلاش‌ها صورت می‌گرفت، دیگر فضاهای مجازی تهدید چندانی برای کشور ما به حساب نمی‌آمد.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهار کرد: باز تداعی می‌کند این فرمایش طلایی حضرت امام خامنه‌ای که ما مبتلا به ولنگاری فرهنگی شده‌ایم. و سؤال این است چرا و تا چه زمانی؟
وی ضمن تشکر از حضور نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم نماز گزار ماهنشان، افزود: انشاالله نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی هم با تأسی از امیرمؤمنان علیه السلام و تبعیت از رهبر معظم انقلاب و داشتن برنامه کوتاه مدت و بلند مدت، در ابعاد مختلف دینی فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی برای نظام اسلامی و به ویژه شهرستان ماهنشان مفید باشند.

خطیب نماز جمعه ماهنشان با اشاره به ثبت مالیات شرکت ها و معادن شهرستان ماهنشان در بعضی از استانها گفت: با ثبت مالیات شرکت ها و معادن شهرستان ماهنشان در بعضی از استانها ارزش افزوده آنها به استانهای دیگر است که در این صورت بجز مشکلات اقتصادی و بهداشتی و … مزایایی از این معادن شامل مردم ماهنشان نمی شود که از اقدامات و پیگیری های شهردار ماهنشان در این خصوص تقدیر می شود که امیدواریم مسئولین استانی هم در این خصوص اقدام کنند.

 


 


      

سخنرانی رئیس دادگستری ماهنشان به مناسبت قوه قضائیه قبل از خطبه های نماز جمعه ماهنشان 

  

سخنرانی نماینده شهرستانهای ماهنشان و ایجروددر مجلس شورای اسلامی قبل از خطبه های نماز جمعه ماهنشان


      

جلسه هئیت امنای مدرسه علمیه زینب کبری(س) ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان، نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی در دفتر امام جمعه شهرستان برگزارشد.


      

رئیس دادگستری، دادستان و کارکنان دادگستری ماهنشان به مناسبت هفته قوه قضائیه با حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان دیدار کردند.


      

مراسم ضیافت افطاری فرماندهان پایگاه های ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان  در حسینیه سپاه ماهنشان برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پورامام جمعه شهرستان  در مراسم جشن میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) در ناحیه ماهنشان، اظهارکرد: از آنجا که اقتصاد مقاومتی یک اقتصاد درون زا و حامی سرمایه و کار ایرانی می باشد، فرهنگ خرید کالا و خدمات بایستی حتی الامکان ناظر به خرید محصولات ایرانی باشد.
وی با اشاره به نقش خانواده در تحقق اقتصاد مقاومتی افزود: سوق دهی خانواده های ایرانی به کاهش خرید کالاهای تجملی و لوکس و گرایش بیشتر به خرید کالاهای اساسی و ضروری، می تواند به مقاومت و خوداتکایی اقتصاد ملی و حفظ ذخایر ارزی کمک شایانی کند.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: نهاد خانواده، مهمترین و اثرگذارترین نهاد در شکل دهی رفتار اقتصادی افراد جامعه است و وظیفه رسانه ها، نهادها و متولیان فرهنگی است که خانواده ها را با رفتار بهینه و صحیح اقتصادی آشناتر سازند.
حجت الاسلام زاهدی پور با بیان اینکه اصلاح الگوی مصرف در خانواده ها و توجه به عوامل ریشه ای و ساختاری در جامعه می توان فرهنگ مصرف را در کشور تغییر و ارتقا داد، اظهار کرد: اصلاح الگوی مصرف خانواده، آغازی برای اصلاح تولید و به طور کلی، اصلاح نظام اقتصادی کشور است.
وی افزود:  نقش خانواده ها در تجلی اقتصاد مقاومتی با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب بر مدیریت مصرف، اصلاح الگوی مصرف و مصرف کالاهای داخلی در سیاست‌های اقتصاد مقاومتی،  باید تبیین و راهکار ارائه داد.
امام جمعه شهرستان ماهنشان با بیان اینکه فرهنگ اصیل ایرانی و سبک زندگی اسلامی باید گسترش یابد و ترویج شود، گفت: در این برهه حساس تاریخی که اقتصاد مقاومتی به یک ضرورت غیرقابل اجتناب برای اقتصاد ایران تبدیل شده است، توجه عمیق تر خانواده ها در تعلیم و آموزش این فرهنگ متعالی به فرزندان و آینده سازان این مرز و بوم بیش از پیش ضرورت می یابد.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارکرد: در کنار خانواده ها و اولیا نهاد های آموزشی از جمله آموزش و پرورش و دانشگاه ها باید در راستای فرهنگ اقتصاد اقدام کنند.
وی با بیان اینکه فرهنگ مصرف گرایی علاوه بر اینکه به گروه های فقیر جامعه فشار می آید، موجب وابستگی جامعه نیز می شود، افزود: با ورود و مصرف کالاهای خارجی ، فرهنگ آن جوامع  ترویج داده می شود و هنجار های جامعه وارد کننده را تضعیف می کندو از طرفی  وابستگی به جوامع غربی در مسائل مادی، موجب وابستگی در مسائل فرهنگی نیز می شود.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: یکی از ابزارهایی که هنجارشکنان برای تضعیف و نابودی هنجارهای دینی هم به کار می برند، ترویج فرهنگ مصرف گرایی به سبک جوامع غربی است، امروزه در جامعه ما بیشترین و گران ترین مصرف، ارزش دانسته می شود، این درحالی است که امام علی (ع) بهترین و پاکترین زندگی را زندگی همراه با قناعت معرفی می کند.

 

1z


      

حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان از فرایند برگزاری امتحانات و همچنین از اتاق قرنطینه امتحانات و سایت کامپیوتری دانشگاه پیام نور  ماهنشان باز دید کردند.


      

رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان به همراه کارکنان با حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان دیدار کردند.


      
<      1   2   3