سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب

ویرایش
صفحات اختصاصی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :300
بازدید دیروز :434
کل بازدید :900677
تعداد کل یاد داشت ها : 2062
آخرین بازدید : 103/2/15    ساعت : 4:46 ع
درباره وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
ولایت ، امام جمعه ماهنشان ، رمضان ، قدس ، مهدویت ، نماز جمعه ، هفته دولت ، ولایت فقیه ، ولی فقیه ، عدالت ، جهاد ، فرهنگ ، ماهنشان ، انتخابات ، حجاب و عفاف ، رهبری ، روح عبادت ، زائر ، زاهدی پور ، زباله دان تاریخ ، زنان ، زینب کبری ، ستاد اقامه نماز ، سفیانی ، سکولاریزم ، سید جمال الدین ، سینما ، شاهنشاهی ، شجره طیبه ، شراب ، شهروندی ، شورای نگهبان ، صداو سیما ، صداوسیمای مرکز زنجان ، ضرورت کنترل ، ظهور ، ظهور امام مهدی ، عاشورا ، حضرت ابوالفضل ، حضرت زهرا ، حضرت زینب ، حضرت عباس ، حلال خداوند ، حمله به حجاب ، حوزه علمیه ، حیامندی ، حیاوحجاب ، خانه ای را ... ، خاورمیانه ، خدمت به خلق ، خودکفایی ، دستمایه فرهنگی ، دعاومناجات ، دفاع استراتژیک از ایران ، دکتر چمران ، دیدار مسئولان ، دین در متن زندگی ، راه و ترابری ، رجوع از مجتهد زنده ، رحیمیت ، انحرافات ، انحرافات اجتماعی ، اهدای خون ، اوقاف و امورخیریه ، اولین نماز جمعه ، ایت اله طالقانی ، بدحجابی ، بعثت ، بهترین افتخار ، بی‏حجابی ، پرورش ماهی ، پیروی از هوی و هوس ، پیشگیری ، تجوید ، تخریب بارگاه ائمه بقیع ، تربیت دینی ، تسخیر لانه جاسوسی ، تشریفت ، تقلید ، توبه و طهارت ، تولد ولایت ، جامعه شناسی سیاسی ، جایگاه زن ، جایگاه وقف ، جنبش مردم مصر، مصاحبه با ایرنا ، امام خامنه ای ، امام خمینی ، امام خمینی (ره) ، امام شناسی ، امام موسی صدر ، امنیت اجتماعی ، امنیت جامعه ، انتخاب اصلح ، آسیب پذیران ، آسیب ها ، اجلاس بیداری اسلامی ، ادیان و مذاهب ، استصغار ذنب ، استقبال ، اصل نماز ، اعتدال ، اعتقاد به ظهور ، اعتکاف ، افزایش طلاق ، امام جمعه ، مبعث ، محبت ، محیط زیست ، مذاکرات استانبول ، مرجعیت دینی ، مساجد ، مستضعفان ، مشروطیت ، مصاحبه با ایرنا ، مصاحبه با فارس نیوز ، معارفه ، معرفت الهی ، معیار ، معیار اصلح ، مهارت ، فرهنگ دینی ، فروتنی ، فعالیتهای ستاد ، فیض کاشانی ، حاکمان ، حج وزیارت ، حجاب ، عدالت محوری ، عدول ، عزت ، عفاف ، عفاف و حجاب ، علایم و نشانه ها ، عید فطر ، غذای حلال ، غزه ، فرج ، یاد جمعی خداوند ، یارانه ، کوروش بت پرست ، ولایت پذیری ، هیأت نظارت ، وابستگی ، وحدت امت اسلامی ، وزیر بازرگانی ، نماز جمعه ماهنشان ، نیل تا فرات ، رهبر عالیقدر ، رهبرآگاه ، موادمخدر ، میانه رو ، میانه روی ، میلاد موعود ، ندای روح بخش آسمانی ، نقش انقلاب اسلامی ایران در مصر ، نقش زنان در انقلاب اسلام ، نقش معلم ، نقش ولایت و رهبری ، نماز ، قرآن ، قرائت ، قسط و عدل ، قلب ، قوانین راهنمایی و راننندگی و درآمدزایی ، قوه قضائیه ، کاردانی ، کارکردهای انتظار ، کمک رهبر معظم ، کوی بی‏نشان ، گردهمایی ،
امکانات دیگر

جلسه شوراهای اسلامی ،هیات مذهبی در ارتباط با برگزاری مراسم مربوط به ماه مبارک رمضان که در مورخه 16/5/89 در شهرستان ماهنشان برگزار شد.
در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و تشکر از حضور میهمانان و مسئولان شهرستان وبخشهای مربوطه ، به ضرورت تبلیغ دین پرداخته واین  امر مهم را از لوازم زندگی دینی دانستند.
امام جمعه شهرستان در ادامه به جایگاه منحصر به فرد علمای دین پرداخته و با اشاره به روایات ، آنها را امانتدار پیامبران معرفی کردند.
سپس با استناد به فرمایشات امام امت (ره) اسلام منهای روحانیت را اسلام امریکایی ارزیابی کردند.
حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور سپس در تبیین آسیب شناسی  تبلیغ وشایعه سازی و تخریب در ارتباط تنگاتنگ علمای شعیه با مردم ، پرداخته و اظهار داشتند؛ ما نباید تعجب کنیم که دشمنان نیز سالهاست که به دنبال این هدف شوم خود هستند واین ماهستیم که باید با آگاهی وبصیرت کامل و پیروی از علمای دین نقشه شوم آنها را نقش بر آب سازیم .


      

نماز جمعه این هفته  15 مرداد ماه 89 به امامت حجت الاسلام والمسلمین  زاهدی پور  امام جمعه  شهرستان ماهنشان  برگزار شد.

امام جمعه شهرستان در خطبه اول  با دعوت مردم به تقوای الهی و ارتباط با خداوند و زنده کردن قلب ها از این طریق با اشاره به آیات و روایات در تبیین جامعه شناختی این فریضه مهم بیاناتی را ارائه کرده و سپس با توجه به فصل برداشت محصولات کشاورزی،کشاورزان را به پرداخت زکات و وجوهات شرعیه دعوت کرده و به برکات مادی و معنوی احیای این فریضه مهم اشاره کرد.
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور در خطبه دوم  با دعوت مردم به تقوای الهی به مناسبت های هفته اشاره کرد و با تبریک روزخبرنگار به خبرنگاران و اشاره به اهمیت این شغل مهم،  اخلاق اسلامی  را از ارکان اساسی این شغل دانستند.
امام جمعه شهرستان با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان نمازگزاران را بر آمادگی هر چه بیشتر در این میهمانی بزرگ دعوت کرده و در ادامه با محکومیت حمله ژریم صهیونیستی به لبنان، این عمل ددمنشانه را گامی دیگر در قرار گرفتن رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط ارزیابی کردند.
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور 15مرداد سالروز حمله اتمی آمریکا به هیروشیما را روز رسوایی و بی حثیتی غرب به ویژه آمریکا دانسته و عدم عذر خواهی آمریکا بعد ازشش دهه از این جنایت را لکه نگی بر پیشانی ننگین این کشور تلقی کردند. ایشان در ادامه با اشاره به بیانات رهبرمعظم انقلاب در جمع مسئولان صدا و سیما منبی بر ترویج عفاف، تولید و پخش سریال فاصله ها را غیر همسو با این فرمایشات ارزیابی کردند.


      

حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان ضمن تبریک میلاد نیمه شعبان به مقام معظم رهبری وهمه مسلمانان جهان به تبیین فلسفه انتظاروکارکردهای فردی واجتماعی آن در ارتباط با تفسیر شرح حدیث «من مات ولم یعرف امام زمانه مات میتة الجاهلیة » جایگاه ونقش امام معصوم در رساندن جامعه به جایگاه واقعی علمی خود بیاناتی را ارائه کردند.

سپس در ادامه مولودخوانی با حضور مداح اهل بیت (ع) برگزار شد.


      

نماز جمعه این هفته مردادماه 89 به امامت حجت الاسلام والمسلمین بهلولی امام جمعه موقت شهرستان ماهنشان برگزار شد.


      

کوی بی‏نشان

گفتم که روی خوبت از من چرا نهان است

گفتا تو خود حجابی ور نه رخم عیان است.

گفتم که از که پرسم جانا نشان کویت

گفتا نشان چه پرسی آن کوی بی‏نشان است.


شعری از فیض کاشانی


عید بر همه عاشقان مبارک.




برچسب ها : کوی بی‏نشان  , فیض کاشانی  ,
      

در این همایش حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان  در مورد اهمیت انتظار ورابطه آن با همت وکار مضاعف بیاناتی را ارائه کردند. سپس به همراه برخی از مسئولان از جمله نماینده گان مجلس چند پروژه صنعتی توسط امام جمعه شهرستان افتتاح گردید ./.

                                                                            







 

 


      

نماز جمعه این هفته مرداد ماه 89 به امامت حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان برگزار شد.

امام جمعه شهرستان ماهنشان در خطبه اول مؤمنان را را به تقوای الهی دعوت کرده و در ادامه بحث‌های خود در مورد عفاف و حجاب، به تعریف سعادت از دیدگاه مکاتب مادی پرداخته و نقطه عطف این مکاتب را در لذت‌گرایی هر چه بیشتر، پوچ‌گرایی و دوری از خداوند دانسته و نتیجه آن‌ را بدبختی انسان‌ ذکر کرده و به نقد این مقوله‌ها پرداختند. سپس به تعریف سعادت از دیدگاه اسلام اشاره کرده و ادامه بحث را به نماز جمعه بعدی موکول کردند.

حجت الاسلام و المسلمین زاهدی‌پور در خطبه دوم نیز با دعوت حاضران به تقوای الهی، تنها راه نجات و سعادت را در تقوای الهی دانستند.

حجت الاسلام و المسلمین زاهدی‌پور، سپس با اشاره به مناسبت‌ها و رویدادها، حادثه تروریستی مسجد جامع زاهدان را محکوم کرده و فلسفه این جنایت در وحدت شکنی مسلمین تعریف کردند. ایشان با اشاره به فرمایشات رهبری در این زمینه، مردم را به همدلی و اتحاد هر چه بیشتر و مأیوس کردن دشمنان از این طریق دعوت کردند.

ایشان با تبریک روز جوان به جوانان، آنها را به الگوگیری از سیره فرزند سید الشهدا (ع) فراخوانده و جوانی را تنها فرصت مناسب برای آغاز خودسازی معرفی کرده و با اشاره به عملیات مرصاد، جوانان مؤمن را عامل پیروزی کشور در این عملیات معرفی کردند.

ایشان با اشاره به روز مستضعفان و تولد حضرت مهدی (عج) در این روز، مردم را به الگوگیری هر چه بیشتر از منجی عالم بشریت فراخوانده و به احیای چنین روزها به عنوان ایام الله تأکید کردند.

حجت الاسلام و المسلمین زاهدی‌پور با تبریک هفته مهارت و کارآفرینی و مردم به همت والا در این زمینه دعوت کردند. 

ایشان از شورای نگهبان به دلیل بررسی اصلاحیات قانون راهنمایی و رانندگی تشکر نموده و از اینکه در مجلس اصولگرا، قانونی تصویب می‌شود که بسیاری از اصول آن منطبق با موازین شرع و قانون اساسی نیست، اظهار تأسف کرده و نمایندگان مجلس را به دقت بیشتر در تصویب قوانین دعوت کردند.

ایشان در ادامه از دو برابر شدن جریمه‏های رانندگی در صورت عدم پرداخت تا یک الی دو ماه انتقاد کرده و این قانون را مصداق درآمدزایی و اجحاف به مردم دانست و اظهار امیدواری کرد، شورای محترم نگهبان در بررسی‏‏های بعدی شرعی بودن این ماده قانونی را مورد بررسی دقیق قرار داده و از پیامدهای منفی اجتماعی، سیاسی و شرعی آن جلوگیری کند.

 امام جمعه ماهنشان در پایان ابراز امیدواری کرد در کنار جریمه­های سنگین رانندگان، به 66 درصد عوامل تصادف که جاده و خودروسازان است، جریمه­های میلیاردی تعلق گیرد.

 

 

 

 




برچسب ها : نماز جمعه ماهنشان  , میلاد موعود  , کارکردهای انتظار  , حجاب و عفاف  , قوانین راهنمایی و راننندگی و درآمدزایی  ,
      

جلسه ستاد اقامه شهرستان با حضور رئیس ستاد اقامه نماز، جناب آقای ناصری، آقای مهدوی دبیر ستاد، روحانیان و علمای شهرستان و هیئت امنای برخی مساجد شهرستان برگزار گردید. دستور این جلسه برگزاری دوره‏های آموزش احکام و قرائت صحیح نماز توسط ائمه جماعات مساجد شهرستان بود.

حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ضمن خیر مقدم گویی مدعوین ومهمانان ،اشاره به استناد آیه 40سوره حج که می فرماید الذین ان مکنهم  فی الارض اقامواالصلوةواتواالزکوة به اهمیت اقامه نماز در راهنمایی اشان در زندگی فردی واجتماعی تاکید کردند.
رئیس ستاد اقامه نماز شهرستان با تاکید بر اهمیت قرائت صحیح نماز به عنوان شرط اصلی صحت این فریضه مهم متولیان فرهنگی شهرستان را نسبت به برگزاری هرچه با شکوهتر کلاسهای احکام وقرائت نماز دعوت نمودند.




برچسب ها : ستاد اقامه نماز  , قرائت  , تجوید  , زاهدی پور  ,
      

حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان به همراه هیئت همراه شامل فرماندار –بخشدار مرکزی ،فرمانده نیروی انتظامی،مسئول راه ترابری ،اداره آب،شبکه بهداشت وکمیته امداد باز دید از روستای وهران به عمل آمد در این دیدارامام جمعه شهرستان ضمن دعوت مردم به وحدت وپرهیز از اختلافات مذهبی رهنمودهای لازم به مسئولان را در ارتباط به حل مشکلات روستا به ویژه آسفالت شد.راه روستایی ودیگر مشکلات فراخواند.
سپس مسئولان مربوطه توضیحاتی را ارائه کردند.

 


      

شورای اداری با حضور امام جمعه - فرماندارشهرستان برگزار شد.در این جلسه امام جمعه شهرستان پس از تشکر از مسئولان شهرستان در ارتباط با حضور مردم ومسئولین در معارفه واستقبال تشکر کرد.وبااستناد به آیات الهی نماز جمعه را محور وحدت ،همدلی، وهمکاری معرفی کردند ،ایشان تاکید کردند که این وحدت وهمدلی ،الزامی بوده وهر مسئولی که به عنوان مسئول تعیین می شود شرعاً موظف است با نهاد نماز جمعه همکاری تنگاتنگ داشته باشد.درادامه این جلسه به بررسی وپیگیری مصوبات شورای گذشته پرداخته شد.در نهایت مصوب گردید جشن با شکوهی تمام سازمانها در نیمه شعبان برگزار شود. 


      
<      1   2   3   4      >