سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب

ویرایش
صفحات اختصاصی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :359
بازدید دیروز :434
کل بازدید :900736
تعداد کل یاد داشت ها : 2062
آخرین بازدید : 103/2/15    ساعت : 9:18 ع
درباره وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
ولایت ، امام جمعه ماهنشان ، رمضان ، قدس ، مهدویت ، نماز جمعه ، هفته دولت ، ولایت فقیه ، ولی فقیه ، عدالت ، جهاد ، فرهنگ ، ماهنشان ، انتخابات ، حجاب و عفاف ، رهبری ، روح عبادت ، زائر ، زاهدی پور ، زباله دان تاریخ ، زنان ، زینب کبری ، ستاد اقامه نماز ، سفیانی ، سکولاریزم ، سید جمال الدین ، سینما ، شاهنشاهی ، شجره طیبه ، شراب ، شهروندی ، شورای نگهبان ، صداو سیما ، صداوسیمای مرکز زنجان ، ضرورت کنترل ، ظهور ، ظهور امام مهدی ، عاشورا ، حضرت ابوالفضل ، حضرت زهرا ، حضرت زینب ، حضرت عباس ، حلال خداوند ، حمله به حجاب ، حوزه علمیه ، حیامندی ، حیاوحجاب ، خانه ای را ... ، خاورمیانه ، خدمت به خلق ، خودکفایی ، دستمایه فرهنگی ، دعاومناجات ، دفاع استراتژیک از ایران ، دکتر چمران ، دیدار مسئولان ، دین در متن زندگی ، راه و ترابری ، رجوع از مجتهد زنده ، رحیمیت ، انحرافات ، انحرافات اجتماعی ، اهدای خون ، اوقاف و امورخیریه ، اولین نماز جمعه ، ایت اله طالقانی ، بدحجابی ، بعثت ، بهترین افتخار ، بی‏حجابی ، پرورش ماهی ، پیروی از هوی و هوس ، پیشگیری ، تجوید ، تخریب بارگاه ائمه بقیع ، تربیت دینی ، تسخیر لانه جاسوسی ، تشریفت ، تقلید ، توبه و طهارت ، تولد ولایت ، جامعه شناسی سیاسی ، جایگاه زن ، جایگاه وقف ، جنبش مردم مصر، مصاحبه با ایرنا ، امام خامنه ای ، امام خمینی ، امام خمینی (ره) ، امام شناسی ، امام موسی صدر ، امنیت اجتماعی ، امنیت جامعه ، انتخاب اصلح ، آسیب پذیران ، آسیب ها ، اجلاس بیداری اسلامی ، ادیان و مذاهب ، استصغار ذنب ، استقبال ، اصل نماز ، اعتدال ، اعتقاد به ظهور ، اعتکاف ، افزایش طلاق ، امام جمعه ، مبعث ، محبت ، محیط زیست ، مذاکرات استانبول ، مرجعیت دینی ، مساجد ، مستضعفان ، مشروطیت ، مصاحبه با ایرنا ، مصاحبه با فارس نیوز ، معارفه ، معرفت الهی ، معیار ، معیار اصلح ، مهارت ، فرهنگ دینی ، فروتنی ، فعالیتهای ستاد ، فیض کاشانی ، حاکمان ، حج وزیارت ، حجاب ، عدالت محوری ، عدول ، عزت ، عفاف ، عفاف و حجاب ، علایم و نشانه ها ، عید فطر ، غذای حلال ، غزه ، فرج ، یاد جمعی خداوند ، یارانه ، کوروش بت پرست ، ولایت پذیری ، هیأت نظارت ، وابستگی ، وحدت امت اسلامی ، وزیر بازرگانی ، نماز جمعه ماهنشان ، نیل تا فرات ، رهبر عالیقدر ، رهبرآگاه ، موادمخدر ، میانه رو ، میانه روی ، میلاد موعود ، ندای روح بخش آسمانی ، نقش انقلاب اسلامی ایران در مصر ، نقش زنان در انقلاب اسلام ، نقش معلم ، نقش ولایت و رهبری ، نماز ، قرآن ، قرائت ، قسط و عدل ، قلب ، قوانین راهنمایی و راننندگی و درآمدزایی ، قوه قضائیه ، کاردانی ، کارکردهای انتظار ، کمک رهبر معظم ، کوی بی‏نشان ، گردهمایی ،
امکانات دیگر

جلسه هماهنگی ستاد برگزاری قرائت زیارت حضرت رسوال اعظم ص از بعید شهرستان با حضور امام جمعه شهرستان ماهنشان برگزارشد


      

مراسم زیارت و عزاداری اربعین حسینی شهر دندی با حضور مردم ولایتمدار و سخنرانی و حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور، امام جمعه شهرستان ماهنشان در مسجد جامع دندی برگزار شد.

نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان در پایان مراسم عزداری اربعین حسینی (ع) در مسجد جامع دندی برگزار شد.


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان اقامه شد.
حجت الاسلام زاهدی پور در خطبه های این هفته نماز جمعه  با بیان اینکه دشمنان، مشرکان و یزید نمی دانستند، امام حسین (ع) جهانی خواهد شد، اظهارداشت: هرسال در مراسم پیاده‌روی جمعیت زیادی از سراسر نقاط جهان شرکت می کنند و این مراسم هرساله با شکوهتر و با عظمت تر برگزار می شود، این بدین معنا است نام امام حسین(ع) جهانی شده است؛ تا نام امام حسین(ع) جهانی نباشد قیام حضرت مهدی(عج) انجام نمی‌گیرد.
وی با اشاره به اربعین حسینی (ع) افزود: اربعین حسینی و پیاده روی آن به یک نهضت و فرهنگ جهانی تبدیل شده و این از برکات انقلاب و نظام اسلامی است.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت:این فرهنگ و این نهضت آرزوی اهل بیت علیهم السلام را برآورده کرده است. قیام حسینی و ثمره جهانی آن که امروز در پیاده روی و زیارت اربعین حسینی (ع) متبلور شده، تفسیری پویا و زنده از حدیث شریف نبوی (ع) حسین منی و انا من حسین است. اینجاست که معلوم می‌شود چرا در حدیث شریف امام حسن عسکری (ع) زیارت اربعین از نشانه‌های ویژه‌ مؤمنان خاص معرفی می‌شود.
تعریض جاده دندی و اصلاح جاده ماهنشان، پیش نیاز پیشرفت شهرستان است
خطیب جمعه شهرستان ماهنشان گفت: تعریض جاده دندی و اصلاح و بازسازی سایر جاده های ماهنشان پیش‌نیاز اصلی پیشرفت و آبادانی شهرستان است و خواسته بنده از مسئولان هم همین است،  شایعه‌سازان از خدا بترسند.
حجت الاسلام زاهدی پور  با تکذیب برخی شایعات تأکید کرد: بنده قویاً هر گونه مخالفت با پیشرفت‌ بخش انگوران و دندی را تکذیب کرده و اعلام می‌کنم که مسئولان وظیفه دارند برای آبادانی هر دو بخش مرکزی و انگوران و در یک کلمه شهرستان ماهنشان اهتمام ورزند. در عین حال یکی از مبانی توسعه این شهرستان باز تعریف جاده‌های مواصلاتی و خارج شدن شهرستان از بن بست جغرافیایی و به تبع آن خروج از بن‌بست اجتماعی است. بر همین، اعتقاد بنده این است که هر کس با توسعه عادلانه هر یک از بخش‌های شهرستان اعم از بخش مرکزی و انگوران مخالف باشد، در حقیقت با پیشرفت و ارتقای ایران اسلامی مخالف است.
وی با اشاره به سالروز ارتحال علامه طباطبائی و  روز کتابخوانی، افزود:  تفسیر المیزان علامه یک اثر ماندگار و در عین حال یک کتاب کم نظیر است. جامعه امروز نیاز به چنین کتاب‌هایی دارد.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: یکی از مشکلات امروز کمبود مطالعه و مشکل اساسی‌تر امروز مطالعه ناصحیح و نشناختن کتاب‌های مفید است. جوانان باید به دنبال کتابشناسی باشند چرا که بسیاری از کتاب‌هایی که منتشر می‌شود، یا ارزش مطالعه ندارد و یا اینکه مضر و خطرناک است. امروز مبانی غربی در قالب کتاب‌های با چاپ کیفیت‌ بالا به عنوان عامل نجات بخش جامعه اسلامی چاپ، منتشر  و ترویج می‌شود. این روند قطعاً با اسلامی جامعه و دانشگاه‌ها منافات و تضاد دارد.
وی افزود: وقف یک الگوی اقتصادی بی‌بدیل اسلامی است که می‌تواند بسیاری از کمبودهای اقتصادی جامعه را مرتفع سازد؛ امتیاز وقف این است که در کنار اقتصادی بودن، یک عبادت ماندگار و زیربنایی است.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: وقف برای مصلا و حوزه علمیه ماهنشان یکی از زمینه‌های مهم و زیربنایی برای وقف است.

 


      

فراخوانی گردان بیت المقدس  در سپاه ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ،فرماندار و فرمانده سپاه شهرستان ماهنشان و دسته ها و گردان های حوزه شهید رجایی برگزارشد

 

 

 

 

 

 


      

جلسه ای به منظور بررسی و رفع مشکلات مربوط به حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات  عدم آنتن دهی در جاده های مواصلاتی و برخی از روستاهای شهرستان و. ...، در سالن جلسات فرمانداری ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان و برخی از مسئولین  استانی و شهرستانی برگزار شد.

 

 


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد
حجت الاسلام حسینعلی زاهدی پور در خطبه های این هفته با بیان اینکه در آستانه 13 آبان و حماسه‌ آفرینی دانش‌آموزان ایرانی در سال 57 هستیم. روایتی داریم که فرمود: التکبر علی المتکبر هو التواضع بعینه، اظهارداشت: موضعگیری انقلابی رئیس جمهور در برابر آمریکا قابل تقدیر است، انتظار می‌رود همه مسئولان برخوردهای انقلابی داشته باشند.
وی افزود: در عین حال مواظب باشیم، به دامن اروپا پناهنده نشویم که تاریخ سیاسی رابطه با اروپا نشان داده که اروپا اولاً قابل اعتماد نیست؛ ثانیاً اروپا به دلیل نداشتن اتحاد لازم، آقا اجازه آمریکاست.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: رهبر انقلاب مصداق بسیار روشنی را فرمودند: مصدق برای نجات از انلگیس به دامن آمریکا رفت و با همه همسویی‌هایی که با آن‌ها داشت، زمانی که منافعشان را در خطر دیدند، کودتا را طراحی کردند. بنابراین امید به آمریکا یعنی دشمن، واقعاً غیر عاقلانه است. همچنانکه کوتاه آمدن در آن به دور از یک استراتژی دوراندیشانه و عاقلانه است.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: همه این‌ها هم به لحاظ مبانی اعتقادی اسلام اثبات می‌شود و هم تجربه تاریخی و سیاسی ما این را نشان می‌دهد.با توجه به همین مسائل بود که رهبر معظم انقلاب در دیدار با رئیس جمهور روسیه و آذربایجان، تأکید بر دشمنی آمریکا با استقلال ملت‌ها و هوشیاری در برابر او بود.
وی افزود: رهبر انقلاب در این دیدار نیز راهکارهای لازم را هم ذکر کردند. اگر اقتصاد قوی برای ما لازم است، تضعیف اقتصاد دشمن هم از اساسی‌ترین راهکارهای تضعیف دشمن در عرصه‌های مختلف است. فلذا یکی از پیشنهادات اساسی ایشان، کنار گذاشتن دلار از اقتصاد کشورها بود.
خطیب جمعه ماهنشان گفت: کنار گذاشتن دلار اولاً نقش بسیار مهمی در به چالش کشیدن اقتصاد آمریکا دارد، از طرفی اقتصاد کشورهای مستقل را  از وابستگی نجات داده و ساختارهای اقتصادی را مقاوم می‌سازد.
*لازمه اقتصاد پویا، شکل‌گیری بر محور تولید حقیقی و البته متنوع و دانش‌بنیان است
حجت اسلام زاهدی پور با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، اظهارداشت: مسئله معیشت و اقتصاد مردم از مهمترین امور است و اقتصاد باید امن باشد، اقتصاد مبتنی بر خام فروشی، اقتصاد امنی نیست. اصولاً تحریم اقتصاد تک محصولی آن هم محصول خام، برای دشمن هم بسیار آسان و کم هزینه است. لازمه اقتصاد پویا، شکل‌گیری بر محور تولید حقیقی و البته متنوع و دانش‌بنیان است.
وی افزود: پیامد مهم این نوع اقتصاد، اقتدار ملی است و این البته چیزی نیست که مطابق با میل دشمن باشد.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: در عین حال بین اقتصاد پویا، تولید محور و دانش‌بنیان، داشتن بنیه دفاعی و نظامی کافی برای دفاع از آرمان‌ها، ارزش‌ها و سرزمین است؛ بنا براین قدرت دفاعی یک کشور اولاً قابل مذاکره نیست، و ثانیاً اینکه پذیرش مذاکره در ارتباط با قدرت دفاعی، آن هم با دشمن اصلی یک کشور خود نشان از پذیرش ضعف و زبونی است و روشن است که یک گام عقب نشینی در زمینه قدرت نظامی یک کشور به معنای پذیرش شکست است.  همه این‌ها در حالی است که ساختارهای سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در جامعه ما مبتنی بر آموزه‌های ولایی به ویژه آموزه عزتمداری در برابر ذلت‌گزینی است.
حجت الاسلام زاهدی پوربا بیان اینکه درگیر کردن غیر ضروری ارکان نظام در ارتباط با عضو شورای یک شهر نه لازم است و نه مفید، اظهارداشت: شورای نگهبان به وظیفه خود عمل کرده است. اسلامیت نظام به دخالت شورای نگهبان است. مسئولان و سیاسی‌ها به اولویت‌های کشور بپردازند. امروز مشکلات کمی نداریم.
وی افزود: کشته شدن دو روحانی نیاز به بازبینی در ارتباط با برخی مسائل امنیتی را ضروری می‌سازد.ضمن آن که این روند نشان می‌دهد، ما به لحاظ فرهنگی موفق نبوده‌ایم، و  این که در ارتباط با تسهیل در اجرای امور مردم هم نیاز به یک بازبینی جدی داریم.
خطیب جمعه ماهنشان گفت: ما یک کشور بروکراتیک هستیم، برخی مجوزها که در برخی کشورها در 3 روز صادر می‌شود، شاید در کشور ما در عرض یک سال هم صادر نشود.
وی با اشاره به برخی از مشکلات فرهنگی و اجتماعی افزود: آیا مملکت با بحران و مشکل حضور یا عدم حضور بانوان در ورزشگاه‌های مردانه به ویژه فوتبال است؟ این در حالی است که فوتبال زنان تماشاچی ندارد؟
*سیزدهم آبان سالگرد سه رویداد مهم در تاریخ ایران است     
امام جمعه شهرستان ماهنشان با بیان اینکه سیزدهم آبان سالگرد سه رویداد مهم در تاریخ ایران است، گفت: تبعید امام خمینی به ترکیه در 13 آبان 1343، کشتار دانش‌آموزان در 13 آبان 1357 در دانشگاه تهران و تسخیر سفارت امریکا در 13 آبان 1358، سه رویداد متفاوت بودند، ولی هر یک در شکل دادن به حرکت انقلاب اسلامی نقش خاصی ایفا کردند.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: هر آنچه داریم، در مقاومت و استکبارستیزی بوده و هر آن چه از دست داده‌ایم، در انفعال و عقب‌نشینی در برابر دشمن است. فلذا 13 آبان یک نقطه عطف بزرگ برای ایران اسلامی است. استکبارستیزی می‌تواند دستمایه خوبی برای وحدت و اجماع همه مردم و مسئولان باشد، نتیجه این وحدت، پیشرفت و آبادانی برای کشور خواهد بود.
*امروزه اربعین وزیارت اربعین حسینی به یک پدیده بین المللی تبدیل شده است
وی افزود: اربعین و زیارت اربعین هویت بی‌بدیل اسلام ناب محمدی (ص)  و تشیع است که امروز به یک پدیده بین المللی تبدیل شده است. این حضور میلیونی افقی از افق‌های پیشرو سید الشهدا  (س) و البته آمادگی جهانی برای ظهور حضرت ولیعصر (عج) می‌باشد.
امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به 14 آبان 16 صفر روز فرهنگ عمومی، گفت: فرهنگ عمومی ایران در کنار خرده‌ فرهنگ‌های موجود که سرمایه‌های این کشور هستند، یک فرهنگ دینی مبتنی بر ولایتمداری است. و معیار موفقیت هم در ترویج و تعمیق ولایتمداری در جامعه است.


      

راهپیمایی 13 آبان شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان و دانشآوزان و اقشار مختلف مردم در شهرستان برگزار شد حجت الاسلام زاهدی پور در این مراسم اظهارداشت: حضور دانش آموزان و دانشجویان و اقشار مردم در این راهپیمایی درس آموز، امید آفرین بوده  و یاس آفرین برای دشمنان این نظام و انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه امام ره با روشنگری پر محتوا دانش آموزان و دانشجویان را چنان بیدار کرد که آنها در برابر کاپیتولاسیون ایستادگی کردند.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: کاپیتولاسیون سند بردگی ایران در دوران رژیم پهلوی بود که امام ره وقتی که در تبعید بود متوجه شد و با ایراد نطقی حاد و اعلامیه­ای افشاگر، همگان را به حرکت و خروش و مقابله با توطئه شاه و آمریکا فرا خواند و ملت هوشیار برای اعتراض به این سند ننگین تظاهرات کردند .
حجت الاسلام زاهدی پور با بیان اینکه راه امام خمینی راه حسینی بود، اظهارداشت: راهی که امام خمینی ره طی کرد راه حسینی بود و شهدا هم لبیک گویان به پیشوای خود این راه را طی کردند و در برابر استکبار و زور گویان ایستادگی کردند تا بجای ننگین و بردگی بودن در برابر آمریکا با عزت و اقتدار باشند.
وی افزود: در برابر دشمن همیشه باید بیدار بود، چرا که آنان همیشه و هر دوره نقشه های جدیدی برای براندازی انقلاب و نظام دارند، یکی از وظایف نسل امروز و ملت ایران دشمن شناسی است، اگر دشمن خود را نشناسید و از حیله های آنها غافل باشید و در خواب بمانید، زمانی بیدار می شوید که زیر پای دشمن خواهید بود و این یعنی زلت.
امام جمعه شهرستان ماهنشان، گفت: بالاترین شناخت دشمن شناسی است، دانش اموزان و دانشجویان زمان انقلاب اثبات کردند که دشمن شناس بوده و سند ننگین غربی ها که قانون برابری سگ آمریکا با شاه ایران بود پاره کرده و در برابر  آن شاه سر سپرده به آمریکا ایستادگی کردند و نیرنگ دشمنان را خنثی کردند.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: تاریخ ایران را انهایی که نام کوروش را افتخار خود می دانند و مقبره آن را پرستش می کنند، بخواننددانشجویان و دانش اموزان انقلابی با تسخیر لانه جاسوسی دشمن را ناامید کردندچرا که به خود امید داشتند.
وی افزود: ما هم به تاسی از شهدا و امام راحل ضمن تجدید پیمان با ارمان های انها امید افرین هستیم و برای دشمنان یاس آفرین خواهیم بود.

photo_2017-11-04_11-42-09

photo_2017-11-04_11-42-15

photo_2017-11-04_11-42-00

photo_2017-11-04_11-42-04

 

 

 


      

حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان  در جمع فرماندهان واحدها، پوینده و امیدان پیشگام بسیج دانش اموزی حوزه مقاومت بسیج شهید خرازی ، اظهارداشت: تا زمانی که دشمن هست و به دشمنی خود ادامه می دهد باید فرهنگ استکبار ستیزی، کفر ستیزی، دشمن شناسی و دشمن ستیزی را برای دانش آموزان و نسل جدید منتقل و تبیین کرد.
وی با بیان اینکه استکبار ستیزی و دشمن شناسی لازمه زندگی است، افزود: در طول تاریخ زمانی نبود که جنگ و درگیری نباشد، ما باید باور کنیم و قبول داشته باشیم که چه خوب و چه بد جنگ و خونریزی همچنان است و این به خاطر فطرت خاموش انسان ها است، بنابراین باید تفکر بسیجی و روحیه استکبار ستیزی در جامعه نهادینه و برای نسل امروز هم منتقل شود.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: وقتی که فطرت انسان خاموش شد، غریزه شهوت و جنگ و خونریزی بیدار می شود، اما  انسان با فطرت بیدار و سرشت خود می‎تواند به شناخت واقعی از خدا برسد، بنابراین این همه جنگ و خونریزیهایی که توسط آمریکا و کشورهای سلطه طلب در یمن و میانمار و .. اتفاق می افتد براثر خاموشی فطرت انسان و بیداری غریزه شهوت است.
حجت الاسلام زاهدی پور خاطرنشان کرد: اگر فطرت انسان خاموش شود عقل او را هم ضایع می کند و بینش و بصیرت هم در وی کم نور می شود.
وی با بیان اینکه یکی از آرزو ها و آرمان های ما ایجاد صلح و نبود جنگ و خونریزی است، اما به واقع چه اندازه از این آرزو ها به تحقق رسیده،؟ افزود: صلح و دوستی و مهربانی از نیازهای اساسی انسان است و درصد کمتری از جنگ جویان استکبار هم  از درون با جنگ مخالف هستند و در واقع صلح و آرامش را می طلبند اما واقعیت این است که دشمنی و استکبار است و تا زمانی که استکبار و دشمن هست باید ما هم قدرت و توانایی ایستادگی در برابر آنها را در خود تقویت کنیم.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: ما با ملت آمریکا  و نام آمریکا مشکلی نداریم با سردمداران و دولت آن که می خواهند به هر طریقی هر ملتی زیر سلطه و فرمان انها باشد مشکل داریم، مستکبرین دولت و قدرت ها در معادلات جهانی آمریکا است، با جنایت هایی که در طول تاریخ انجام داده هر جا که از استکبار گفته شود، ناخود اگاه تبادل ذهنی نام آمریکا می اید.
حجت الاسلام زاهدی پور با بیان  «أَشِدَّاءُ عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ ?» اظهارداشت: در قرآن کریم هم به طور صریح این آیه را آورده که مؤمنان باید با یگدیگر با مهربانی و عطوفت رفتار و با دشمنان با قاطعیت، برخورد کنند، بنابراین منطق اسلامی این رانشان می دهد که در برابر دشمنان نباید کوتاه آمد، اگر دشمن یک سیلی زد تو هم باید یک سیلی بزنی، واله از ضعف تو برای نابودیت استفاده می کند.
وی با اشاره به حرکت های اخیر آمریکا و رئیس جمهورآن ، افزود: حرکات اخیر آمریکا چه در برجام و چه با ایجاد تحریم ها و … نشان می دهد آنها از اوج گرفتن قدرت ایران اسلامی ناراحت هستند  و به تعبیر رهبر انقلاب به هیچ نحوی قدرت ایران و … با آمریکا معامله پذیر نیست.
گفتنی است در این مراسم فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان و مدیر آموزش و پرورش شهرستان حضور داشتند.

photo_2017-10-30_14-34-45

photo_2017-10-30_14-34-48

photo_2017-10-30_14-34-17

photo_2017-10-30_14-34-21


      

مراسم عزادرای حضرت رقیه (س) و احسان حلیم در حوزه علمیه زینب کبری (س) ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان برگزار شد.

 

 


      

 مدیر عامل شرکت کالسیمین انگوران با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور از مسجد و مصلا امام خمینی (ره) ماهنشان و حوزه علمیه زینب کبری (س) ماهنشان باز دید کردند.

 

 

 


      
<      1   2